Helt grei tur,er fornøyd å har ikke noe å klaga på
96 omdömen om Allinc.no
Fantastiskt bra att du är nöjd med resan! Vi ser fram emot att du reser med oss även nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Fantastisk ferie og reise, tusen takk og jeg bruker dere siden også
Vad fint att höra att du hade en bra resa och jag glädjer mig över att du kommer boka dina kommande resor via oss också. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Det ble litt krøll med bestillingen på nett, det var vist noen problemer med å få bestilt transfer på destinasjon. Ringte og ble møtt med god service, og forklaring på hvorfor jeg ikke fikk bestilt reisen på nett. Etter det gikk alt veldig greit. Alle reisedokumenter i samme mail, veldig praktisk. Alt i alt en god opplevelse.
Toppen att du fick bra hjälp av kundservice och att du är nöjd med hela resan. Vi önskar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
God service. Svarte raskt på mine henvendelser. Fikk en reise til en god pris, og opplevde at vi fikk bra valuta for pengene. Vi bestilte pakketur med halvpensjon til Gran Canaria, og ble ikke skuffet.
Underbart att höra att ni är nöjda med er resa och med Allincs kundservice och våra priser. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
God service, flott ferie. Vi kjøper gjerne flere reiser fra Allinc.
Tack för dina fina ord och fina betyg! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Booket tur til Tyrkia. Da vi ankom hotellet fant de ikke vår reservasjon før etter mye leting i papirer. Transfer som var bestilt og betalt for på forhånd var umulig å finne da vi ankom flyplassen, måtte vente lenge men fikk til slutt hjelp med å finne den. Sjaføren som kjørte oss satt hele veien og så på mobilen og snakket med noen. Kjørte utrolig sakte og uansvarlig. Store vansligheter med å finne ut av transfer tilbake også. Bilen vi da ble kjørt i fikk motorproblemer, lukta svidd , var ikke noe trivelig tur det heller, men heldigvis rakk vi flyet hjem igjen.
Vi beklagar att ni hade problem att hitta transporten, i resedokumenten finns en tydlig instruktion hur man hittar transporten vid ankomst och även ett journummer till det lokala transportbolaget att ringa om man mot förmodan inte hittar mötesplatsen. Men vad bra att det löste sig för er genom att fråga er fram istället. Det var inte bra att transporten tillbaka var med en bil av lägre kvalitet än man ska kunna räkna med. Kontakta gärna kundtjänst och sänd in en reklamation så vi kan ta det vidare med det lokala transportbolaget....
veldig bra, like bra som mange flyselskap. litt rotete mail men bra alt i alt
Vad bra att du är nöjd! Vi hoppas få se dig som återkommande resenär inom kort. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
Vi fikk ein forferdelig start på ferien. Når vi møtte på flyplassen og skulle sjekke inn kl 0400 om morgonen; fikk vi beskjed om at vi måtte vere «Stand By». Vi fikk beskjed om at flyet var overbooket! Om det skulle vise seg at nokon andre ikkje møtte til avreisetid, så skulle vi få vere med. Turen var bestilt ca 8 uker tidligare. Dei to timane som vi skulle bruke til frukost gikk med til å undersøke kva rettigheiter ein har når ein ikkje får bli med flyet. Det viser seg at rettigheitene ikkje er rare trøsta. Vi måtte...
Hej Vi beklagar att ni drabbades av en överbokning hos flygbolaget. Vi förstår hur frustrerande det är när det händer. Dessvärre överbokar alla flygbolag ibland och det är oavsett hur biljetten är bokad, så det inträffade är utanför Allincs kontroll. Om det mot förmodan händer så finns tydliga regler med hur flygbolaget ska lösa det och kompensera den drabbade. Men vi förstår verkligen att det inte är en bra start på resan. Vi beklagar återigen och hoppas att ni ändå har förtroende kvar för oss på Allinc och väljer att...
Syntes det var enkelt å bestille min reise. Lett å få kontakt ved spørsmål før min reise. Ikke fornøyd med transport fra hotell til flyplass ved hjemreise, sjåføren møtte ikke opp, så vi måtte ta lokal taxi, selvom jeg hadde betalt for transporten
Vad bra att vår site var enkel att använda när du gjorde din beställning och att du fick bra hjälp av Allinc kundservice innan avresa. Beklagar att transporten på plats inte fungerat som den skulle. Vi hoppas att vi får se dig som en av våra många återkommande resenärer snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
God hjelp hos kundeservice. Veldig fornøyd.
Härligt att höra att du är nöjd och att du fått bra hjälp av vår kundservice. Vi hoppas du reser med oss inom kort igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive