Amazing Rooms AB

Amazing Rooms AB

amazingrooms.se

Amazing rooms AB jobbar med med helhetslösningar inom lägenheter och bostadshus, vi gör allt ifrån hela hem till snickerier och altaner. Det som ligger varmast om hjärtat är kök, badrum och finsnickerier. Med mina duktiga underentreprenörers hjälp täcker vi in alla tänkbara situationer som kan uppstå vid en renovering såsom...

4 omdömen om Amazing Rooms AB

Sedan starten hos Reco 2024

Martina M
Skrev om Amazing Rooms AB

Anlitat två gånger för kakel och klinker i tvättstuga och badrum, skickligt och noggrant utfört med öga för detaljer!

Babak S
Skrev om Amazing Rooms AB

Rekommendera verkligen Amazing room! Vi har gjort flera badrum bland annat med de och resultatet har varit topp ända i minsta detalj. Vi man ha lite extra så är de perfekta för jobbet.

Daniel L
Skrev om Amazing Rooms AB

Amazing Rooms renoverade vår lägenhet med nya golv, målade och lackade alla dörrar, platsbyggde möbler, byggde till rum och fixade även badrummet. Mycket professionella och trevliga att arbeta med. Dagliga avstämningar, alltid i tid, flexibla när problem uppdagades och bra planer på hur de skulle fixas, korrekta kostnadsredovisningar och mycket kunniga samt noggranna. Rekommenderar varmt Amazing Rooms för en bra renoveringsupplevelse!!

Jonas Å
Skrev om Amazing Rooms AB

Noggrann och väldigt bra utfört arbete. Kommer med bra lösningar och ideer. Punktlig och duktiga.