Resebyrån tjänade pengar på min resa men gjorde egentligen ingenting. Jag hade lika gärna kunna bokat själv direkt med flybolag och hotell. Känner mig blåst.
Allinc
Om företaget
Go Allinc AB har två varumärken i både Sverige och Norge - Allinc.se och Allinc.no som säljer paketresor till sol- och baddestinationer. Vi erbjuder boende på både lägenhetshotell och hotellrum, och du väljer själv vilka måltider du vill ska ingå i resan. Vi har även hemsidorna Allinclusive.se och Allinclusive.no som enbart...
611 omdömen om Allinc
Sedan starten hos Reco 2014
Det är alltid en fördel att boka en paketresa med en researrangör som oss, då är du skyddad av paketreselagen och resegarantin hos Kammarkollegiet. Denna trygghet finns inte om du bokar direkt med flygbolag och hotell. Jag hoppas att du väljer att boka även dina kommande resor via oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Snabb i kommunikationen vid frågor, bra bemötande, mycket nöjd med vår resa
Tack för ditt fina betyg och kul att höra att du är nöjd med både kundtjänst och resan. Vi önskar dig varmt välkommen åter till oss nästa gång du ska boka en resa. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Ble ikke møtt på flyplassen. Fikk ikke kontakt med transfer. Allinc kundeservice som jeg prøvde kontakte på telefon, hadde stengt for dagen. Betalte over 120 Euro for taxi.
Det var väldigt tråkigt att höra att din transfer inte fungerat som den ska. Vänligen kontakta kundtjänst på info@allinc.no och informera vad som hänt och vilket bokningsnummer det gäller så kommer de hantera ärendet. Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jeg ble ivaretatt på en hyggelig måte. Jeg hadde ingen forventninger, fordi dette var første gang jeg reiste via Allinc. Jeg hadde spørsmål ang manglende voucher, og ble svart på en god, relevant og seriøs måte. Jeg kjøpte flyreise og hotellopphold i Italia.
Tack för ditt fina betyg och dina fina ord. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss på Allinc.no och hälsar dig varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jag har köpt resor hos Allinc i många år i tycker att det är en fantastisk bra resebyrå med trevlig och hjälpsam personal. Det var en tid att ni inte hade resor till Spaniens stad Torremolinos till hotel Blue sea Servantes, då var jag tvungen köpa det i andra resebyrå som var mycket värre och problematiska. de hade dyra resor och hade otrevlig personal, som inte kunde hjälpa, p.g.av det uppstod en massa problem. Jag kommer tillbaka till Allinc direkt när ni hade resor, som jag behöver. Jag tänker tacka er jättemycket och förtsätta köpa bara hos er. Tusen tack! Mvh Ludmilla
Tack för ditt fina betyg och dina fina ord. Vi är jätteglada över att du är en återkommande kund och resenär! Om du inte hittar den resa eller den destination du söker på vår hemsida, så kontakta kundtjänst så hjälper vi dig manuellt istället. Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Allt fungerade toppen, verkligen en fin resa.
Härligt att du hade en fin resa och att allt fungerade toppen! Vi hoppas du väljer oss även nästa gång du ska boka en resa. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Jag tyckte det var lätt att använda, hade inga förväntningar.
Kul att höra att du tycker vår sida var enkel att använda och att det fungerade som det ska. Vi hoppas att du väljer oss även nästa gång du ska boka en resa. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Vd Allinc
1. Jeg ble møtt på en veldig profesjonell og vennlig måte. Jeg følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. 2. Produktet/tjenesten jeg kjøpte var av høy kvalitet, og servicen var rask og effektiv. Alt ble forklart klart, og jeg fikk den hjelpen jeg trengte. 3. Min totale opplevelse med Allinc var veldig positiv.
Tack för ditt fina omdöme och att du valt att resa med oss! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Alt fungerte greit. Gode reisedokumenter. Fornøyd.
Toppen att du är nöjd och att allt fungerade bra. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Ett bra bemötande från första stund tills resan är genomförd och om det behöver tas kontakt efter resan. Alltid hjälpsamma.
Kul att höra att du fått ett så bra bemötande av vår kundtjänst. Vi hoppas du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Veldig fornøyd med ferieturen via Allinc !
