Skrev om HÄRJEDALSKÖK Bekräftad företagssida
Fint bemötande av två montörer! Mitt kök blir jättefint med fin färg! Jag njuter varje dag, MEN 5 hyllplan fattas!! 4 hyllplan har jag redan betalt och den femte behövs (kan betala senare). Efteråt ska jag kunna njuta av helt 100% till fullo! Renoveringen skedde den 5 december 2024, så ni förstår att jag är helt frustrerad nu! Jag har påmint Härjedalskök flera gånger, men inget har hänt med hyllplan. Varför? Med vänlig hälsning Maj Daver
Svar från HÄRJEDALSKÖK
Hej Maj, tack för fina ord och jag beklagar att det blivit fördröjning med hyllplanen, jag förstår din frustration. Jag rekommenderar dig att kontakta vårt kundcenter på kundcenter@harjedalskok.se eller 020-290 500 för att ditt ärende ska gå snabbare. Våra montörer och säljare brukar ha väldigt mycket att göra och därför går det oftast snabbast om man kontaktar kundcenter. Jag hoppas att dina hyllplan snart är på plats och att du får njuta till fullo.
Vänligen, Emmy