Skrev om Flyttstädning Partner Verifierat företag
Städarna behärskade inte Svenska språket och knappt engelska, men kommunikationen fungerade hyfsat i alla fall. Kan bli problematiskt för vissa. Det fuskades lite med städningen men efter ett trevligt samtal med supporten har vi kommit överens om en lösning. Jag hade nog lite otur med nya städare, oavsett vilket så är supporten serviceinriktade.
Svar från Flyttstädning Partner
Hej Robin
Det var tråkigt att höra, men det är just för såna här saker vi finns som en trygghet för dig, där vi ser till att städfirman åtgärdar detta.
Vi sköter dessutom gärna kommunikationen direkt med hyresvärden så du slipper vara en mellanhand.
Kylen / frysen gissar jag att dörrarna av någon anledning stängts igen, och där av kan dålig lukt uppstå om dessa är avstängda.
Angående språket så är det många som jobbar med ukrainare nu när situationen är som den är där, och språket blir då något begränsat, men du har alltid en städledare som pratar svenska eller engelska och vi finns även alltid behjälpliga på kundtjänsten för dig. :)
Frågan är lite hur har du upplevt just vår tjänst, bokning, kommunikation, kundtjänst och hanteringen av din reklamation?
Vi samarbetar inte med någon som har en reklamationsgrad över 7% och hoppas du har haft en god upplevelse av just vår tjänst, som är att vara en försäkring som är behjälplig i dessa situationer och därmed kan tänka dig att vända dig till oss, nästa gång det är dags för flytt eller städhjälp igen.
Du är varmt välkommen åter!
Hälsningar Flyttstädning Partner