Moogio Örebro

• BadgeTwoYears

72 omdömen om Moogio Örebro

Marianne S
Skrev om Moogio Örebro

Snabbt svar och prisförslag. 2-3 veckor till leverans, vilket blev något längre. Snabb uppsättning av ny markisväv i befintlig markisställning. Hade förväntat mig lika randning på tyget, vilket jag fick, men tyvärr inte vågad kant, utan rak. Det gjorde mig lite besviken, tyvärr.

Charlott K
Skrev om Moogio Örebro

Mycket trevlig personal. Gratis hembesök innan offert. Rimligt pris, produkten fungerar perfekt! Rekommenderas!

Birgitta N
Skrev om Moogio Örebro

Bra och snabb service. Fint bemötande. Köp av markis till balkong.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Birgitta! Välkommen tillbaka till oss om det är något mer vi kan hjälpa till med.

Berit H
Skrev om Moogio Örebro

15 mars kom 2 trevliga killar hem till mig för att se på en persienn som var utsliten och inte fungerade.De monterade ner den gamla och gav förslag på bra ersättning. De diskuterade lämplig färg och pris för uppsättning av den nya. De återkom den 10 april och monterade upp den nya persiennen. De uppträdde mycket trevligt och såg till att allt kom på plats inklusive inklusive gardinuppsättningen. De kan varmt rekommenderas! Berit Hammarstedt

Svar från Moogio Örebro

Tack för att du tog dej tiden att skriva ett så positivt omdöme! Bara hör av dej om vi kan hjälpa till med ngt annat.

Anna-Karin S
Skrev om Moogio Örebro

Jag blev väl bemött och fick redan dagen därpå tid då de kom och mätte mina fönster! De berätta att det skulle ta tre veckor för gardinerna att bli klara och det stämde precis!

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Anna-Karin! Toppen att du är nöjd med oss och dina nya Duettegardiner.

Claes E
Skrev om Moogio Örebro

Moogio i Örebro har gjort ett bra arbete med installation och inställningar, samt uppföljning

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Claes! Hoppas ni får stor glädje av markisen och bara hör av er om vi kan hjälpa till med något mer.

Fred S
Skrev om Moogio Örebro

Trevliga, snabb service och leverans, prisvärda

Svar från Moogio Örebro

Tack för att du tog dej tiden att skriva Fred. Hoppas plissegardinerna passar bra. Välkommen tillbaka!

Stig M
Skrev om Moogio Örebro

Trevliga killar o snabbt o bra jobb..

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Stig. Blev snyggt med er nya markisväv! Välkommen tillbaka!

Mona D
Skrev om Moogio Örebro

Snabb service och väldigt trevlig personal, vi är supernöjda, vi beställde lamellgardiner 👏🫶🏼

Svar från Moogio Örebro

Tack Mona. Blev ju riktigt snyggt och bra med lamellgardinen. Ha en skön sommar och välkommen tillbaka!

Maria F
Skrev om Moogio Örebro

Proffsigt och bra kundbemötande. Snabb leverans och mycket fina persienner. Varmt rekommenderar.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme. Glad att ni blev så nöjda!

Kvetuse K

Trevlig personal, mycket bra jobb. Jag är mycket nöjd. 😀

Svar från Moogio Örebro

Tack för att du tog dej tiden att skriva Kveta! Kul att du är nöjd med oss och dina nya persienner. Välkommen tillbaka.

Lennart E

Mycket bra bemötande på alla sätt . Jag är jättenöjd . 👌😀

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Lennart. Skönt att det blev så bra med nya persiennen.

Andreas Boman F
Skrev om Moogio Örebro

Gott bemötande. Proffsigt, ordnade allt enligt mina önskemål. Rekommenderas!

Svar från Moogio Örebro

Toppen att det blev precis som ni önskade och tack för att ni tog er tiden att lämna ett fint omdöme. Välkomna tillbaka.

Christina I
Skrev om Moogio Örebro

Fick snabb hjälp och bra hjälp med att välja rätt gardiner. Leverans och uppsättning gick också fort. Rekommenderar företaget.

Svar från Moogio Örebro

Tack för att du tog dej tiden att lämna ett fint omdöme Christina! Kul att det blev så snyggt och bra med dina nya gardiner. Välkommen tillbaka.

Åke D
Skrev om Moogio Örebro

Noggranna, trevligt och professionellt bemötande. Gediget arbete. Bra utbud av material, dock lång leveranstid som enligt Moogio berodde på leverantör från annat land. Moogio kan absolut rekommenderas och vi köpte bl a markiser samt plisse’ gardin.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Åke. Beklagar återigen att de sista produkterna dröjde. Toppen dock att ni är nöjda med oss och slutresultatet. Välkomna tillbaka!

Peter T
Skrev om Moogio Örebro

Mycket trevligt bemötande, bra service!

