Helt grei tur,er fornøyd å har ikke noe å klaga på
Allinc
Om företaget
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar. Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund...
583 omdömen om Allinc
Sedan starten hos Reco 2014
Fantastiskt bra att du är nöjd med resan! Vi ser fram emot att du reser med oss även nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Fantastisk ferie og reise, tusen takk og jeg bruker dere siden også
Vad fint att höra att du hade en bra resa och jag glädjer mig över att du kommer boka dina kommande resor via oss också. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Det ble litt krøll med bestillingen på nett, det var vist noen problemer med å få bestilt transfer på destinasjon. Ringte og ble møtt med god service, og forklaring på hvorfor jeg ikke fikk bestilt reisen på nett. Etter det gikk alt veldig greit. Alle reisedokumenter i samme mail, veldig praktisk. Alt i alt en god opplevelse.
Toppen att du fick bra hjälp av kundservice och att du är nöjd med hela resan. Vi önskar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
God service. Svarte raskt på mine henvendelser. Fikk en reise til en god pris, og opplevde at vi fikk bra valuta for pengene. Vi bestilte pakketur med halvpensjon til Gran Canaria, og ble ikke skuffet.
Underbart att höra att ni är nöjda med er resa och med Allincs kundservice och våra priser. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
God service, flott ferie. Vi kjøper gjerne flere reiser fra Allinc.
Tack för dina fina ord och fina betyg! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Booket tur til Tyrkia. Da vi ankom hotellet fant de ikke vår reservasjon før etter mye leting i papirer. Transfer som var bestilt og betalt for på forhånd var umulig å finne da vi ankom flyplassen, måtte vente lenge men fikk til slutt hjelp med å finne den. Sjaføren som kjørte oss satt hele veien og så på mobilen og snakket med noen. Kjørte utrolig sakte og uansvarlig. Store vansligheter med å finne ut av transfer tilbake også. Bilen vi da ble kjørt i fikk motorproblemer, lukta svidd , var ikke noe trivelig tur det heller, men heldigvis rakk vi flyet hjem igjen.
Vi beklagar att ni hade problem att hitta transporten, i resedokumenten finns en tydlig instruktion hur man hittar transporten vid ankomst och även ett journummer till det lokala transportbolaget att ringa om man mot förmodan inte hittar mötesplatsen. Men vad bra att det löste sig för er genom att fråga er fram istället. Det var inte bra att transporten tillbaka var med en bil av lägre kvalitet än man ska kunna räkna med. Kontakta gärna kundtjänst och sänd in en reklamation så vi kan ta det vidare med det lokala transportbolaget....
veldig bra, like bra som mange flyselskap. litt rotete mail men bra alt i alt
Vad bra att du är nöjd! Vi hoppas få se dig som återkommande resenär inom kort. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
Vi fikk ein forferdelig start på ferien. Når vi møtte på flyplassen og skulle sjekke inn kl 0400 om morgonen; fikk vi beskjed om at vi måtte vere «Stand By». Vi fikk beskjed om at flyet var overbooket! Om det skulle vise seg at nokon andre ikkje møtte til avreisetid, så skulle vi få vere med. Turen var bestilt ca 8 uker tidligare. Dei to timane som vi skulle bruke til frukost gikk med til å undersøke kva rettigheiter ein har når ein ikkje får bli med flyet. Det viser seg at rettigheitene ikkje er rare trøsta. Vi måtte...
Hej Vi beklagar att ni drabbades av en överbokning hos flygbolaget. Vi förstår hur frustrerande det är när det händer. Dessvärre överbokar alla flygbolag ibland och det är oavsett hur biljetten är bokad, så det inträffade är utanför Allincs kontroll. Om det mot förmodan händer så finns tydliga regler med hur flygbolaget ska lösa det och kompensera den drabbade. Men vi förstår verkligen att det inte är en bra start på resan. Vi beklagar återigen och hoppas att ni ändå har förtroende kvar för oss på Allinc och väljer att...
