Adams Flytt och Städ AB

10 omdömen om Adams Flytt och Städ AB

Sedan starten hos Reco 2024

Carmen A
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

Jag såg en annons på internet, gick in på företagets hemsida och lämnade en förfrågan. Inom en halvtimme blev jag kontaktad av Tatia, företagets koordinator, och vi diskuterade tidpunkten för ett möte. Snart efter mötet fick jag ett erbjudande. De gjorde jobbet i tid och med hög kvalitet. 10 av 10. Tack så mycket, det var mycket trevligt och enkelt att arbeta med er!

Rebecca A

Thank you very much, it's a pleasure to work with you🫶

Sebastian T
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

Jag såg en annons på internet och gillade företagets video, allt var tydligt och välstrukturerat. Därefter kontaktade jag Tatia, och vi kom överens om ett möte för att bedöma arbetet med att tömma min mormors lägenhet. Mötet gick utmärkt: de märkte upp de saker jag ville behålla och tog dem till Shurgard, kopplade bort tvättmaskinen och tätade rören för att förhindra läckor. När jag kom dit med mäklaren efter att arbetet var slutfört var allt perfekt rent, till och med spikarna hade tagits bort från väggarna. Rekommenderar starkt!

Thank you very much, it's a pleasure to work with you🫶

Liga G
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

"Adams" hjälpte oss med värdering av saker och försäljning på auktion. Vi fick mer pengar än vad andra företag erbjöd. Stort tack, "Adams", det var mycket trevligt att arbeta med er!

Tack så mycket Liga, otroligt trevligt ❤️❤️❤️

Teodor F
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

Jag såg en annons på internet och kontaktade kontoret. Villkoren var mycket bra, och de skickade snabbt ett erbjudande i digitalt format. Flytten gick mycket smidigt, och lägenheten var städad samma dag. Stort tack!

Svar från Adams Flytt och Städ AB

Jag önskar alla en sådan kund! Tack så mycket🙏🫶

Ivan D
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

Efter samarbete återstod bara positiva intryck. Professionellt utfört arbete, trevlig och professionell personal. allt gjordes i tid och med hög kvalitet. Jag rekommenderar

Svar från Adams Flytt och Städ AB

Tack så mycket det var ett nöje att arbeta med dig🙏

Baranouski A
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

Arbetet utförs snabbt och mycket noggrant! Alla arbetare är proffs. Jag rekommenderar Adams Flytt

Tack snälla! 🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶

Oleksandr B
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

Jag blev positivt överraskad. Det fanns otroligt mycket saker i min mormors lägenhet, och över 100 tallrikar hängde på väggarna. Efter att jobbet var klart var lägenheten ren, och alla dubbar var borttagna. Jag ger 10 av 10!

Svar från Adams Flytt och Städ AB

Tack så mycket för de fina orden! Vi är glada att du är nöjd med vår service🫶

Olena R
Skrev om Adams Flytt och Städ AB

Jag fick en rekommendation från vänner. "Adams" hjälpte till med värdering av saker, bortforsling och städning av huset. Mycket trevliga personer, allt utfördes i tid och noggrant. Rekommenderas!❤️

Svar från Adams Flytt och Städ AB

Det värmer oss att läsa ditt omdöme. Det betyder mycket för oss!

Besaga V

Svar från Adams Flytt och Städ AB

Tack så mycket för det fina omdömet😊!Vi är jätteglada att du är nöjd med vår hjälp och finns här om du behöver oss igen!🫶🙏