Fick tid för leverans fredag, men får strax innan sms "Tyvärr har ditt paket blivit felsorterat och kommer därmed att levereras senare än planerat". Leveranstiden flyttades fram varje dag fram till tisdag när det plötsligt inte längre fanns ngn tid. Jag började då försöka få tag på Instabox (via tel, sms och mail) men får inget svar. På onsdag svarar kundtjänsten i telefon. Då får jag besked om att dom ska leta efter leveransen. Efter ett tag får jag mail om att "paket saknar avläsning på vårt lager, vilket har gjort att vi inte kan lokalisera paketet och har därav hanterat det som borttappat". Förutom "felsortering", "saknar avläsning" och "borttappat" så är det såå dåligt hanterat att det blev jag som blev tvungen att jaga Instabox för att få besked. Det borde väl ha framgått (och informerats) redan från början att paketet "saknar avläsning" så hade jag sluppit vänta på leverans flera dagar, jaga kundtjänst samt ge det här dåliga omdömet.
Skrev om Instabox Sweden AB