Härligt att höra att du är nöjd med oss på Allinc! Vi hoppas du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Hotellet inte så bra men läget var bra. Bra transfer och bra service av Allinc
Vad bra att du var nöjd med Allinc, det uppskattar vi. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss också. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Litt høy pris på reisen men god kommunikasjon per epost for tillegg og endringer.
Hej Christian, priserna ändras kontinuerligt beroende på tillgång och efterfrågan, så tipset är att vara ute i väldigt god tid nästa gång då de billigaste resorna går åt först. Det är kul att höra att du haft bra kommunikation med vår kundtjänst. Jag hoppas du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Alt som bestilt :-) Fungerte supert. Kommer til å bestille igjen
Härligt att höra att allt var som du önskade. Vi ser fram emot att du bokar dina kommande resor med oss! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Trustworthy! Very satisfied, would use again.
Thank you for your nice review, I´m happy to hear that you would travel with us again. Welcome back! Best regards Mats Kalles CEO Allinc
Hadde ingen kontakt med Allinc.
Hej Geir, Vad bra att du inte behövde ha någon kontakt med kundtjänst, då har allt fungerat precis som det ska. Vi hoppas att du reser med oss snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Vi fick ej beställd frukost tros att vi betalat för detta.
Hej Roland, jag känner till ditt ärende och beklagar att du missförstått att frukost skulle ingå i din bokning. Ingenstans i dina resehandlingar eller i de mail du fått vid bokningstillfället framgår att frukost ingår så det är inte något du har betalat för och därför inte någon brist i resan utan måste vara ett missförstånd. Jag hoppas att du trots detta hade en bra semester och att vi får se dig som återkommande resenär framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
trevlig kundtjänst, mycket behjälpliga
Kul att höra att du är nöjd med vår kundtjänst! Vi hoppas du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
God erfaring. Det var noe utfordring med å bestille transport fra flyplass til hotell.
Toppen att det var en bra erfarenhet att resa med Allinc. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss och önskar dig varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Veldig fornøyd , og med hurtige svar på spørsmål som ble stilt pr. Epost.
Härligt att höra att du är nöjd med kundsupporten. Vi hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Fin lemousine, trevlig personal Rekommenderar
Trevligt att höra att du är nöjd med vår personal. Vi hoppas du reser med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Synd de ikke har telefon vakt i helgen når vi skulle bestille, men veldig hyggelige og hjelpsomme når vi traff på de på uke dag.
Hej Kristen, det stämmer att vi under helgerna inte har kundsupport via telefon, men vi har kundsupport via epost både lördag och söndag. Kul att höra att du är nöjd med supporten du fick senare. Vi hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jeg vil bare sige at jeg har været godt fornøyd med Allinc og vi hadde en fin ferie og bare gode opplevelser
Det var glädjande att höra att du haft en bra semester och att du är nöjd med Allinc. Vi hoppas att du väljer att resa med oss även nästa gång och många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
För mycket papper att hålla koll på, förenkla det med bara viktigaste delarna.
Tack för din feedback, vi strävar alltid efter att vara så tydliga som möjligt och ge så detaljerad information som möjligt, men det är en svår avvägning då det kan kännas som att man får för mycket information innan avresan istället. Vi jobbar vidare och försöker hitta den perfekta balansen. Vi hoppas att du väljer att resa med oss även nästa gång och många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Ingen större kontakt med dem förutom internet samt ett samtal och allt flöt problemfritt med informationen.
Vad bra att du haft en bra upplevelse av Allinc. Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Reste till Egypten. Oklart bemötande särskilt med turistvisum som kostade 5 euro mer om man köpte hos Allinc representant istället för disken. Ingen info om terminalbyte. Mindre service on när man åkt via ex Tui eller andra mer etablerade resebyråer
Hej Senad, Nu tror jag det är någon typ av missförstånd. Allinc har inte några representanter på plats och vi säljer inte något Visum. I resehandlingarna hänvisar vi till att man ska köpa visumet på flygplatsen när man landat. Allinc har inte några reseledare det är en av anledningarna till att vi kan hålla lägre priser än exempelvis Tui och de andra charterarrangörerna. Istället erbjuder vi kundtjänst via telefon och mail samt ett dygnet runt öppet journummer vid akuta problem. Jag hoppas att du trots allt hade en bra...