Svar från Moogio Örebro

Tack för att du tog dej tiden att skriva ett positivt omdöme Peter. Välkommen tillbaka!

Karl G
Skrev om Moogio Örebro

Kanon bemötande och smidig hantering från början till slut, rekommenderas starkt!

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Karl. Kul att det blev så bra med din nya rullgardin. Välkommen tillbaka!

Björn F

Trevlig och kompetent personal

Svar från Moogio Örebro

Tack Björn, för att du tog dej tiden att ge ett fint omdöme. Hoppas ni får mycket glädje av era nya fina lamellgardiner. Hans

Annika B
Skrev om Moogio Örebro

Är mkt nöjd med hur stiligt helhetsintrycket blev tack vare noggrann mottagning, bra produkt och proffsig montering.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Annika! Jag håller med, det blev riktigt snyggt👌🏻

Anders B
Skrev om Moogio Örebro

Det ser jättebra ut. Precis som vi ville ha det.

Svar från Moogio Örebro

Tack Anders. Bra att det blev som ni hade tänkt er.

Kristina B
Skrev om Moogio Örebro

Service ända ut i fingerspetsarna, kommer varmt att rekommendera Moogio Örebro till vänner och bekanta

Svar från Moogio Örebro

Tack För fint omdöme Kristina! Toppen att ni är så nöjda med oss.

Benny U
Skrev om Moogio Örebro

Professionellt och snyggt! Bra lösningar.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Benny. Blev en riktigt bra lösning!

Behnaz F
Skrev om Moogio Örebro

Mycket proffesionellt arbete och trevlig bemötande .Arbeten utfört enligt plan .Rekommenderar varmt.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Behnaz! Så kul att ni blev så nöjda med oss och markisen.

Håkan J
Skrev om Moogio Örebro

Trevligt bemötande från början till slut Höll uppgjorda tider exemplariskt Snyggt blev det också

Svar från Moogio Örebro

Tack Håkan, hoppas ni får mycket glädje av er nya pergola. Blev mycket snyggt!

Maria G
Skrev om Moogio Örebro

Bra kontakt och leverans som tyvärr blev försenad ca 1 månad.

Svar från Moogio Örebro

Tack Maria, beklagar förseningen! Trist när det krånglar med inleveranser men skönt att de kom på plats till slut.

Roger B
Skrev om Moogio Örebro

Bra bemötande, trevlig personal och snabb effektivt arbete. //

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Roger! Blev snyggt med nya fräscha persienner.

Ellen L
Skrev om Moogio Örebro

Vi köpte zip screen markiser till vårt hus med en sol och vindsensor till dessa. Vi hade god kommunikation med företaget hela vägen från start till slut. Produkten gör det den ska och lite till, vilken skillnad det blev! Supernöjda :)

Svar från Moogio Örebro

Toppen att ni blev så nöjda Ellen! Tack.

Johan K
Skrev om Moogio Örebro

Bra genomförande, bra pris, snabb återkoppling, trevlig personal! Glad att vår förening valde Moogio Örebro och rekommenderar dom varmt.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Johan! Kul att det blev så bra och att ni är nöjda. Välkomna tillbaka.

Sebastian B
Skrev om Moogio Örebro

Kunnig och trevlig personal. Bra bemötande genomgående.

Svar från Moogio Örebro

Tack Sebastian! Toppen att ni är nöjda med oss!

Björn H
Skrev om Moogio Örebro

Snabb bra service och de tar ansvar när det strular.

Svar från Moogio Örebro

Tack Björn! Toppen att allt föll på plats till slut.

Britt-Marie P
Skrev om Moogio Örebro

Trevligt bemötande i butiken och sakkunnig information om vad vi önskade. Vi fick ta del av olika alternativ gällande varan. Efter uppmätning och montering på plats kunde vi bara konstatera att allt blev som vi hoppats och ut-nämner oss till Örebros nöjdaste kunder. Med hälsning och tack / BrittMarie och Stig Perryd

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme. Hoppas ni får stor glädje av era fina rullgardiner. Fortsatt trevlig sommar!

Per-ove P
Skrev om Moogio Örebro

Trevliga medarbetare. Snabb och lättläst offert. Snabb leverans och väl utfört arbete.

Svar från Moogio Örebro

Tack! Toppen att ni blev så nöjda! Fortsatt trevlig sommar!

Fredrik E
Skrev om Moogio Örebro

Mycket bra service och kommunikation innan köpet. Smidig och bra installation enligt överenskommet, Mogio rekommenderas varmt!

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Fredrik. Välkommen tillbaka!

Hans Göran B
Skrev om Moogio Örebro

Altid på bästa sätt för att ge kunden det bästa nöjda kunder här runt Örebro

Svar från Moogio Örebro

Kul att ni är så nöjda Hans Göran! Hoppas ni får stor glädje av er nya screenmarkis och plissegardin!

