Undvik denna resebyrå – oprofessionell kundtjänst och total brist på ansvar Jag skulle helst inte ge ens en stjärna till denna resebyrå på grund av deras extremt bristfälliga och oprofessionella kundtjänst. Min flygning den 9/3 ställdes in på grund av strejk, vilket gjorde att jag missade min vidare flygkombination. När jag begärde en återbetalning blev jag nekad med motiveringen att de inte hade fått någon information om det inställda flyget. Trots att jag mottagit ett officiellt meddelande från Lufthansa om inställningen och försökte kontakta RCG samma dag, var kundtjänsten stängd. Strejken och dess konsekvenser var allmänt kända och informationen fanns lättillgänglig på nätet. Ändå vägrar de att ta ansvar och bevilja återbetalning. Dessutom har jag skickat mail utan att få någon återkoppling, och när jag ifrågasatte detta på kundtjänst fick jag höra att de inte ens har behörighet att läsa mejl. Vad är det för typ av kundtjänst? På grund av allt detta missade jag även mitt flyg till Paris den 10/3. Detta är inget annat än bedrägligt beteende och ett oacceptabelt sätt att behandla kunder på. Jag avråder starkt från att boka med denna resebyrå.
Skrev om Resecentrum Gruppen Ej verifierat företag