Instabox Sweden AB

Instabox Sweden AB

Ring 0102-06 90 01 instabox.io
Omdömen totalt
114
Snittbetyg
1.2
Skriv ett omdöme

114 omdömen om Instabox Sweden AB

Visar 114 omdömen med 1.2 i snittbetyg
Paul S
Skrev om Instabox Sweden AB

Useless. Customer Service not willing to help. Will miss my trip to England due to delayed vital medication delivery from Apoteket. Instabox refusing to let me have the packet earlier even if I am willing to drive anywhere to pay any amount for earlier delivery, Refusing to listen, to try, or change their routines.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stella Mari B
Skrev om Instabox Sweden AB

Totalt värdelöst. Väntar 8 dagar på mediciner. Det är andra gången på 6 månader som dom ändrar leveransdag 3 gånger. Tekniskt fel m m. Kommer undvika Instabox på alla sätt jag kan. Katastrof!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kenneth Mathias H
Skrev om Instabox Sweden AB

beställt 2 paket förra veckan. det ena var tids kritiskt så ja tog de snabbaste alternativet. det kom mer än 100% för sent emot utlovad leverans tid. beställde ytterligare ett paket i fredags som skulle levereras i lördags så ja tänkte att dom får ett försök till på sig. men när lördag kom står de att dom inte har fått paketet ifrån handlaren än. så paketet ska komma på måndag. idag står de att dom inte fått paketet än men om dom får de under dagen så kommer de levereras imorgon. nu säger handlaren att dom visst fick paketet... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linda Anastasia N
Skrev om Instabox Sweden AB

Totalt odugliga på att leverera och kommunicera och veta vart paketen är vill att man ska byta skåp för snabbare leverans men blir tvärtom

Elle T
Skrev om Instabox Sweden AB

Ett paket från Apohem med mediciner skulle blivit levererad 2.dec. har fått 3 sms från Instabox att paketet har blivit felsorterad. Idag den 7.dec fortfarande inte levererad. Kundtjänsten ger olika orsaker ( fel bur, fel etikett)vad är det som pågår!??? Ella

Kent R
Skrev om Instabox Sweden AB

Sämsta Budet!!!! mitt paket som jag betala express leverans för dagen efter skulle vara levererat 2/12, det är nu 6/12 och mitt paket leverans har blivit avbokat 4 dagar pga "felsortering" ???? Hur fasen kan ni fel sortera samma paket 4 dagar i rad??? hur jäkla inkompetenta är ni??? Till och med Postnord har Levererat snabbare, Jäkla kålhuvuden, kan ni på Terminalen borde hitta ett job som ni klarar av!! Skit Bolag!! ANVÄND INTE INSTABOX

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Henrik K
Skrev om Instabox Sweden AB

Var bra en gång i tiden. Men har verkligen blivit sämre. Min leverans skulle komma tisdag. Fredag är den fortfarande inte leverad. Man kan ju enbart spekulera i varför servicen blivit så mycket sämre.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ingrid Kristina Ö
Skrev om Instabox Sweden AB

VAD FAN GÖR MAN ÅT DETTA ? Varje dag nu skickar dom att det är felsorterat 4e gången gillt nu och skjuter fram det en dag sedan lagom tills det skulle komma ändras dag pga felsortering. Skyller på många leveranser dom FELSORTERAR JU .Med tanke på att jag redan betalt det genom Klarna undrar jag ju vem som ersätter det ,tror ju inte att det kommer Jäkla skitföretag .Kommer aldrig välja dom mer så uselt. Hur ska dom klara det när alla julpaket ska ut ? Lägg ner firman Tror inte mitt kommer då är frågan om jag hinner beställa om och vad returkostnaden blir om det mot förmodan dyker upp Kokar

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rasmus G
Skrev om Instabox Sweden AB

ALLTID problem med skåpen. Har gjort ca 10 beställningar senaste åren med instabox som leverantör och 9 av 10 gånger är det fel på skåpen. Dessutom är AI-idioten som svarar på sms dummare än en fiskmås.