AllInc hade jag enbart kontakt med via webben och funkade fint. Hotellet vi bodde på var 4 stjärnigt enligt AllInc (Empire Beach Aqua park i Hurghada) men det var riktigt shabbigt och dåligt. Mycket i rummet var trasigt, dörrar hänge, dörrar och handtag trasiga, bord, skåp och lådor hängde löst och snett. TVn hade rasat ner bakom ramen så fjääer inte funkade. AC'n dånade som ett ånglok. All var shabbigt underhållet med färg som släppte, målat över allt inkl kakel utan finess. Allt riktigt slitet. Skulle inte ens ge hotellet 2 stjärnor P.
Vad bra att kontakten med Allinc har funkat fint! Jag beklagar att du inte är nöjd med ditt hotellval, Empire Beach Aqua Park är ett av de enklaste och billigaste hotellen vi har i Egypten och priset brukar avspegla sig i standarden. Men även om det är ett enkelt hotell så hade vi självklart hjälpt dig ordna med rumsbyte om du hade kontaktat oss under vistelsen. Jag hoppas att du trots besvikelsen på hotellet har förtroendet kvar för Allinc och att vi får se dig som återkommande kund även nästa gång du ska boka en resa....
Har fått mycket bra hjälp, lite osäkert i början men Allinc har stöttat bra genom hela processen.
Kul att höra att du fått bra hjälp av Allincs kundtjänst. Vi hoppas att du väljer att resa med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Helt grei tur,er fornøyd å har ikke noe å klaga på
Fantastiskt bra att du är nöjd med resan! Vi ser fram emot att du reser med oss även nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Fantastisk ferie og reise, tusen takk og jeg bruker dere siden også
Vad fint att höra att du hade en bra resa och jag glädjer mig över att du kommer boka dina kommande resor via oss också. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Det ble litt krøll med bestillingen på nett, det var vist noen problemer med å få bestilt transfer på destinasjon. Ringte og ble møtt med god service, og forklaring på hvorfor jeg ikke fikk bestilt reisen på nett. Etter det gikk alt veldig greit. Alle reisedokumenter i samme mail, veldig praktisk. Alt i alt en god opplevelse.
Toppen att du fick bra hjälp av kundservice och att du är nöjd med hela resan. Vi önskar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
God service. Svarte raskt på mine henvendelser. Fikk en reise til en god pris, og opplevde at vi fikk bra valuta for pengene. Vi bestilte pakketur med halvpensjon til Gran Canaria, og ble ikke skuffet.
Underbart att höra att ni är nöjda med er resa och med Allincs kundservice och våra priser. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
God service, flott ferie. Vi kjøper gjerne flere reiser fra Allinc.
Tack för dina fina ord och fina betyg! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Booket tur til Tyrkia. Da vi ankom hotellet fant de ikke vår reservasjon før etter mye leting i papirer. Transfer som var bestilt og betalt for på forhånd var umulig å finne da vi ankom flyplassen, måtte vente lenge men fikk til slutt hjelp med å finne den. Sjaføren som kjørte oss satt hele veien og så på mobilen og snakket med noen. Kjørte utrolig sakte og uansvarlig. Store vansligheter med å finne ut av transfer tilbake også. Bilen vi da ble kjørt i fikk motorproblemer, lukta svidd , var ikke noe trivelig tur det heller, men heldigvis rakk vi flyet hjem igjen.
Vi beklagar att ni hade problem att hitta transporten, i resedokumenten finns en tydlig instruktion hur man hittar transporten vid ankomst och även ett journummer till det lokala transportbolaget att ringa om man mot förmodan inte hittar mötesplatsen. Men vad bra att det löste sig för er genom att fråga er fram istället. Det var inte bra att transporten tillbaka var med en bil av lägre kvalitet än man ska kunna räkna med. Kontakta gärna kundtjänst och sänd in en reklamation så vi kan ta det vidare med det lokala transportbolaget....
veldig bra, like bra som mange flyselskap. litt rotete mail men bra alt i alt
Vad bra att du är nöjd! Vi hoppas få se dig som återkommande resenär inom kort. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
Vi fikk ein forferdelig start på ferien. Når vi møtte på flyplassen og skulle sjekke inn kl 0400 om morgonen; fikk vi beskjed om at vi måtte vere «Stand By». Vi fikk beskjed om at flyet var overbooket! Om det skulle vise seg at nokon andre ikkje møtte til avreisetid, så skulle vi få vere med. Turen var bestilt ca 8 uker tidligare. Dei to timane som vi skulle bruke til frukost gikk med til å undersøke kva rettigheiter ein har når ein ikkje får bli med flyet. Det viser seg at rettigheitene ikkje er rare trøsta. Vi måtte...
