Totalt värdelösa, deras "agent" gav mig totalt felaktig information via telefon och agerar som en bedragare och utnyttjar chansen då jag satt i en stressad sits. Jag bad om att få 1-2 veckor längre tid på mig att betala en kommande faktura (något jag hade kunnat göra i appen) om det inte vore för tekniska problem. Vad händer? Jo deras j*vla agent BLOCKAR mig från hela Klarna, tack och lov så sparas samtalet där alla lovord utlovas i 90 dagar tänkte jag...... Men ingen vill ta sitt ansvar och lyssna igenom detta samtal där jag blir lurad. Jag har använt Klarna i över 10 år, alltid betalat i tid, inga obetalda fakturor som ligger och släpar. Jag har en årsinkomst på 750.000kr därmed en hög kredit. Nu ligger jag under något program som är omöjligt att ta sig ur, hade jag vetat att det skulle bli så här (vilket jag var otroligt tydlig med att INGET SKULLE PÅVERKAS) hade jag i praktikten enbart kunnat invänta ett inkassokrav, men jag ville göra rätt för mig och ringa och fråga. Blir så jävla TRÖTT på folk som sitter och arbetar i fel yrkesroll. Skärp er KLARNA ta ert jävla ansvar som bolag. Alla kan vi göra misstag, men se också till att åtgärda det ni ställt till med. Akta er där ute för dom BEDRAR SINA KUNDER!
Skrev om Klarna bank AB Bekräftad företagssida