Emma Sofia H
Skrev om Instabox Sweden AB

Jag har suttit här och väntat hela kvällen och följt bilen i realtid -med min mobiltelefon fastklistrad(!!!) i handen!!! När Abdul Wahab är framme och jag sitter redo att öppna porten med porttelefonen, som är kopplad till mitt mobilnummer, ringer han istället snabbt och lägger på 2 ggr!!!!! Och ja, ni vet ju vart man blir kopplad när man ringer "tillbaka" på +46105517881, till en telefonsvarare som rabblar öppettider!!! Och ja, ni vet vad jag sedan får för SMS som hånfullt börjar med ett "Åh nej! Vi kunde inte leverera... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn H
Skrev om Instabox Sweden AB

Paket skulle komma en dag tidigt. Men sen samma dag som planerat. Väntade i affären nån timme efter tänkt leverans. Men men helt plötsligt ska det levereras nästa dag, altså två dagar efter första tänkta leverans. Instabox appen lämnar mycket i övrigt att önska. Trevlig kundsupport men vad hjälper det? Välj annat företag 😊

Thomas B
Skrev om Instabox Sweden AB

Beställt snus de 2 sista gångerna har paketet försvunnit, felsorterat mm sista gången de leverar till mig

Tibor D
Skrev om Instabox Sweden AB

3 dagar efter utlovad leverans

Farhad Y
Skrev om Instabox Sweden AB

Beställde hem snus och väntade på mitt paket, sen fick jag sms att paketet har felsorterats, fick vänta i nästan en vecka innan den hade status borttappat, då fick jag beställa allt på nytt, fick vänta flera dagar innan den skickades igen, gissa vad, halv timme innan jag ska iväg och hämta paketet får jag ett sms där det står att paketet är felsorterat, IGEN! ringde deras kundservice och då säger de att jag ska vänta för att de ska leta efter paketet, fick vänta i en vecka igen för att de ska ta kontakt med nätbutiken så... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Adam B
Skrev om Instabox Sweden AB

Det blir alltid fel. Förseningar eller boxar som inte går att öppna.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sofia Madeleine S
Skrev om Instabox Sweden AB

Fel på skåpet så det går inte att hämta ut grejer. Ringer support och felanmäler. Skickar sms och frågar om status dagen efter. Får svar på sms efter ytterligare en dag och då står det att skåpet funkar. Går dit efter jobbet och det är samma fel igen. Vet inte när jag ska kunna få ut mina saker

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anders S
Skrev om Instabox Sweden AB

Jävla sopföretag. Alltid uppskjuten leverans. 1. Vi har felsorterat ditt paket +1 dag 2. Tiden för leverans passeras, uppdaterad till nästa dag (utan meddelande). Detta har aldrig hänt med t.ex Budbee.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mimmi S
Skrev om Instabox Sweden AB

Mitt paket blev uppskjutet varje dag i fyra dagar och sedan får jag ett sms att paketet är borttappat 🤦🏻‍♀️ aldrig mer Instabox

Lee Alfred B
Skrev om Instabox Sweden AB

Har beställt grejer för en resa, valde Instabox för de påstod att de var snabbare än PostNord. Nu har det gått nästan 1 och en halv vecka, och jag har fortfarande inte mitt paket. Det säger att paketet är i kö, och det kommer levereras ”idag”. Det har dom sagt nu i snart 4 dagar… vad händer egentligen?

Jenny Alexandra J
Skrev om Instabox Sweden AB

Har avänt Instabox emellanåt i 2 år men varje gång jag beställer saker som levereras med Instabox så skjuts alltid leveranstiden fram. Tror jag beställt kanske 50 ggr med Instabox & tiden skjuts fram varje hela tiden. Jag kan förstå att trafik, olyckor, vägarbeten m.m. kan orsaka förseningar, men detta borde inte ske vid varenda leverans. Så om du skall beställa med Instabox tänk om.

Sofia C
Skrev om Instabox Sweden AB

Instabox är värdelöst kommer aldrig använda dom igen, ändrar tid och dag varje gång jag använt mig av dom fruktansvärt opålitligt. 😠

Thomas L
Skrev om Instabox Sweden AB

Verkar som Instabox är det absolut sämsta alternativet när man väljer leverantör av varor. Hur många gånger kan en firma ändra leverans datum? 😠

Ralf L
Skrev om Instabox Sweden AB

Beställde vara som levererades snabbt till InstaBox:en. Fick SMS och skulle hämta ut varan men skärmen reagerade inte när man tryckte på den. Nu har det gått 7 dagar, 5 samtal med deras support och varje gång får man olika besked att de är så ledsna och att den skulle vara "fixad" men måste ha gått sönder igen. Försökt då få dem att plocka ut mitt paket när chauffören kommer och leverera till min dörr men det gick inte. Då måste paket först ha kommit tillbaka till deras distributionscentral för att sedan skickas ut. Extremt... 

Lars N
Skrev om Instabox Sweden AB

Ändrade upphämtningsplats till längre från mig för att få varan snabbare levererad. Samma dag som utlovad leverans ändrades tiden till nästa dag.