Syntes det var enkelt å bestille min reise. Lett å få kontakt ved spørsmål før min reise. Ikke fornøyd med transport fra hotell til flyplass ved hjemreise, sjåføren møtte ikke opp, så vi måtte ta lokal taxi, selvom jeg hadde betalt for transporten
Vad bra att vår site var enkel att använda när du gjorde din beställning och att du fick bra hjälp av Allinc kundservice innan avresa. Beklagar att transporten på plats inte fungerat som den skulle. Vi hoppas att vi får se dig som en av våra många återkommande resenärer snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
God hjelp hos kundeservice. Veldig fornøyd.
Härligt att höra att du är nöjd och att du fått bra hjälp av vår kundservice. Vi hoppas du reser med oss inom kort igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
All kontakt med Allinc fungerade bra. Transfer i båda riktningarna fungerade dåligt. 2 veckor på Cenger Beach Resort and Spa. Hotellet slitet. Omfattande matsnusk. Endast en varmrätt var varm under hela perioden. Det som borde vara kallt stod framme i värmen. (exempel. Torkad missfärgad ost till frukost, personalen stog och vände ostskivorna för att dölja detta) För att skydda sitt rykte borde Allinc avsluta sitt samarbete med detta hotell. //Rolf
Hej Rolf, Vad bra att kontakten med Allinc fungerade bra. Vi uppskattar feedbacken gällande hotellet och tar det vidare med ansvariga på hotellet. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande semestrar med oss på Allinc och önskar dig varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Fick mycket bra hjälp av Allinc när flygbolaget helt plötsligt fick för sig att ändra tiden för mitt flyg så att jag skulle behöva vänta 16h på Istanbuls flygplats. Allinc lyckades boka om mig till ett annat flyg så att väntetiden blev betydligt kortare.
Kul att höra att du är nöjd med Allincs kundtjänst och att du fick bra hjälp. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss och ser fram emot att ha dig som återkommande resenär. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Jeg bestilte fly, hotell med full pensjon og shuttle buss fra dere, og jeg er veldig fornøyd med hele reisen helt fra bestilling til hjemreise. Hadde noen spørsmål angående hotellet før bestilling, og da ringte dere hotellet for meg og jeg fikk svar på det jeg lurte på. Veldig god service. Var litt spent på om shuttle bussen gikk til de opplyste tidene, men det gjorde den tur/retur. Alt i alt helt fantastisk.
Vad härligt att höra att du är nöjd med allt gällande resan med oss. Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc & Allinclusive
De hjälpte till med allt, inga problem med att få all info man behövde för resan. Allinc har ju funnits ett tag så jag kände mig trygg att beställa genom dom. Jag kan rekommendera Allinc som researrangör dels för att allt funkade bra, sen var exakt samma resa med flyg, hotell från Örebro med Ving eller TUI 3000-4000kr dyrare, det kan man äta & dricka gott för.😊
Vad roligt att höra att du är nöjd med Allinc och att du kände dig trygg att boka med oss! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Enkelt å reservere tur til Kreta. Rask bekreftelse men savnet en oppdateting-/ info epost litt tettere opptil avgang. Stjernesystemet til Allinc på hotell samsvarer ikke med andre selskaper. Mye dårligere hotell enn stjernene tilsa.
Vad bra att du tyckte det var enkelt att genomföra bokningen! Resedokumenten skickas direkt när resan är slutbetald, och så skickas även ett mail med automatik ca en vecka innan avresa som påminner om vilka dokument man behöver ta med sig, kanske hamnade det mailet i din spam? Vi ser fram emot att du reser med oss inom kort igen, varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
I beskrivelsen av hotellet sto det at det var 4 stjernes hotell å det er det absolutt ikke. Maten var ikke bra, vi måtte handle mat på butikken å ha på hotellrommet også spiste vi middager og lunsj nede i byen. Renholde var absolutt ikke bra, vi sluttet å gi driks da jeg måtte vaske selv. Det ene bassenget måtte man være veldig forsiktig da det var hull i basseng gulvet og det var ganske møkkete vann i alle basseng, så var ikke noe særlig å bade. Vi brukte veldig mye unødvendige penger på mat som vi ikke hadde trengt hadde...
Vi beklagar att ni inte är nöjda med hotellet under er resa. Jag ser inte att ni kontaktade oss under vistelsen, vilket är synd, för hade ni hört av er så hade vi haft möjlighet att hjälpa er med de problem och brister ni nu berättar om. I efterhand är det inte möjlighet att göra något åt problemet, men vi hade gärna försökt ordna hotellbyte om ni hade hört av er på plats. Vi hoppas att ni trots er besvikelse på hotellet har förtroendet kvar för Allinclusive och väljer att ge oss en ny chans nästa gång ni ska boka en resa....
Flyget var bra men hotellet var inte bra inte fyra stjärnor bara att stjärna
Vad bra att du är nöjd med Allinc och flyget, synd att du inte tycker att hotellet levde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att du väljer att resa med oss på Allinc även nästa gång ni ska på semester! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jag har gjort 3 resor till Kreta. De 2 senaste resorna var till samma hotell. Vi har varit mycket nöjda med senaste hotellet och resmålen. Det är transfer som har stökat till det. Men Allinc har svarat mycket snabbt och ordnat så vi blivit nöjda.. Ett stort plus att det går lätt att maila till dem och de svarar mycket snabbt.
Vad kul att ni rest med oss flera gånger och att det fungerat bra med flyg och hotell samt vår kundservice. Beklagar att ni upplevt problem med transfern, men som sagt skönt att höra att vår kundtjänst löst problemen snabbt åt er. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Vi var tre familjen som åkte till Turkiet hotell, flyg och mat, dessutom taxi. Landat 2 på morgonen, taxi som vi beställd var inte på plats, de andra vill ha extra för att kunna hjälpa oss, efter 1,5 timme vänta fick vi hjälp. KL var 4 när vi var framme till hotellet. Hotellet hade inte uppgifter om en familjen och rekommenderats att sova på soffan i lobby tills chefen kommer imorgon. Till slut efter någon timme fick familjen betala 100 euro för att få en temporal rum. Dagen därpå fick vi kontakt via ALLINC som fick info...
Vi beklagar att resan inte levde upp till era förväntningar. I resehandlingarna finns ett journummer till transferbolaget att ringa om man inte hittar sin transport vid ankomst. Även på er hotellvoucher finns ett dygnet runt öppet journummer att ringa om det är så att hotellet inte hittar bokningen. Ser att vår kundtjänst löste problemet snabbt när ni väl kontaktat oss, men det hade nog kunnat lösas snabbare om ni hade ringt journumret redan när problemet uppstod. Vi hoppas att ni trots detta har förtroendet kvar för Allinc...
Fikk det vi betalte for. Kjøpte fly og hotell via dem, og det var bra
Kul att ni är nöjda och att allt gick bra under resan. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jag upplever när jag ringde och skicka Mail personalen var jätte trevlig och fick ordentlig information tusen tack 🙏 Med vänlig hälsning, Souad Tantane
Vad bra att du är nöjd med vår kundtjänst och att personalen bemötte dig på ett bra sätt! Vi hoppas du reser med oss snart igen! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Alt helt perfekt! Min andre reise med Allinc og det blir garantert flere.
Kul att höra att du är nöjd med resan och Allinc! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Vi fikk rask og god hjelp da vi hadde spørsmål om transfer tilbake til flyplassen. God service, godt beskrevet hotell og tilbud. Godt fornøyd.
Vad bra att du är nöjd med oss och resan! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Vi har reist mye og trenger ikke mye bistand fra reiseselskapet når vi er på reise. Derfor er selskaper som allinc helt ok for oss. Ett minus er det: vi fikk ikke bestilt transfer da vi bestilte reisa, da det var noe feil på nettsiden til allinc. Vi løste dette selv da vi kom til Kreta, ved å bestille taxi. Ellers fungerte reisa fint.
