AHL Bygglov AB

AHL Bygglov AB

Ring 08-121 142 40 ahlbygglov.se

Med över ett decennium av erfarenhet inom branschen är AHL Bygglov din pålitliga partner för samtliga arkitekt- och konstruktionsstjänster. Vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar över hela Sverige. På AHL Bygglov består vårt team av engagerade och erfarna arkitekter, konstruktörer...

12 omdömen om AHL Bygglov AB

Shipar N
Skrev om AHL Bygglov AB

Har fått jätte bra service från dem. Rekommenderar starkt om man behöver hjälp med bygglov måste kontakta dem.

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Shipar! Stort tack för ditt fantastiska omdöme och din rekommendation! Vi är verkligen glada att höra att du är nöjd med servicen du fått av oss på AHL Bygglov. Att hjälpa våra kunder genom bygglovsprocessen är något vi brinner för, och det är underbart att höra att du upplevde vår service som värdefull. Tveka inte att kontakta oss igen om du behöver vidare hjälp eller har några frågor i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 74 omdömen 4.8 av 74 omdömen

Hej Bästa snabbt och professionellt

Pertti A
Skrev om AHL Bygglov AB

Jag har ju provat själv en gång men nej från bygglovs kontoret så nu får vi hoppas att AHL tar tag i detta med lite ändringar som AHL skissar in

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Pertti, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi förstår att det kan vara frustrerande att få ett nej från kommunen. Vi på AHL Bygglov AB är här för att hjälpa dig och göra nödvändiga ändringar för att öka chanserna för ett godkänt bygglov. Vi ser fram emot att ta tag i detta och skissa fram en lösning som fungerar. Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Catrine A
Skrev om AHL Bygglov AB

Snabb och proffsig hjälp med våra bygglovshandlingar. Trevlig kommunikation!

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Catrine, Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi är glada att höra att du fick snabb och proffsig hjälp med dina bygglovshandlingar och att du uppskattade vår trevliga kommunikation. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. Tack igen för din feedback! Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 126 omdömen 4.7 av 126 omdömen

therese b therese b
Anton D
Skrev om AHL Bygglov AB

Positivt och bra bemötande och Professionell.

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Anton, Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde ett positivt och bra bemötande från oss. Vi strävar alltid efter att hålla en hög professionell standard, och det är fantastiskt att veta att våra ansträngningar uppskattas. Tack igen för din feedback! Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Jonas H
Skrev om AHL Bygglov AB

Bra köpupplevelse för mig genom enkel kommunikation och proffsig leverans av dokument för bygglovsansökan. Väldigt hjälpsam hela vägen! Rekommenderar AHL Bygglov.

Ahl Bygglov AB gillar detta
Svar från AHL Bygglov AB

Hej Jonas, Stort tack för din rekommendation och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi är glada att höra att du hade en bra köpupplevelse med oss på AHL Bygglov AB. Enkel kommunikation och professionell leverans är något vi strävar efter, så det är härligt att höra att du upplevde det så. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen! Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 68 omdömen 4.8 av 68 omdömen
BadgeThreeYears

Trevlig personal, bra service, jag är nöjd !!

Startmotor & G Startmotor & G
Devan S
Skrev om AHL Bygglov AB

Jag kom i kontakt med Max i samband med frågor gällande bygglov för bärande konstruktion bland annat. Jag kan starkt rekommendera AHL för all typ av frågor rörande konstruktion och bygglov. Mycket kunnig personal som ger riktig bra service. Är väldigt nöjd med hela processen som var väldigt smidig och enkel tack vare Max.

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Devan, Stort tack för din rekommendation och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi på AHL Bygglov AB är mycket glada över att du upplevde vår process som smidig och enkel. Att vara serviceinriktade är av yttersta vikt för oss, då våra kunders förtroende är kärnan i vårt arbete. Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

John E
Skrev om AHL Bygglov AB

Anlitat AHL bygglov vi några tillfällen, snabb och smidig service

Svar från AHL Bygglov AB

Hej John, Tack för din återkommande förtroende och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme!! Vi på AHL Bygglov AB är glada över att kunna erbjuda snabb och smidig service vid varje tillfälle. Vi ser fram emot att fortsätta samarbeta med dig framöver. Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Madeleine J
Skrev om AHL Bygglov AB

Mycket bra! Trevliga, snabba och en helt otrolig service.

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Madeleine, Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som trevlig och snabb. På AHL Bygglov strävar vi alltid efter att erbjuda högsta möjliga servicekvalitet och att överträffa våra kunders förväntningar. Din positiva feedback betyder mycket för oss. Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Waris M
Skrev om AHL Bygglov AB

Jag har varit i kontakt med andra företag flertal gånger och alltid blivit missnöjd. Men efter kontakt med AHL Bygglov blev jag supernöjd. Bra service och väldigt anpassningsbara.

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Waris, Tack så mycket för din rekommendation och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Vi är verkligen glada att höra att du är nöjd med vår service på Ahl Bygglov AB. Vi förstår hur frustrerande det kan vara att ha negativa upplevelser med andra företag, och därför är det extra viktigt för oss att kunna erbjuda en service som gör dig supernöjd. Vår ambition är alltid att vara anpassningsbara och lyhörda för våra kunders behov, och vi är glada att du upplevde just detta. Tack för förtroendet och för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

John Khalid S
Skrev om AHL Bygglov AB

Professionell hjälp och ritningsunderlag. Väldigt tillmötesgående med ändringar och korrigeringar från början till slut. Rekommenderas starkt.

Svar från AHL Bygglov AB

Hej John, Tack så mycket för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Vi på Ahl Bygglov AB uppskattar verkligen dina vänliga ord. Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår professionella hjälp och de ritningsunderlag vi har levererat. Vi strävar alltid efter att vara tillmötesgående och flexibla med ändringar och korrigeringar för att säkerställa att våra kunder är helt nöjda från början till slut. Tack för din starka rekommendation! Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Espen A
Skrev om AHL Bygglov AB

Snabbt och proffsigt. Kan helt klart anbefalles

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Espen, Tack så mycket för din recension och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Vi på AHL Bygglov AB är glada över att höra att du uppskattar vårt snabba och professionella arbete. Din rekommendation betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB

Carl-Johan H
Skrev om AHL Bygglov AB

Riktigt bra!! Snabbt och proffsigt! Jag har varit i branschen i byggbranschen i 95 och det här är grymt bra!! Jag ska ha arkitektfirman Igen

Svar från AHL Bygglov AB

Hej Carl-Johan, Tack så mycket för dina fina ord! Vi på AHL Bygglov AB uppskattar verkligen din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vårt arbete och att du värdesätter vår snabbhet och professionalism. Vi ser fram emot att få arbeta med dig igen i framtiden! Tack för ditt förtroende och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Med vänliga hälsningar, Teamet på AHL Bygglov AB