Athene Accounting AB

Athene Accounting AB

www.athene.se
4.4

Behöver ni en engagerad redovisningskonsult eller en dedikerad lönekonsult? Då har ni hittat rätt! Athene Accounting är din kompletta partner för ekonomitjänster och redovisningssystem. Vi hjälper till att effektivisera redovisningsprocessen och i samråd med kunden lägger vi upp digitala och automatiserade flöden som fungerar...

9 omdömen om Athene Accounting AB

Sedan starten hos Reco 2024

Kirsten B
Skrev om Athene Accounting AB

Athene er gode til at følge op på deadlines inden vi overskrider dem og er altid behjælpelige når vi skriver til dem

Niklas K
Skrev om Athene Accounting AB

Enormt proffsiga och flexibla att jobba med. Kan rekommendera dom till samtliga som behöver hjälp med er ekonomihantering.

Svar från Athene Accounting AB

Tack Niklas för fina ord och rekommendationer!

Johanna T
Skrev om Athene Accounting AB

Alltid behjälpliga och lätta att få tag bra. Väldigt snabba på att svara så fort vi har frågor. Rekommenderas varmt!

Svar från Athene Accounting AB

Vad kul att höra Johanna att ni är nöjda med oss. Det är spännande att få vara med på er företagsresa!

Millionth Line AB
Skrev om Athene Accounting AB

Jag har kört Athene sen det hette Solid Redovisning och hade kontor på Södermalm. Överlämningar när folk har slutat har funkat väldigt bra mestadels, annars flyter allt bara på. Fick bra hjälp med att byta redovisningsfirma av Saif. Alltihop funkar utmärkt, enda problemet jag har är att priset gått upp lite mycket, men kontinuitet är värt en hel del.

Svar från Athene Accounting AB

Tack för rekommendationen och för att du är en trogen kund som stannat kvar i många år. Vi gör alltid vårt yttersta när det sker konsultbyten, för att du som kund inte ska bli drabbad. Härligt att höra att du också upplever att det fungerat bra.

SB Kompetensstudion AB
Skrev om Athene Accounting AB

Jag bytte till Athene Accounting för några år sedan och är mycket nöjd. Både Caroline och Sara, som tar hand om mitt företags bokföring, löner, årsredovisningar m.m. är mycket kompetenta, trevliga och ansvarsfulla. De är snabba på att återkoppla, ger tydliga svar även på komplicerade skattefrågor och fakturerar endast för de timmar de lagt ner (vilket inte alla bokföringsfirmor är lika hederliga med).

Svar från Athene Accounting AB

Tack för fina ord om oss på Athene och om några av våra kompetenta konsulter. Vi gillar att arbeta med er också!

Passkytten Samfällighetsförening

Athene hjälper oss med bokföring, fakturor, betalningar. Vi har bra kontakt och vi får den hjälp vi behöver.

Svar från Athene Accounting AB

Tack till er som trogen kund i många år, och för fina ord och rekommendationer.

NB Toreborg Consulting AB
Skrev om Athene Accounting AB

Som ny egenföretagare har jag hittills fått hjälp med det jag behöver t ex inom bokföring, skattedeklaration och lönehantering och blivit bemött på ett trevligt och tillräckligt snabbt sätt av mina kontaktpersoner hos Athene Accounting.

Svar från Athene Accounting AB

Tack Nina för att du valde oss när du startade eget. Vi ser fram emot att följa din företagsresa!

Stockholms Bergteknik AB
Skrev om Athene Accounting AB

Athene har alltid levererat väldigt hög kvalitet och bidragit väldigt mycket med deras kunskap och kompetens. Vi kan verkligen rekommendera Athene Accounting AB.

Svar från Athene Accounting AB

Vad härligt att höra att ni är nöjda med vårt samarbete. Vi ser fram emot många fortsatta år tillsammans!

Rizoferm Invest AB
Skrev om Athene Accounting AB

Jag är väldigt nöjd med Amanda som sköter mina ärenden.

Svar från Athene Accounting AB

Roligt att höra att du är nöjd med din konsult hos oss. Ja, Amanda är riktigt vass! :)