AL Städservice AB

16 omdömen om AL Städservice AB

Sedan starten hos Reco 2024

Ida J
Skrev om AL Städservice AB

Litet familjärt bolag men inte alltid så hög kvalitet som förväntat. Glömmer tömma papperskorgar, verkar inte ha en skriven städinstruktion för varje plats, då vikarier verkar helt ovetande om önskemålen som sades tydligt när vi tecknade upp för tjänsten. Soporna sorteras inte trots att vi markerat att vi har sopsortering osv. Men själva städningen är bra och noggrann och alla gör sitt bästa så som helhet är Al städservice helt okej.

Svar från AL Städservice AB

Hej! Ida tack för ditt omdöme och synpunkter. Vi har aldrig hört ifrån dig om att sopporna inte hanteras på rätt sätt, meddela snälla nästa gång vid eventuell fel, men roligt att du tycker om städningen hos oss.

Daniel B
Skrev om AL Städservice AB

Enkla att ha att göra med, lyhörda och blir fint städat - rekommenderas!

Svar från AL Städservice AB

Stort tack för fina omdöme. Vi är glada att ni tycker att vi är lyhörda och städar fint.

Fahima M
Skrev om AL Städservice AB

Jättebra service, fint och rent städat. Bra kommunikation. Kommer absolut att boka igen. Vi är jättenöjda!

Svar från AL Städservice AB

Hej! Tack för fina omdömen vi ser fram emot att hjälpa er igen.🙏 Tack för att du har tagit din tiden att lämna ett omdöme.

Marie L
Skrev om AL Städservice AB

Prisvärda och trevliga personer som städar. De är punktliga och återkopplar om något saknas.

Svar från AL Städservice AB

Tack för att du tycker att vi är trevliga, punktliga samt prisvärda. Tack för att du har tagit din tiden att lämna ett omdöme. 🙏

Johannes H
Skrev om AL Städservice AB

Hemstädning 58 kvm varannan vecka i Stockholm. Bra kommunikation och väl utförd städning. Upplever AL städservice som flexibla och prisvärda och trevliga i sitt kundbemötande. Rekommenderas!

Tack för fina omdömen. Hälsningar AL Städservice

Karolina B
Skrev om AL Städservice AB

Imishka är helt fantastisk, hon fixar allting, bra kommunikation, inga problem med små ändringar osv. Städningen är toppen varje gång, inklusive strykning. Vi är väldigt nöjda!!

Svar från AL Städservice AB

Hej! Tack Karolina för att du tycker så gott om oss! Vi är glada att ha dig som kund.

Ann P
Skrev om AL Städservice AB

Själva städningen har jag inget att klaga på. Men när det gäller faktureringen så begicks ett stort misstag. Jag skulle få 1 timme gratis första gången, men fakturan var på 3 timmar. Efter påpekande kom en ny faktura. Men dröm om min förvåning när det efter ett tag kom ett inkassokrav på den felaktiga fakturan. Men det reddes ut. En annan synpunkt är att när man ringer till er så är det en kvinna som svarar ”hallå”. Inte vart man kommit. Det är ingen bra marknadsföring av företaget.

Svar från AL Städservice AB

Hej! Anna tack för återkoppling, vi beklagar att fakturan blev fel från början utan kampanj pris! Vi åtgärdar alla fel omgående, vi är glada att du tyckte om städningen!

Vuokko T
Skrev om AL Städservice AB

Bra städning korrekt med tider trevligt bemötande trots språksvårigheter fungerar kommunikation med städare

Hej! Vi tackar för fina omdömen. Med vänlig hälsning, AL Städservice

Renata H
Skrev om AL Städservice AB

Lätt att komma överens om städtillfälle, bra kvalité på städningen.

Hej! Tack för att du tycker gott om oss! Med vänlig hälsning, AL Städservice

Harriet B
Skrev om AL Städservice AB

Den ordinarie städaren gör ett väldigt fint jobb. Jag har dock haft tre vikarier under denna tid.

Svar från AL Städservice AB

Hej! Harriet under semester perioder kunde vi erbjuda vikarier till er.

Margo N
Skrev om AL Städservice AB

Alltid blivit bemött trevligt och med god service. Städningen som utförts har alltid varit till min belåtenhet. Jag är nöjd och glad att jag anlitat AL Städservice AB och rekommenderar dem också till mina vänner. Högsta poäng alltså!!!

Svar från AL Städservice AB

Tack fina Margo. Vi uppskattar verkligen.

Lisa S
Skrev om AL Städservice AB

Fönsterputs och städning , noga och bra

AL Städservice Aktiebolag gillar detta
Svar från AL Städservice AB

Tack för fina omdömen Lisa!

Per-Olof D
Skrev om AL Städservice AB

Bra företag svarar i telefon, blir trevligt bemött.

Svar från AL Städservice AB

Tack för att du tycker att vi är ett bra företag.

Willy S
Skrev om AL Städservice AB

Har använt Al städ i 6 månader med ca 1 städning per månad. Gör ett väldigt bra jobb, nu senast flr en vecka sedan då även soffan i vardagsrummet fick en ordentlig rengöring. Kan varmt rekommendera detta städbolag

Svar från AL Städservice AB

Tack för fina omdömen , vi uppskattar verkligen er tacksamhet!

Kennet L
Skrev om AL Städservice AB

Dom har ett proffsigt kundbemötande. Inleder med kundbesök hos kunden. 9 gånger av 10 har jag varit jättenöjd med städningen, det har nån gång som golvet inte varit våttorkat men då ordnade AL upp det med en gång och även rättade till fakturan. Jag är mycket nöjd med detta företag. /Kenneth

Svar från AL Städservice AB

Tack för dina synpunkter , och vi tackar så mycket för att du är nöjd med oss, vi är glada att ha er som kund.

Anna A
Skrev om AL Städservice AB

Bra service och lätt att komma i kontakt. Rekommenderas varmt

Svar från AL Städservice AB

Hej Anna! Tack för att du tycker att vi levererar bra service och har bra kundkontakt.