Kul att ni tycker Allinc passar era behov vid bokning av resa! Kundtjänst kan hjälpa till att boka transfer fram till 72h innan avresa och nås enklast per epost. Vi ser fram emot att ni reser med oss snart igen! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Bruker 2 forskjellige navn, - fikk ikk tid når busses skulle hente OSS til bake - så 2 minus poeng
Allinc.no och Allinclusive.no är två separata företag men med samma ägare och i stora delar samma personal för båda bolagen det stämmer. Upphämtningstiden för hemresan får man 24h innan hemresa, man hittar det via länken i resehandlingarna i din epostd. Alternativt så finns även ett direktnummer till det lokala transportbolaget att ringa om man inte hittar eller ser tiden i dokumentet via länken. Vi hoppas att ni väljer att resa med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
Flyreise OK (las Palmas) HOTELLET ok TRANSPORT PÅ FLYPLASS: Vanskelig å finne- ingen info- lenge å vente Transport til Flyplass:: ingen info -katastrofe..- Endte med å ta taxi
Hej Vad bra att flyg och hotell var bra på er resa! Gällande transport så finns all detaljerad information via en länk i mailet "Dine reisehandlinger", det är viktigt att man noga läser instruktionen hur man hittar transporten i detta dokument. Vi försöker vara så tydliga som det går med hur viktigt detta är, och skickar även ett separat e-mail och påminner om det någon dag innan avresa. Följer man instruktionen i transfervoucher dokumentet så är det inte några problem. Vi hoppas att ni trots detta väljer att resa...
Fant det på finn.no. Hele reisen gikk som forventet. Kjøpte fly og hotell til Dubai med taxi til og fra flyplass. Taxi kom tilbake og hentet oss selv om fly var forsinket. Så bra service. Mohamed
Vad bra att ni är nöjda med Allinc och er resa! Vi hoppas att ni väljer att resa med oss snart igen! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Bestilte tur til Dubai via Allinc og vi hadde tidenes fineste tur. Hotellet var eksepsjonelt og reiseruten var bra. Kommer absolutt til å bestille tur via allinc igjen!
Tack för ditt fina betyg, det är glädjande att du vill resa med Allinc igen! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Godt fornøyd med reisebyrået, men litt skuffet over buffet på hotell. Bør ha litt forandring i meny. De andre restaurantslternativene utenom hovedrestauranten var skuffende
Kul att du är nöjd med Allinc som resebyrå! Beklagar att du inte tyckte restaurangerna på hotellet levde upp till dina förväntningar. Vi framför synpunkten till ansvarig på hotellet. Vi hoppas att ni reser med oss snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Hotellet vi bodde på var ett all-invlusive. Provista Badia i Sa Coma. Maten var fruktansvärt dålig. Det var en pina att ta sig igenom veckan matmässigt. Det var i princip bara tyskar och engelsmän på hotellet, kanske en delförklaring till den usla maten. Sa Coma som ort var bara uppbyggt för turister kring stora all-inclusive hotell. Stranden var bra. Dock var orten inte mysig. Bara turistigt. Fanns inte en enda restaurang med spansk mat, vara turistmat a la pommes mm. Åk inte dit!!
Vi beklagar att du inte är nöjd med hotellet och orten du valt för din semester. Men vi hoppas att du ändå är nöjd med Allincs åtagande i form av hur bokningen fungerat rent praktiskt Vi ser fram emot att du reser med oss även nästa gång du ska boka en resa. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Bra och snabb service, bra hemsida och bra priser.
Kul att du är nöjd med Allinc, både rent tekniskt med hemsidan och våra priser. Vi hoppas att du reser med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Ingenting annet å si enn : styr unna!!! Første og siste gang jeg reiser med allinc.
Hej Carina, Nu förstår jag inte vad du menar? Jag kan inte se att du varit i kontakt med oss varken per e-mail eller telefon varken före eller under din resa? Vad är det som gör att du inte är nöjd? Vänligen hör av dig till info@allinc.no och berätta vad som gör att du är missnöjd med din resa. Vår kundtjänst är bemmanad dagligen och det finns ett dygnet runt öppet journummer i resehandlingarna om det skulle uppstå något problem på hotellet. Men om du inte har kontaktat oss har vi ju inte fått möjlighet att åtgärda eventuella...
