Moogio Kungälv

Moogio Kungälv

En del av Moogio moogio.se

Välkommen till Moogio Kungälv! På Topasgatan 3 i Västra Frölunda hittar du Moogio Kungälv. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Kungälv med omnejd. På plats finns Ronny Nilsson som vissa känner igen som kapellmästare i dansbandet drifters. Vi på Moogio Kungälv är en del av Moogios flex-koncept vilket innebär att...

18 omdömen om Moogio Kungälv

Sedan starten hos Reco 2021

Representant för Praktikertjänst

Hög kompetens, leverans i tid enligt överenskommelse, mycket bra servicegrad och väldigt trevligt bemötande

Lennart S
Skrev om Moogio Kungälv

Ni skickar denna fråga för tidigt. Har varken hämtat eller sett produkterna och vet inte ifall de är upp till spec. Det enda jag har är fakturan.

Svar från Moogio Kungälv

Hej Lennart. Ja det gick nog iväg lite tidigt. Vi avvaktar lite. Ha det gott!

Thord K
Skrev om Moogio Kungälv

Jag tycker att vi fick en mycket bra och fin installation, snabbt gick det också.

Svar från Moogio Kungälv

Tack Thord. Det var trevlig att få hjälpa er med markiserna.

Anneli F
Skrev om Moogio Kungälv

Bra service, bemötande och resultat !

Svar från Moogio Kungälv

Tack Anneli, det var bara trevligt.

Stellan B
Skrev om Moogio Kungälv

Bra att samarbeta med och bra produkter dessutom.

Svar från Moogio Kungälv

Tack för ett fint bemötande. Och tack för gott fika😃👍

Jan K
Skrev om Moogio Kungälv

Bra Försäljning,montering,produk Trevligt Missades Information om bokning av elektriker Korrekt programmering an fjärrkontroll Hade varit en 5

Kent C

mycket bra , bra uppsatt . trevligt bemötande , mycket nöjd

Svar från Moogio Kungälv

Tack Kent. Mycket trevligt att träffa dig också.

Annika H
Skrev om Moogio Kungälv

Köpte en rullgardin till balkongen. Ronny var här och monterade den, kanon trevlig och bra utfört jobb.

Tack Annika. Det var trevligt att träffa er också😃

Magnus B
Skrev om Moogio Kungälv

Jätte bra bemötande, långaaa leveranstider men det spelade inte någon roll för mig, sedan hade fabriken gjort fel så det blev några veckor till men det löstes på bästa sätt. Så summan blir en varm rekommendation om man inte har för bråttom vill säga. Jag beställde 2st pergola som är ihopkopplade. En 6m och en 4m blev fantastisk bra.

Svar från Moogio Kungälv

Tack Magnus. Ja det blev ju lite utdraget tyvärr, men noggrannheten fick stå i förrummet. Kul att du är nöjd Magnus, det har varit mycket trevligt att göra detta för er.

Fredrik H
Skrev om Moogio Kungälv

Mycket trevlig säljare samt otrolig kunnig. Vi är supernöjda med allt från första besöket till markiserna satt på huset. Allt har gått helt perfekt.

Svar från Moogio Kungälv

Hej Fredrik. Tack för förtroendet och ett mycket fint och trevligt bemötande.

Mats O
Skrev om Moogio Kungälv

Trevlig personal men dom missade att ge mig utlovad rabatt när fakturan kom!

Svar från Moogio Kungälv

Tack Mats. Ja tyvärr missade jag den först, men det gick smidigt att lösa.

Andrè P
Skrev om Moogio Kungälv

Tipsad genom bekanta, visste det skulle bli bra, känt försäljaren sedan många år. Köpte en förstklassig markis komplett med montering

Tack för förtroendet Andre👍😃

Johan P
Skrev om Moogio Kungälv

Fantastisk service Bra leveranser , Vi fick en mycket bra förtroende av Ronny både innan , under och efter leverans

Svar från Moogio Kungälv

Tack Johan. Det var bara trevligt att träffa er. Mycket trevligt bemötande och en bra dialog😃

Christer G
Skrev om Moogio Kungälv

Trevlig kontakt och bra bemötande. Tråkigt med restnotering men knappast Kungälvs fel.

Svar från Moogio Kungälv

Tack Christer, det var bara trevligt😃

Lars Eric O
Skrev om Moogio Kungälv

Blev bemött på bästa sätt. Förväntningarna uppfylldes med råge.

Svar från Moogio Kungälv

Tack det samma Lasse, det var bara trevligt😃

Johanna B

Bra personlig service.

Roligt att höra Johanna, tack😃

Katarina P
Skrev om Moogio Kungälv

Mycket trevligt bemötande. Bra information och snabb leverans innan midsommar.

Svar från Moogio Kungälv

Tack Katarina, vad glad jag blir😃

Robert M

Trevlig och duktig Ronny! Dansade priser bra backup! Mvh Robert

Ronny N gillar detta
Svar från Moogio Kungälv

Hej Robert. Kul att du är nöjd och tack för din återkoppling, Ha det gott. Vänligen Ronny