Hej Vi beklagar att ni drabbades av en överbokning hos flygbolaget. Vi förstår hur frustrerande det är när det händer. Dessvärre överbokar alla flygbolag ibland och det är oavsett hur biljetten är bokad, så det inträffade är utanför Allincs kontroll. Om det mot förmodan händer så finns tydliga regler med hur flygbolaget ska lösa det och kompensera den drabbade. Men vi förstår verkligen att det inte är en bra start på resan. Vi beklagar återigen och hoppas att ni ändå har förtroende kvar för oss på Allinc och väljer att...
Syntes det var enkelt å bestille min reise. Lett å få kontakt ved spørsmål før min reise. Ikke fornøyd med transport fra hotell til flyplass ved hjemreise, sjåføren møtte ikke opp, så vi måtte ta lokal taxi, selvom jeg hadde betalt for transporten
Vad bra att vår site var enkel att använda när du gjorde din beställning och att du fick bra hjälp av Allinc kundservice innan avresa. Beklagar att transporten på plats inte fungerat som den skulle. Vi hoppas att vi får se dig som en av våra många återkommande resenärer snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
God hjelp hos kundeservice. Veldig fornøyd.
Härligt att höra att du är nöjd och att du fått bra hjälp av vår kundservice. Vi hoppas du reser med oss inom kort igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
All kontakt med Allinc fungerade bra. Transfer i båda riktningarna fungerade dåligt. 2 veckor på Cenger Beach Resort and Spa. Hotellet slitet. Omfattande matsnusk. Endast en varmrätt var varm under hela perioden. Det som borde vara kallt stod framme i värmen. (exempel. Torkad missfärgad ost till frukost, personalen stog och vände ostskivorna för att dölja detta) För att skydda sitt rykte borde Allinc avsluta sitt samarbete med detta hotell. //Rolf
Hej Rolf, Vad bra att kontakten med Allinc fungerade bra. Vi uppskattar feedbacken gällande hotellet och tar det vidare med ansvariga på hotellet. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande semestrar med oss på Allinc och önskar dig varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Fick mycket bra hjälp av Allinc när flygbolaget helt plötsligt fick för sig att ändra tiden för mitt flyg så att jag skulle behöva vänta 16h på Istanbuls flygplats. Allinc lyckades boka om mig till ett annat flyg så att väntetiden blev betydligt kortare.
Kul att höra att du är nöjd med Allincs kundtjänst och att du fick bra hjälp. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss och ser fram emot att ha dig som återkommande resenär. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Jeg bestilte fly, hotell med full pensjon og shuttle buss fra dere, og jeg er veldig fornøyd med hele reisen helt fra bestilling til hjemreise. Hadde noen spørsmål angående hotellet før bestilling, og da ringte dere hotellet for meg og jeg fikk svar på det jeg lurte på. Veldig god service. Var litt spent på om shuttle bussen gikk til de opplyste tidene, men det gjorde den tur/retur. Alt i alt helt fantastisk.
Vad härligt att höra att du är nöjd med allt gällande resan med oss. Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc & Allinclusive
De hjälpte till med allt, inga problem med att få all info man behövde för resan. Allinc har ju funnits ett tag så jag kände mig trygg att beställa genom dom. Jag kan rekommendera Allinc som researrangör dels för att allt funkade bra, sen var exakt samma resa med flyg, hotell från Örebro med Ving eller TUI 3000-4000kr dyrare, det kan man äta & dricka gott för.😊
Vad roligt att höra att du är nöjd med Allinc och att du kände dig trygg att boka med oss! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Enkelt å reservere tur til Kreta. Rask bekreftelse men savnet en oppdateting-/ info epost litt tettere opptil avgang. Stjernesystemet til Allinc på hotell samsvarer ikke med andre selskaper. Mye dårligere hotell enn stjernene tilsa.
