All kontakt med Allinc fungerade bra. Transfer i båda riktningarna fungerade dåligt. 2 veckor på Cenger Beach Resort and Spa. Hotellet slitet. Omfattande matsnusk. Endast en varmrätt var varm under hela perioden. Det som borde vara kallt stod framme i värmen. (exempel. Torkad missfärgad ost till frukost, personalen stog och vände ostskivorna för att dölja detta) För att skydda sitt rykte borde Allinc avsluta sitt samarbete med detta hotell. //Rolf
419 omdömen om Allinc.se
Hej Rolf, Vad bra att kontakten med Allinc fungerade bra. Vi uppskattar feedbacken gällande hotellet och tar det vidare med ansvariga på hotellet. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande semestrar med oss på Allinc och önskar dig varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Fick mycket bra hjälp av Allinc när flygbolaget helt plötsligt fick för sig att ändra tiden för mitt flyg så att jag skulle behöva vänta 16h på Istanbuls flygplats. Allinc lyckades boka om mig till ett annat flyg så att väntetiden blev betydligt kortare.
Kul att höra att du är nöjd med Allincs kundtjänst och att du fick bra hjälp. Vi hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss och ser fram emot att ha dig som återkommande resenär. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
De hjälpte till med allt, inga problem med att få all info man behövde för resan. Allinc har ju funnits ett tag så jag kände mig trygg att beställa genom dom. Jag kan rekommendera Allinc som researrangör dels för att allt funkade bra, sen var exakt samma resa med flyg, hotell från Örebro med Ving eller TUI 3000-4000kr dyrare, det kan man äta & dricka gott för.😊
Vad roligt att höra att du är nöjd med Allinc och att du kände dig trygg att boka med oss! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Flyget var bra men hotellet var inte bra inte fyra stjärnor bara att stjärna
Vad bra att du är nöjd med Allinc och flyget, synd att du inte tycker att hotellet levde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att du väljer att resa med oss på Allinc även nästa gång ni ska på semester! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Jag har gjort 3 resor till Kreta. De 2 senaste resorna var till samma hotell. Vi har varit mycket nöjda med senaste hotellet och resmålen. Det är transfer som har stökat till det. Men Allinc har svarat mycket snabbt och ordnat så vi blivit nöjda.. Ett stort plus att det går lätt att maila till dem och de svarar mycket snabbt.
Vad kul att ni rest med oss flera gånger och att det fungerat bra med flyg och hotell samt vår kundservice. Beklagar att ni upplevt problem med transfern, men som sagt skönt att höra att vår kundtjänst löst problemen snabbt åt er. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Vi var tre familjen som åkte till Turkiet hotell, flyg och mat, dessutom taxi. Landat 2 på morgonen, taxi som vi beställd var inte på plats, de andra vill ha extra för att kunna hjälpa oss, efter 1,5 timme vänta fick vi hjälp. KL var 4 när vi var framme till hotellet. Hotellet hade inte uppgifter om en familjen och rekommenderats att sova på soffan i lobby tills chefen kommer imorgon. Till slut efter någon timme fick familjen betala 100 euro för att få en temporal rum. Dagen därpå fick vi kontakt via ALLINC som fick info...
Vi beklagar att resan inte levde upp till era förväntningar. I resehandlingarna finns ett journummer till transferbolaget att ringa om man inte hittar sin transport vid ankomst. Även på er hotellvoucher finns ett dygnet runt öppet journummer att ringa om det är så att hotellet inte hittar bokningen. Ser att vår kundtjänst löste problemet snabbt när ni väl kontaktat oss, men det hade nog kunnat lösas snabbare om ni hade ringt journumret redan när problemet uppstod. Vi hoppas att ni trots detta har förtroendet kvar för Allinc...
Jag upplever när jag ringde och skicka Mail personalen var jätte trevlig och fick ordentlig information tusen tack 🙏 Med vänlig hälsning, Souad Tantane
Vad bra att du är nöjd med vår kundtjänst och att personalen bemötte dig på ett bra sätt! Vi hoppas du reser med oss snart igen! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Hotellet vi bodde på var ett all-invlusive. Provista Badia i Sa Coma. Maten var fruktansvärt dålig. Det var en pina att ta sig igenom veckan matmässigt. Det var i princip bara tyskar och engelsmän på hotellet, kanske en delförklaring till den usla maten. Sa Coma som ort var bara uppbyggt för turister kring stora all-inclusive hotell. Stranden var bra. Dock var orten inte mysig. Bara turistigt. Fanns inte en enda restaurang med spansk mat, vara turistmat a la pommes mm. Åk inte dit!!
Vi beklagar att du inte är nöjd med hotellet och orten du valt för din semester. Men vi hoppas att du ändå är nöjd med Allincs åtagande i form av hur bokningen fungerat rent praktiskt Vi ser fram emot att du reser med oss även nästa gång du ska boka en resa. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Bra och snabb service, bra hemsida och bra priser.
Kul att du är nöjd med Allinc, både rent tekniskt med hemsidan och våra priser. Vi hoppas att du reser med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Blev blåst på min resa. De var mardrömsstart resa. Ingen kompensation för den ordinarie resan jag bokade och fick reda på sista dagen att jag inte kan bo på det hotellet jag bokat. Blev hotad av personalen också när jag begärde taxiersättnibgen som jag blev lovad att få.
Vi beklagar att hotellet ni hade bokat med kort varsel informerade oss om att de inte kunde ta emot er. Vi erbjöd omgående ett annat 5-stjärnigt hotell av samma eller högre kvalitet än original hotellet. Ni svarade att ni inte var nöjda med det alternativet och vi erbjöd då ett annat 5 stjärnigt hotell, detta hotell accepterade ni som alternativ innan avresan. Vi beklagar om resan inte levde upp till era förväntningar. Taxi ersättning är utbetald av goodwill skäl då du inte hade följt instruktionen vid ankomst, beklagar...