Zivoslav O
Skrev om Instabox Sweden AB

Skit rent ut sagt, man planerar sin dag efter denna leveransen som skulle kommit 11 fram skjutet hela tiden, nu ska det komma 17 , sista gången jag väljer er.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Varj F
Skrev om Instabox Sweden AB

Riktigt dåligt - utlovar snabba leveranser, mer framskjuten leverans. Undvik..

Andreas B
Skrev om Instabox Sweden AB

Beställde en vara den 7/7 som skulle levereras den 9/7. Hade inte aktivt valt instabox och blev förfärad när jag insåg att min vara skulle levereras med dem. Mycket riktigt gick allt åt skogen. Först kom ett sms att mitt paket hade sorterats fel och skulle levereras den 10/7. Leveransstatus sköts sedan upp dag för dag. Kontakten med kundservice kunde endast konstatera "avvikelser" och att det inte var möjligt att se var paketet har tagit vägen. Efter mer än två veckor så är status för paketet "borttappat". Trots att jag... 

Maria H
Skrev om Instabox Sweden AB

Chauffören kom inte in i boxen tog med sig paketet tillbaka till lagret

Anders N
Skrev om Instabox Sweden AB

Leveranstid flyttas fram hela tiden. Först onsdag 14:00, sedan torsdag 15:00, sedan fredag 13:40. Nu måndag 13:00. Ibstabox va riktigt bra tidigare och det snabbaste alternativet. Men senaste månaderna så är det det längsta alternativet. Postnord, Bring, Dhl och Schenker är bra mycket snabbare.

Johan E
Skrev om Instabox Sweden AB

Först så sorterades mina varor fel, varpå jag får ett sms om detta och en ny leveranstid. 2 dagar efteråt så får jag ett nytt sms, denna gång har de förstört min försändelse så pass mycket att de inte ens kan leverera paketet. Klåpare som verkligen inte rekommenderas!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Patrik K
Skrev om Instabox Sweden AB

Sätta företaget skjuter hela tiden fram leveranstiden detta har skett fyra gånger. Tröttnade och begärde retur och valde en annan leverans möjlighet. Aldrig mer Instabox.

Simon L
Skrev om Instabox Sweden AB

Valde instabox för de lovade kortast leveranstid, samt så var det den närmaste upphämtningen. Detta var ett misstag, på bara en dag så har de ändrat leveranstiden minst 30 gånger. Kommer aldrig mer beställa från dem

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marlene L
Skrev om Instabox Sweden AB

Sämsta leverans någonsin. Leveranstid skjuts upp hela tiden, personal är svår att nå och dessutom inte speciellt trevliga.

Bengt Gunnar Sebastian H
Skrev om Instabox Sweden AB

Först blev leveransen uppskjuten x antal dagar (med avisering varje dag som sedan ändrades) sedan öppnades inte luckan viket tog x antal dagar för dem att åtgärda, sen när det äntligen var dags att hämta ut paketet var det tomt bakom luckan. X antal dagar med fler aviseringar om att det var på väg senare kom de fram till att de slarvat bort paketet. Kan inte bli annat än lägsta betyg. Bedrövligt helt enkelt!

John Omid O
Skrev om Instabox Sweden AB

Förseningar varje gång man inte har möjlighet att välja ett annat fraktalternativ än Instabox. Tiden skjuts upp hela tiden under dagen. Sen till nästa dag och sen nästa. Händer nästan varje gång. Idag skulle paketet komma 13:00 sen 14:00. Kl 14:00 får jag meddelande om att de felsorterat mitt paket och att det blir försenat...

Jennie B
Skrev om Instabox Sweden AB

Mitt paket från Apotea skulle levererats den 21/6. Instabox har sedan dess flyttat fram leveransdatumet flera gånger med kort varsel. Idag är det den 25/6 och jag har precis blivit informerad om en ny planerad leverans imorgon. Jag kommer fortsättningsvis att alltid välja andra leveransalternativ. Anledningen till att jag valde Instabox var för att de (felaktigt) utlovade kortast leveranstid.

Tania B
Skrev om Instabox Sweden AB

Kommer aldrig använda instabox Tjänster någon mer! Två veckor har mitt paket varit hos dem o de skickade ut varje dag nytt datorn om när jag kan hämta paketet . Till slut efter två v har de beslutat om att skicka tillbaka mitt paket utan dela ut den till mig. Jag måste nu göra om beställningen o kina skickar den igen så klimatsmart de tänker verkligen på klimatet instabox … jag har suttit i två veckor i telefon och mejlat ingen kunnat ge mig ett svar på varför allt detta inte funkat . Ingen vet något alla jag pratat... 