Claudia Von G
Skrev om Moogio Örebro

Trevlig bemötande av personal, bra produkt och prisvärd

Svar från Moogio Örebro

Toppen att plisseerna passade och gick bra att montera, Välkommen tillbaka!

Mojtaba G
Skrev om Moogio Örebro

Allting fungerade smidigt och utmärk.

Svar från Moogio Örebro

Tack Mojtaba! Hoppas ni får stor glädje av era nya fina markiser!

Sara S
Skrev om Moogio Örebro

Bemötandet och personalen är jättetrevliga och skickliga i sin sak. Jättebra produkter med jättebra kvalite. Snabb installation av plisségardinerna. Det enda negativa jag kan komma på är att det var mycket dyrare än jag trodde men sen måste man tänka att man betalar man mer för att få kvalité. Förutom priset är det bara positiva kommentarer.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Sara! Du kommer ha glädje under lång tid av dina nya fina Luxaflexgardiner!

Ann-Katrin P
Skrev om Moogio Örebro

Bra bemötande, bra rådgivning och pålitliga avseende leverans och tider. Kan verkligen rekomenderas.

Svar från Moogio Örebro

Tack Ann-Katrin! Hoppas ni får stor glädje av era nya rullgardiner och markiser i ert fina hus!

Stefan A
Skrev om Moogio Örebro

Bra bemötande & leverans på utlovad tid. Markiserna var över förväntan. Proffsig, snygg och snabb installation. Trevlig serviceminded personal.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme Stefan! Välkomna tillbaka!

Eva A
Skrev om Moogio Örebro

Smidigt, snabbt och allt enligt överenskommelse! Trevlig kontakt! Utöver detta är vi mycket nöjda med våra nya fina markiser!

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme och toppen att du blev så nöjd! Ha en fin sommar!

Daniel E
Skrev om Moogio Örebro

Jättebra service med supertrevlig personal. Lyhörda och hittar lösningar tillsammans med kund. Har hittat något bättre priser hos annan leverantör men med tanke på servicen är det värt pengarna. Kan varmt rekomendera! Tack Jakob och övriga på företaget!

Svar från Moogio Örebro

Tack för förtroendet att vi fick leverera markiser och lamellgardiner till ert ny fina hus. Så kul att det blev så bra och att ni är så nöjda!

Robyne Thorley M
Skrev om Moogio Örebro

Super service prompt and professional.

Svar från Moogio Örebro

Thanks Robyne! Best of luck with your new business!

Rolf Kenneth E
Skrev om Moogio Örebro

Trevlig personal som var tillmötesgående och utförde sitt jobb på ett bra sått. Vi fick också ett bra pris på markiserna som vi bytte ut!

Svar från Moogio Örebro

Tusen tack för bra omdöme. Kul att det blev så fint med markiserna. Trevlig sommar!

Richard A

Bra service och bemötande. Rekommenderas

Svar från Moogio Örebro

Tack för fin feedback!. Toppen att det blev så bra till slut!

Jonas M
Skrev om Moogio Örebro

Fick ett bra bemötande från start till slut blev utlovad att få persienner monterade 3 veckor efter man tagit mått på fönster vilket levererades. Grymt nöjd med allt!

Svar från Moogio Örebro

Härligt att du blev så nöjd Jonas. Tack!

Kurt G
Skrev om Moogio Örebro

En mycket bra kontakt med far o son! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Moogio Örebro

Tack Kurt! Mkt trevligt att lära känna dej! Markiserna blev toppen. Snart sätter vi upp några till!

Mattias Meyer T
Skrev om Moogio Örebro

Vad ska man säga, supert från början till slut. Trevliga och kunniga. Otroligt duktiga på att hela tiden informera om läget när beställning osv ska komma. Hjälpte till att sy ihop installation med elektriker. Var lite skav på en av markiserna, inga problem, de kom hit och åtgärda så vi verkligen skulle bli 100% nöjda. Top notch!

Svar från Moogio Örebro

Tack för ert stora tålamod med utdragen leveranstid. Jag är mkt glad att det blev så bra till slut och att ni är helt nöjda med oss och era nya scrteenmarkiser. Ha en fin sommar!

Daniel E
Skrev om Moogio Örebro

De känns väldigt proffsiga och vi blev mycket nöjda med resultatet av våra vertikalmarkiser.

Svar från Moogio Örebro

Tack för fint omdöme, toppen att ni blev så nöjda! Välkomna tillbaka.

Rebecka R
Skrev om Moogio Örebro

Topp i service, topp i bemötande, topp i allt!

Svar från Moogio Örebro

Hej Rebecka, toppen att du är så nöjd! Tack!

Hanna P

Trevliga, duktiga och pålitliga

Svar från Moogio Örebro

Hej Hanna! Tack för fint omdöme!