Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Balans Ekonomi i Skaraborg AB

balans-ekonomi.se

Vi är en liten redovisningsbyrå med personlig service! Vi jobbar digitalt och tar emot dig vart du än befinner dig. Är du ovan vid digital redovisning så ser vi till att du kommer igång och får en smidigare och enklare bokföring. Ett urval av de tjänster vi erbjuder: STARTA FÖRETAG BOKFÖRING LÖNEADMINISTRATION BOKSLUT DEKLARATIONER...

7 omdömen om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Sedan starten hos Reco 2024

Engqvist Consulting
Skrev om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Jag har blivit bemött av Balans Ekonomi i Skaraborg AB i år och tidigare fått fantastiskt stöd, otroligt givande rådgivning, ekonomikorrigeringar och allt som gäller mitt enskilda företag av Mariette Lindqvist som har Balans Ekonomi. Mina förväntlingar var ju att all min ekonomiska information skulla vara accepterad för att ingå i deklarationenen varje år och då fick jag alltid fantastisk rådgivning och möjliga korrigeringar. Allt har ju gått otroligt bra och givit bra resultat. Jag behövde ju information om hur alla...

Svar från Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Tack Helena för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det är otroligt värdefullt. Alltid lika givande att samarbete med dig och tillsammans löser vi de frågor som kommer upp.

Psychologist Anna Pettersson Ab
Skrev om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Jag började arbeta tillsammans med Balans Ekonomi år 2023 och har hitintills bara gott att säga om dem. Allt arbete kan skötas digitalt och via videmöten vilket passar mig perfekt. De svarar snabbt på mail och är alltid villiga att hitta lösningar när så krävs. De är trevliga och lyssnar till ens behov. Jag kan varmt rekommendera Balans Ekonomi i Skaraborg AB!

Svar från Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Tack Anna för att du tog dig tid att svara och för ett stimulerande samarbete. I ditt företagande stöter du ibland på komplicerade frågor som vi på bästa sätt löser tillsammans. Ser fram emot att följa dig och ditt företag i fortsättningen.

Victor S
Skrev om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Man får alltid den hjälp man behöver med snabb återkoppling och professionellt bemötande.

Svar från Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Tack Victor för att du tog dig tid att svara. Du verkar i en fascinerande bransch och det ska bli spännande att följa dig och ditt företag.

Fotfixaren Ab
Skrev om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Jag har blivit väl bemött. Fått väldigt mycket goda råd,och bra förklaringar på många frågor och funderingar. Är nöjd med mitt val, och har äntligen ändrat min Enskilda Firma till AB. Tack vare tips och goda råd. Skulle ha gjort detta sen länge, men fick ingen hjälp av min förra revisor. Så ett stort Tack att jag fick er Balans Ekonomi.

Svar från Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Tack för att du tog dig tid att svara . Det ska bli spännande att följa dig och ditt nya aktiebolag mot nya utmaningar.

Patric N
Skrev om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Professionellt bemötande, svarar snabbt på eventuella frågor. En kanon coach för förtaget!

Svar från Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Tack Patric för att du tog dig tid att svara. Vårt samarbete är spännande med många utmaningar och vi ser fram emot den fortsatta utvecklingen.

Yanira M
Skrev om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Svarar snabbt och jobabr bra

Svar från Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Tack Yanira för att du tog dig tid att svara. Det ska bli spännande att följa dig och ditt företag och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete.

Salong Maria Yvette Ab
Skrev om Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Har äntligen fått tag på en kvinna som hjälper mig på bästa sätt med min bokföring

Svar från Balans Ekonomi i Skaraborg AB

Tack Maria för att du tog dig tid att svara. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete där vi kan möta den digitala verkligheten tillsammans.