Vexxa AB

Vexxa AB

Ring 076-584 72 20 www.vexxa.se

Vexxa, grundat 2023, är en digital fullservicebyrå i Göteborg fokuserad på hållbar tillväxt. Vi accelererar din marknadsposition genom skräddarsydda digitala lösningar och mätbara resultat. Våra tjänster inkluderar: - Sökmotoroptimering (SEO) - Webbutveckling (WordPress, Webflow, Shopify, Wix Studio) - Annonsering (Google Ads,...

2 omdömen om Vexxa AB

Caroline O
Skrev om Vexxa AB

Vexxa AB är min hemside-leverantör. De har dels byggt den men även gjort alla tekniska kopplingar med Google och skickar regelbundet statusuppdateringar om hur min hemsida mår. Vexxa svarar alltid när jag behöver hjälp. Och de är alltid proffsiga genom att komma med tips. Jag rekommenderar starkt!

Svar från Vexxa AB

Hej Caroline! Wow, vilken fin recension! Den gjorde verkligen min dag. Det är alltid kul att jobba med dig och din hemsida. Härligt att du gillar vår support och känner att du kan lita på oss. Vi uppskattar verkligen ditt förtroende och ser fram emot alla kommande projekt! Önskar dig en fin sommar, Filip på Vexxa AB

Peter L
Skrev om Vexxa AB

Superbra personligt bemötande och Philip och Sebastian är fulla av energi och kommer gärna med förslag. Jag hade specifika och aningen ovanliga önskemål om vilket system vår hemsida skulle byggas i och det var inga problem alls. Vexxa ligger definitivt i framkant vad gäller teknik. Funktionen som levererades var exakt det jag ville och fårdigställdes enligt tidsplan. Jag har fullt förtroende för Vexxa och kommer definitivt göra fler affärer med företaget. Vexxa ge mina varmaste rekommendationer!

Svar från Vexxa AB

Hej Peter! Stort tack för din fantastiska recension! Det värmer verkligen att höra att du är så nöjd med vårt arbete och bemötande. Vi är stolta över att ha kunnat möta dina specifika önskemål och leverera i tid. Ditt förtroende betyder mycket för oss. Vi ser fram emot fler spännande projekt tillsammans! Önskar dig en fin sommar!