Vad bra att du tyckte det var enkelt att genomföra bokningen! Resedokumenten skickas direkt när resan är slutbetald, och så skickas även ett mail med automatik ca en vecka innan avresa som påminner om vilka dokument man behöver ta med sig, kanske hamnade det mailet i din spam? Vi ser fram emot att du reser med oss inom kort igen, varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
I beskrivelsen av hotellet sto det at det var 4 stjernes hotell å det er det absolutt ikke. Maten var ikke bra, vi måtte handle mat på butikken å ha på hotellrommet også spiste vi middager og lunsj nede i byen. Renholde var absolutt ikke bra, vi sluttet å gi driks da jeg måtte vaske selv. Det ene bassenget måtte man være veldig forsiktig da det var hull i basseng gulvet og det var ganske møkkete vann i alle basseng, så var ikke noe særlig å bade. Vi brukte veldig mye unødvendige penger på mat som vi ikke hadde trengt hadde...
Vi beklagar att ni inte är nöjda med hotellet under er resa. Jag ser inte att ni kontaktade oss under vistelsen, vilket är synd, för hade ni hört av er så hade vi haft möjlighet att hjälpa er med de problem och brister ni nu berättar om. I efterhand är det inte möjlighet att göra något åt problemet, men vi hade gärna försökt ordna hotellbyte om ni hade hört av er på plats. Vi hoppas att ni trots er besvikelse på hotellet har förtroendet kvar för Allinclusive och väljer att ge oss en ny chans nästa gång ni ska boka en resa....
Flyget var bra men hotellet var inte bra inte fyra stjärnor bara att stjärna
Vad bra att du är nöjd med Allinc och flyget, synd att du inte tycker att hotellet levde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att du väljer att resa med oss på Allinc även nästa gång ni ska på semester! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jag har gjort 3 resor till Kreta. De 2 senaste resorna var till samma hotell. Vi har varit mycket nöjda med senaste hotellet och resmålen. Det är transfer som har stökat till det. Men Allinc har svarat mycket snabbt och ordnat så vi blivit nöjda.. Ett stort plus att det går lätt att maila till dem och de svarar mycket snabbt.
Vad kul att ni rest med oss flera gånger och att det fungerat bra med flyg och hotell samt vår kundservice. Beklagar att ni upplevt problem med transfern, men som sagt skönt att höra att vår kundtjänst löst problemen snabbt åt er. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Vi var tre familjen som åkte till Turkiet hotell, flyg och mat, dessutom taxi. Landat 2 på morgonen, taxi som vi beställd var inte på plats, de andra vill ha extra för att kunna hjälpa oss, efter 1,5 timme vänta fick vi hjälp. KL var 4 när vi var framme till hotellet. Hotellet hade inte uppgifter om en familjen och rekommenderats att sova på soffan i lobby tills chefen kommer imorgon. Till slut efter någon timme fick familjen betala 100 euro för att få en temporal rum. Dagen därpå fick vi kontakt via ALLINC som fick info...
Vi beklagar att resan inte levde upp till era förväntningar. I resehandlingarna finns ett journummer till transferbolaget att ringa om man inte hittar sin transport vid ankomst. Även på er hotellvoucher finns ett dygnet runt öppet journummer att ringa om det är så att hotellet inte hittar bokningen. Ser att vår kundtjänst löste problemet snabbt när ni väl kontaktat oss, men det hade nog kunnat lösas snabbare om ni hade ringt journumret redan när problemet uppstod. Vi hoppas att ni trots detta har förtroendet kvar för Allinc...
Fikk det vi betalte for. Kjøpte fly og hotell via dem, og det var bra
Kul att ni är nöjda och att allt gick bra under resan. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jag upplever när jag ringde och skicka Mail personalen var jätte trevlig och fick ordentlig information tusen tack 🙏 Med vänlig hälsning, Souad Tantane
Vad bra att du är nöjd med vår kundtjänst och att personalen bemötte dig på ett bra sätt! Vi hoppas du reser med oss snart igen! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Alt helt perfekt! Min andre reise med Allinc og det blir garantert flere.
Kul att höra att du är nöjd med resan och Allinc! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc