Allt började väldigt olyckligt med Ica. Vi blev skriftligen utlovade en bonus på Ica-kortet på 500 kr. När bonusen inte kom tog jag kontakt med Ica. Jag hade ju pratat med dem så det måste vara inspelat? men enligt dem var det hela en missuppfattning? Ica hade aldrig haft en sådan kampanj och jag hade inte sparat mailet. Jag var säker på att jag hade rätt med kunde inte bevisa detta tills min fru kom på att jag hade skickat mailet även till henne. Då plötsligt blev det fart och vi fick våra pengar. Om försäkringsbolaget måste ljuga för att slippa betala 500 kr som var överenskommet hur kan man lite på dem? Mycket riktigt när vi blev sjuka på vår semester och låg utslagna i minst 10 dagar så var det värt 1623 kr med mediciner och allt? Vi hyrde hus för 45.000kr och flyget kostade 10758 kr ? Hela bolaget är bara ett skämt och jag är överlycklig att jag har bytt tillbaka till Folksam.
Skrev om ICA Försäkring AB Bekräftad företagssida
Svar från ICA Försäkring AB
Hej Ismo,
Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att dina förväntningar inte infriades. Vi strävar alltid efter att ge tydlig och transparent kommunikation, och vi förstår hur viktigt det är för våra kunder att känna sig trygga med sin försäkring. Din feedback är värdefull för oss, och vi tar den med oss i vårt fortsatta arbete med att förbättra våra tjänster.
Önskar dig en fin dag!
Med vänliga hälsningar,
ICA Försäkring AB