Blev blåst på min resa. De var mardrömsstart resa. Ingen kompensation för den ordinarie resan jag bokade och fick reda på sista dagen att jag inte kan bo på det hotellet jag bokat. Blev hotad av personalen också när jag begärde taxiersättnibgen som jag blev lovad att få.
Vi beklagar att hotellet ni hade bokat med kort varsel informerade oss om att de inte kunde ta emot er. Vi erbjöd omgående ett annat 5-stjärnigt hotell av samma eller högre kvalitet än original hotellet. Ni svarade att ni inte var nöjda med det alternativet och vi erbjöd då ett annat 5 stjärnigt hotell, detta hotell accepterade ni som alternativ innan avresan. Vi beklagar om resan inte levde upp till era förväntningar. Taxi ersättning är utbetald av goodwill skäl då du inte hade följt instruktionen vid ankomst, beklagar...
Alt fungerte bra. Kommunikasjon via epost. De var raske med å svare på epostene. Jeg har et bra inntrykk av allinc.no etter min eneste reise med dem.
Tack för ditt fina betyg och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det är väldigt glädjande att höra att du har fått bra hjälp av kundtjänst. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no
Var helt ok, men synes det var dårlig at man ikke fikk bestilt transport til, og fra hotell, og all inclusive var ikke det beste. Synes det er dårlig at man blir lokket med en lav pris, og når man bestiller er ikke hotellet tilgjengelig, bare et som er litt dyrere, og i tillegg kommer det ekstra på alt mulig som bagasje osv, burde heller vært reklamert med en høyere, og mer reel pris hvor ting som er nødvendig er inkludert. Ellers var hotellet bra, og uten noen problemer når det først var bestilt, ved unntak av transport...
Fint att det var ett bra hotell du kom till och att resan i det stora hela var bra. Vi erbjuder transfer mellan flygplats och hotell på de allra flesta destinationerna. Om det av någon anledning inte kom upp online när du gjorde bokningen så hade du bara behövt kontakta kundtjänst så hade du fått hjälp att boka transport. Det är en generell praxis numera för de flesta flygbolag att erbjuda bagage separat, och eftersom flygbolagens prisättning är sån behöver vi som researrangör följa med och erbjuda de extratjänster som...
Fantastiskt snabbt o bra mottagande när jag beställde min resa till Gran Canaria april 2024.
Vad kul att du är nöjd med Allinc, det är mycket glädjande att höra. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Bästa resebyrå. Vi fick ett väldigt bra deal i Alanya
Kul att höra att ni är nöjda! Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
serios.bra planering.bekväm platser.
Kul att höra att du är nöjd med Allinc, vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Det fungerade som det skulle. Inga direkta problem
Kul att höra att det fungerade som det skulle med er resa. Vi hoppas ni väljer oss även nästa gång ni ska på semester, välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Restplass på Finn.no fant jeg allinc. Lite deltakelig. Ingen oppfølging under oppholdet
Tack för dina synpunkter, vi har inte några reseledare på plats, men i resedokumenten finns ett dygnet runt öppet journummer om det skulle uppstå några problem med hotellet under vistelsen. Vår vanliga kundtjänst finns tillgänglig både per telefon och e-post under dagtid och är bemannad alla dagar i veckan, inklusive helger, och är redo att svara på frågor eller lösa problem. Det stämmer dock att vi inte kontaktar våra resenärer under deras semester utan räknar med att allt är till belåtenhet om vi inte hör något. Jag ser...
Super fornøgd. Veldig ryddig , god informasjon underveis og punktlig . Anbefalast !
Tack Leila för att du bokade din resa med Allinc och att du anbefaller oss till andra resenärer. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc och Allinclusive
Under hele turen alt fungerte veldig bra og uten problemer
Det var glädjande att höra att du är nöjd med resan och att allt har gått bra. Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Enkelt og greit. Kurant og oversiktlig booking. Kunne ønsket litt mer beskrivelse og bilder fra hotell og området rundt. Bilder burde vært oppdatert, så de stemmer med virkeligheten.
