Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Maria E
Skrev om Vimla! Bekräftad företagssida

Kundtjänst svår att nå, otydliga/röriga fakturor, inkommande mobilsamtal som inte når fram (har inte förstått att det berodde på Vimla förrän nu), surf som ”försvann”. —— Vimla sände, utan någon förklaring, tillbaka min inbetalning i form av en ”check” att lösa in i affär. Jag hade kopierat de siffror som stod i fakturan i mailet (som jag brukar göra), och betalat via bankkontot. Checken kostade 69:- att lösa in. Betalade en andra gång genom att krångla mig in i labyrinten på ”mina sidor” och swisha beloppet. Fakturan delades då upp i två, till olika operatörer (Vimla och Telenor). Har heller aldrig hänt förut. Kundtjänst ville inte ersätta checkuttaget, de menade att jag skrivit ”fel” siffror (att det fungerat utmärkt förut när jag kopierat numret de mailat kunde de ej förklara, har haft Vimla i många år utan problem). Enligt kundtjänst har fakturan de sänder till min mail ett annat nummer, så jag måste logga in på deras hemsida för att hitta det rätta. Kan det bli rörigare? När surfen plötsligt tog slut (aldrig hänt förut) och jag köpte ny, tog det endast några timmar innan den var slut igen, laddade upp ny surf och den räckte knappt ett par dagar, trots att jag använde den sparsamt. Gav upp och bytte operatör.

Tipsa en vän om Vimla!

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.