Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Erika Å

Säljaren säger en sak, men avtalet som du ska signera med pytteliten text på mobiltelefon säger en helt annan. SIGNERA INGET över telefon! De är supertrevliga över telefonen, men det är bluff - alltihop. Från priser till abonnemang och uppsägningstid. Inget stämmer. Rekommenderar inte SST Net. Har tagit det via ARN, men när man dinerar med BankID så är man körd! Inget spelar roll. De kan till och med lägga dig på ett företagsabonnemang fast du inte har företag i syfte att binda dig flera år jämfört. om du är privatperson. Vi har ingen teckning heller med detta abonnemang, så vi kan inte nå ut ifall något skulle hända akut. De hänvisar då till att använda internetuppkopplingen så du kan skicka sms via messenger. Dvs har inget med deras abonnemang att göra, det kan man göra även utan sim-kort. Helt galet.

Svar från SST NET i Sverige AB
Hej Erika. Tack för ditt omdöme. Vid signering av ingånget avtal kan man alltid välja om man vill ha det till sin telefonen eller via mail (om man tycker textstorleken är för liten). Efter signering får man hem en kopia på avtalet så man kan läsa igenom det igen i lugn och ro. Är man inte nöjd med innehållet kontaktar man SST NET och får detta tillrättat alternativt åberopar sin ångerrätt (inom 14 dagar). Oavsett har något missats här och det ber vi såklart om ursäkt för. Ang. täckningen, kontakta oss på Kundservice (0774-100590) så ser vi om det finns driftsstörningar där du bor som går att avhjälpas. SST NET mål är alltid 100% nöjda kunder och det har vi inte lyckats uppnå här ännu. Mvh. SST NET Kundservice

Tipsa en vän om SST NET i Sverige AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.