Toppen att du tycker siten är enkel och bra att använda, det tackar vi för. Gällande bilderna så håller jag helt med om att de ska vara uppdaterade och det är något vi jobbar med kontinuerligt för att förbättra. Vi hoppas att du reser med oss snart igen, varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Snabb och enkel bokning. Bokade en resa till Mexico. Bra beskrivning om hotellet samt runt om-
Härligt att du upplevde bokningen som snabb och enkel och att du är nöjd med hotellbeskrivningen. Vi ser fram emot att du bokar med oss snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Vi hadde en fin tur. Alt var bra, inkludert transport til og fra hotellet. Titanic Beach Spa og Aquapark kan absolutt anbefales. Håper vi kan booke samme hotell ved en senere anledning
Toppen att ni hade en bra resa och att allt fungerade fint. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no
Er superfornøyd med Allinc.Jeg og min kone har vært på mange reiser di siste årene og bruker bare Allinc.
Så bra att ni hade en fin resa. Och härligt att ni är en av våra många högt uppskattade återkommande resenärer. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no
Resa till Teneriffa under december/julen 2023. Prisvärd resa, enkelt att boka och inga problem med resan, transfer och info. Vi bodde på hotell Sol by Melia som enligt informationen är ett 4-stjärnigt hotell. Sol är ett ganska enkelt hotell som jag upplever som 3-stjärnigt, inte 4-stjärnigt. Hotellet fungerade bra, städning, maten men saknar exempelvis gym och liknande service. Maten består av buffé, både frukost och middag. Inget märkvärdigt men rikligt med mat och frukter. Vid jul ansträngde sig personalen lite extra med maten vilket var uppskattat.
Tack Lars för ett utförligt omdöme om hotellet. Vi är glada att höra att det var enkelt för dig att genomföra bokningen och att allt fungerade fint med resan i sig. Vi önskar dig varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Bara toppen att göra en insats som betyder något
Härligt att höra att du är nöjd! Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Flyet var greit, men da vi hadde kommet frem skulle vi ta buss til hotellet. Bussen var 3 timer for sen og vi fikk ingen informasjon videre om hva som skulle skje. Da vi endelig fikk en buss og hadde kommet til hotellet var det IKKE I DRIFT lenger. Hotellet vi skulle på var stengt for godt. Vi ringte kundeservice og de sa det ikke var noe de kunne gjøre. Vi så det var en annen adresse som hang på veggen utenfor hotellet, så vi begynte å gå mot den. Det tok rundt tjue minutter og vi hadde fullt av bagasje med oss. Når vi...
Hej Mali, det här låter väldigt märkligt. Jag har tittat på din bokning och jag kan inte se att du varit i kontakt med oss på Allinc varken under tiden du var på resan eller efteråt? Inte heller har vi någon information om att ditt hotell skulle vara stängt när ni reste. Jag kan garantera att om du hade varit i kontakt med Allincs kundtjänst gällande att hotellet var stängt, så hade vi tagit det på största allvar och ordnat en lösning åt dig, vår kundtjänst hade inte svarat att de inte kunde hjälpa er. Du får gärna kontakta...
Forferdelig hotel, ble lovet tre stjerner, hotellet holdt slett ikke den standarden. Dårlig beskrivelse av hotellet på hjemmesiden til allinc. Mange skjulte gebyrer og utgifter i bestillingsprosessen. Ingen oppfølging fra allinc på dette til tross for at jeg har klaget skriftlig.
Hej Olav, Det var väldigt tråkigt att höra att du inte hade en bra resa. Jag ser att du varit i kontakt med vår kundtjänst innan du reste och fått hjälp med dina resehandlingar. Någon kontakt under vistelsen eller efter hemkomst kan jag inte hitta. Vänligen skicka ditt mail igen till info@allinc.no så ska vi självklart titta på det. Vi har inga dolda avgifter, det du fått erbjudande om och valt under bokningsprocessen är transfer mellan flygplats och hotell samt incheckat bagage. Det är inga dolda avgifter utan frivilliga...