Med en liggtid på endast 7 dagar och 100% oflexibla både hos DHL ombud och i DHL kundtjänst så förlorar jag min försändelse pga att jag hunnit åka på semester innan försändelsen kom fram. Inte ens 10 dagar och i juli månad, skall man behöva stanna hemma från semestern för att få förstårlse från DHL? Känner man ingen som kan hämta ut åt sig så är man helt utlämnad, då DHL helt vägrar att vara behjälpliga med så lite som att låta ett paket ligga 2 dagar extra hos ombudet. Istället så tar de hellre kostnaden att skicka tillbaka till avsändaren. Vad har deras kundbemötande tagit vägen när de värderar principer mer än sina kunder. Detta drabbar hela varumärket DHL internationellt, där man tydligt visar att kunder inte är viktiga överhuvudtaget. Stor besvikelse efter att ha använt DHL under många för mitt företags både internationella frakter för import av pallar med hälsokost och nationellt för leveranser till återförsäljare.
Skrev om Dhl Freight (sweden) AB