Adjust Moving AB

Adjust Moving AB

www.adjustmoving.se
  • Badge2024
4.4

Välkommen till Adjust Moving AB – En aktör som tål att jämföras. Vi erbjuder professionella flyttjänster anpassade efter dina behov och önskemål. Med gedigen erfarenhet har vi byggt ett rykte som en pålitlig flyttfirma som alltid sätter kundens nöjdhet först. Vårt engagerade team hanterar allt från packning och transport till...

16 omdömen om Adjust Moving AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jahn-Erich K
Skrev om Adjust Moving AB

VARNING! Detta är ett företag jag måste varna er alla för. Detta är ett företag som är väldigt oseriösa och bryter mot kontrakt och skriftliga överenskommelser. Min och Adjust ÖK var 5000kr efter godkänd flytt 10 dagar netto, efter 1 timmes i flyttprocecen kräver man full betalning samt att rutavdrag ej kommer ske och att jag behövde betala dubbel avgift och sedan kommer ytterligare krav på 3000kr kontant betalning, om jag ej betalade skulle flytten avbrytas och ställas in.

Svar från Adjust Moving AB

Hej Jahn Erich. Det var tråkigt att du upplevde det så. Vi har inte frångått vårt avtal, så till vida vad du själv uppgav i samband med din offertförfrågan. Vi blev tvungna, pga din kreditvärdighet att begära förskottsbetalning. Därefter har vi ansökt om RUT-avdrag, vilket enligt dig själv, nu har blivit godkänt. Så fort vi också får detta beslut från Skatteverket, så kommer vi självklart återbetala överskjutande del till dig. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss, om du har några funderingar.

Susanne R
Skrev om Adjust Moving AB

Mycket effektiva och serviceminded!!

Svar från Adjust Moving AB

Hej Susanne. Det var mycket glädjande att höra. Tack så mycket :)

Josef R

Flytt från Stockholm till Göteborg på samma dygn. Bra upplevelse

Svar från Adjust Moving AB

Tack Josef, för ditt fina betyg. Jag hoppas också att du har fått den reservdel som vi återställde.

Zana H
Skrev om Adjust Moving AB

Professionellt arbete till bra pris

Svar från Adjust Moving AB

Hej Zana. Tack så mycket, det var trevligt att höra att du upplevde det så :)

Magnus P
Skrev om Adjust Moving AB

Väldigt trevliga grabbar som flyttade mina saker och flexibla. Mycket nöjd.

Svar från Adjust Moving AB

Hej Magnus. Det är precis den här typen av komplimanger som vår personal uppskattar att få. Tack så mycket. :)

BENGT O
Skrev om Adjust Moving AB

Duktiga och efektiva. Proffsiga.

Svar från Adjust Moving AB

Hej Bengt. Vi uppskattar verkligen din erfarenhet av oss. :)

Lars-Göran L
Skrev om Adjust Moving AB

Jag köpte tillfällig container förvaring i samband med flyttning. Mycket positiv inställning till mig som kund, Vi är mycket nöjda

Svar från Adjust Moving AB

Hej Lars-Göran. Det var mycket glädjande att höra. Tack så mycket. :)

Jonas L
Skrev om Adjust Moving AB

Proffesionellt bemötande vid bokning, flexibla och effektiva under flyttningen.

Svar från Adjust Moving AB

Hej Jonas. Det var trevligt att höra att du upplevde det så. Det tar vi till oss med glädje. Tack ska du ha :)

Lina G
Skrev om Adjust Moving AB

Så bra och smidig. Kan verkligen rekommendera dem!

Svar från Adjust Moving AB

Hej Lina. Tack så mycket för ditt fina omdöme :)

Oskar K
Skrev om Adjust Moving AB

Professionellt bemötade hela vägen från offert till genomförande. Rekommenderas varmt.

Svar från Adjust Moving AB

Hej Oskar. Tack så mycket för dina stärkande ord. De är mycket värda för oss. :)

Jenny Albertina S
Skrev om Adjust Moving AB

Snabba på att svara på offert. Duktiga och noggranna vid flytt och väldigt serviceminded. Prisvärt och vi kommer definitivt att komma tillbaka vid nästa flytt. Städningen var super 👌🏼

Svar från Adjust Moving AB

Hej Jenny. Det är alltid extra glädjande när våra kunder återkopplar till oss med sina positiva upplevelser. Du är alltid välkommen om du behöver hjälp igen. Tack för ditt fina betyg :)

Doris N
Skrev om Adjust Moving AB

Vi hade avtal att de skulle komma efter 14 men grabbarna kommer redan 11.30, vilket blev extremt stressigt då jag redan sagt att nycklarna fås inte förrän efter 14. Så då fick de vänta 2 timmar efter de var färdiga. Blev ändå bemött trevligt av de unga grabbar. Jobbade hårt trots jobbig hiss och massa trappor. Starka och duktiga, dock lite slarvigt med en del möbelhantering men inget gick sönder som tur är. Tacksam för hjälpen!

Svar från Adjust Moving AB

Hej Doris. Det är viktigt med både ris och ros, för hur ska man annars kunna bli bättre :) Vi är tacksamma för din ärlighet och glada över att du blev nöjd :)

Klara L

Effektiva, hjälpsamma och trevliga

Svar från Adjust Moving AB

Hej Klara. Vi tar till oss dina ord med glädje. Tack ska du ha :)

Arjan V
Skrev om Adjust Moving AB

Very customer focused! Attractive quotation was received quickly per email. I discussed the details of my relocation over the phone with a friendly sales person. Two nice men and a van arrived at the agreed time on one of the hottest summer days. They carefully loaded and unloaded my household items with a very positive attitude and without any complaints. Recommended. Thanks guys!

Svar från Adjust Moving AB

Hi Arjan. Thank you very much. It was gratifying to hear that you are so satisfied. :) Yes, our movers really do their best to ensure that you as a customer are satisfied :)

Ricardo S
Skrev om Adjust Moving AB

Flytten gick bra. 2 personer som jobbade bra. det negativa är att en av våra maskiner blev skadad under flytten och vi har skickat reklamation till Adjust Moving. Vid första kontakt med Adam erkänner de inte skadan. Vi har kontaktat en tekniker för att undersöka maskinen.

Svar från Adjust Moving AB

Tack så mycket för din feedback Ricardo, och vi beklagar incidenten med skrivaren. Du får jätte gärna höra av dig när du fått utlåtande ifrån teknikern. Med vänliga hälsningar Adjust Moving AB

Marianne A
Skrev om Adjust Moving AB

Adjust Moving är en fantastisk flyttfirma, och jag rekommenderar dem helhjärtat. De anstränger sig till max och är flexibla till tusen. Kommunikationen är också väldigt bra, och teamet är jättetrevliga. Konkurrenskraftiga priser har de också. Five stars!

Svar från Adjust Moving AB

Tack för din fina omdöme Marianne. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och ser fram emot att träffa dig igen! Med vänliga hälsningar Adjust Moving AB