Amir S
Skrev om Instabox Sweden AB

Anlänt paket i tid men de har gett ut fel kod för att hämta ut det. Nu riskerar paketet returneras pga deras egna inkompetens. Dessutom går det inte att installera deras app för man behöver 2 olika verifieringskoder som inte godkänns. Sjukt amatöriskt första intryck.

Carina N
Skrev om Instabox Sweden AB

Fick tid för leverans fredag, men får strax innan sms "Tyvärr har ditt paket blivit felsorterat och kommer därmed att levereras senare än planerat". Leveranstiden flyttades fram varje dag fram till tisdag när det plötsligt inte längre fanns ngn tid. Jag började då försöka få tag på Instabox (via tel, sms och mail) men får inget svar. På onsdag svarar kundtjänsten i telefon. Då får jag besked om att dom ska leta efter leveransen. Efter ett tag får jag mail om att "paket saknar avläsning på vårt lager, vilket har gjort att... 

Fredrick M
Skrev om Instabox Sweden AB

De skjuter upp leveransen hela tiden. Varenda paket jag beställer ska levereras "imorgon" flera dagar i rad. Vanligtvis dyker det upp 3-4 dagar efter ordinarie leveranstid. Opålitligt.

Mos V
Skrev om Instabox Sweden AB

Dom har blivit helt värdelösa. Femte dagen i rad dom ändrar leverans dag. Inte första gången heller. Kommer aldrig använda dom igen!

Robin alexander L
Skrev om Instabox Sweden AB

Jag fick fel grej och insåg detta när jag kom hem. Beställde från Apoteket, inte från SHEIN. Vilket skämt.

Mats J
Skrev om Instabox Sweden AB

Skjuter upp leveransdatum hela tiden, 3ggr nu på denna leverans. Sist jag valde instabox (5månader sedan) var facket tomt när jag öppnade. Ringde kundtjänst och fick en ny kod, i det facket låg en annans persons paket, väldigt seriöst. Valt PostNord annars hela mitt liv som aldrig krånglat, instabox har så gott som aldrig hållt utlovat datum. Välj nåt annat om ni vill känna er säker på leverans.

Madeleine Å
Skrev om Instabox Sweden AB

Levererar på riktigt aldrig i tid. Dem skjuter fram leveranstiden hela tiden också, oftast med ca 10min i taget så man tror verkligen att paketet ska hinna komma. Men sen vips har det gått 4h och man får en uppdatering om att "leverans sker imorgon". Kassa på att hålla tider helt enkelt, jag väljer en annan firma nästa gång.

Anna Jessica H
Skrev om Instabox Sweden AB

De senaste gångerna vi beställt med instabox som leveransalternativ så har det blivit felsorteringar och minst en dag försenat. Så upplevde vi det inte tidigare utan det har blivit en markant försämring. Så är det viktiga leveranser ni väntar på så ta ett annat alternativ, vet att många är nöjda med Budbee.

Veronica H
Skrev om Instabox Sweden AB

Instabox har blivit sämst nu på sistone. Blir uppskjutet i dagar. Imorgon, står det sen blir det framflyttat flera gånger. En av dom sämsta just nu

Ing-Marie Elisabet F
Skrev om Instabox Sweden AB

Ett stort skämt !!!!! Håller inte vad det lovat De har ingen koll alls😆😆

Krister F
Skrev om Instabox Sweden AB

Instabox är det absolut bästa valet. Aldrig haft något problem. Väljer att insta eller budbee när jag beställer. Inga köer bara slå in koden så är det klart.

Valeriy N
Skrev om Instabox Sweden AB

Hemsk leverantör! Skickade mit palet till Sundsvall. Väntar mer än 5 dagar, snabbtleverans en dag! IDIOTER!

Isa-Maria Q
Skrev om Instabox Sweden AB

De tappade bort mitt paket. Ringde kundtjänst och de som svarade verkade inte ens kunniga inom sitt område. Kunde inte svara på en enda fråga utan sa bara att jag måste vänta då de ska lokalisera paketet. Personen mutade även och sa vänta. Sedan svarade kundtjänsten på frågor som jag redan fått i autosvaret. Hade fått mer info av Google än av kundtjänst. Var ren tur att jag inte beställt något viktigt som tex medicin som jag gjort förut via onlinehandel. När de sedan skickar ut ett autosvar att återförsäljaren där jag beställde... 

Filtrera omdömen