Fin lemousine, trevlig personal Rekommenderar
424 omdömen om Allinc.se
För mycket papper att hålla koll på, förenkla det med bara viktigaste delarna.
Tack för din feedback, vi strävar alltid efter att vara så tydliga som möjligt och ge så detaljerad information som möjligt, men det är en svår avvägning då det kan kännas som att man får för mycket information innan avresan istället. Vi jobbar vidare och försöker hitta den perfekta balansen. Vi hoppas att du väljer att resa med oss även nästa gång och många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Ingen större kontakt med dem förutom internet samt ett samtal och allt flöt problemfritt med informationen.
Vad bra att du haft en bra upplevelse av Allinc. Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Reste till Egypten. Oklart bemötande särskilt med turistvisum som kostade 5 euro mer om man köpte hos Allinc representant istället för disken. Ingen info om terminalbyte. Mindre service on när man åkt via ex Tui eller andra mer etablerade resebyråer
Hej Senad, Nu tror jag det är någon typ av missförstånd. Allinc har inte några representanter på plats och vi säljer inte något Visum. I resehandlingarna hänvisar vi till att man ska köpa visumet på flygplatsen när man landat. Allinc har inte några reseledare det är en av anledningarna till att vi kan hålla lägre priser än exempelvis Tui och de andra charterarrangörerna. Istället erbjuder vi kundtjänst via telefon och mail samt ett dygnet runt öppet journummer vid akuta problem. Jag hoppas att du trots allt hade en bra...
AllInc hade jag enbart kontakt med via webben och funkade fint. Hotellet vi bodde på var 4 stjärnigt enligt AllInc (Empire Beach Aqua park i Hurghada) men det var riktigt shabbigt och dåligt. Mycket i rummet var trasigt, dörrar hänge, dörrar och handtag trasiga, bord, skåp och lådor hängde löst och snett. TVn hade rasat ner bakom ramen så fjääer inte funkade. AC'n dånade som ett ånglok. All var shabbigt underhållet med färg som släppte, målat över allt inkl kakel utan finess. Allt riktigt slitet. Skulle inte ens ge hotellet 2 stjärnor P.
Vad bra att kontakten med Allinc har funkat fint! Jag beklagar att du inte är nöjd med ditt hotellval, Empire Beach Aqua Park är ett av de enklaste och billigaste hotellen vi har i Egypten och priset brukar avspegla sig i standarden. Men även om det är ett enkelt hotell så hade vi självklart hjälpt dig ordna med rumsbyte om du hade kontaktat oss under vistelsen. Jag hoppas att du trots besvikelsen på hotellet har förtroendet kvar för Allinc och att vi får se dig som återkommande kund även nästa gång du ska boka en resa....
All kontakt med Allinc fungerade bra. Transfer i båda riktningarna fungerade dåligt. 2 veckor på Cenger Beach Resort and Spa. Hotellet slitet. Omfattande matsnusk. Endast en varmrätt var varm under hela perioden. Det som borde vara kallt stod framme i värmen. (exempel. Torkad missfärgad ost till frukost, personalen stog och vände ostskivorna för att dölja detta) För att skydda sitt rykte borde Allinc avsluta sitt samarbete med detta hotell. //Rolf
Hej Rolf, Vad bra att kontakten med Allinc fungerade bra. Vi uppskattar feedbacken gällande hotellet och tar det vidare med ansvariga på hotellet. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande semestrar med oss på Allinc och önskar dig varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Fick mycket bra hjälp av Allinc när flygbolaget helt plötsligt fick för sig att ändra tiden för mitt flyg så att jag skulle behöva vänta 16h på Istanbuls flygplats. Allinc lyckades boka om mig till ett annat flyg så att väntetiden blev betydligt kortare.
Kul att höra att du är nöjd med Allincs kundtjänst och att du fick bra hjälp. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss och ser fram emot att ha dig som återkommande resenär. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
De hjälpte till med allt, inga problem med att få all info man behövde för resan. Allinc har ju funnits ett tag så jag kände mig trygg att beställa genom dom. Jag kan rekommendera Allinc som researrangör dels för att allt funkade bra, sen var exakt samma resa med flyg, hotell från Örebro med Ving eller TUI 3000-4000kr dyrare, det kan man äta & dricka gott för.😊
Vad roligt att höra att du är nöjd med Allinc och att du kände dig trygg att boka med oss! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Flyget var bra men hotellet var inte bra inte fyra stjärnor bara att stjärna
Vad bra att du är nöjd med Allinc och flyget, synd att du inte tycker att hotellet levde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att du väljer att resa med oss på Allinc även nästa gång ni ska på semester! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jag har gjort 3 resor till Kreta. De 2 senaste resorna var till samma hotell. Vi har varit mycket nöjda med senaste hotellet och resmålen. Det är transfer som har stökat till det. Men Allinc har svarat mycket snabbt och ordnat så vi blivit nöjda.. Ett stort plus att det går lätt att maila till dem och de svarar mycket snabbt.
Vad kul att ni rest med oss flera gånger och att det fungerat bra med flyg och hotell samt vår kundservice. Beklagar att ni upplevt problem med transfern, men som sagt skönt att höra att vår kundtjänst löst problemen snabbt åt er. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc