Dålig kundservice, skyhögt höjda priser, låser fast kunderna med deras data.
Bokio AB
3 omdömen om Bokio AB
Bra bemötande och väl kunnig. Företaget får mina rekommendationer till 100%. Kan lätt hänvisad andra till Rebeckas.
Extremt låg känsla för kundservice. Går inte att säga upp abonnemang och förlänger automatisk abonnemangen ytterligare ett år, efter att jag i ett års tid försökt säga upp nuvarande abonnemang. Har vi flertalet gånger försökt be dom säga upp abonnemanget. Nu har dom tagit betalt för 2024, men trots att jag försökt säga upp det, men tjänsten är ändå låst. Rekommenderar ej Bokio till någon.
Har haft ett konto hos detta "företag" som inte informerat mig om att deras s.k. tjänster är löpande. Köpte deras 'tjänst' 2021, att få hjälp med bokföringen första året jag drev mitt företag för att sedan, år två med företaget, sköta bokföringen och själv. Köpte så bokföringen för detta, första, år men insjuknade och låg några månader på sjukhus. Åter hemma kände jag en lättnad över att jag kunnat släppa allt betr. bokföringen och fokusera på mitt tillfrisknande och utgick från att mitt köp av deras 'tjänst' var avslutad...