Byggformerna J-Y Stockholm AB

Byggformerna J-Y Stockholm AB

byggformerna.se
4.5

Välkommen till Byggformerna! Vi är företaget som hjälper dig med alla dina bygg- och renoveringsbehov. Med över 20 års erfarenhet i branschen är vi redo att hantera alla olika typer av projekt. Om du går i tankarna att bygga nytt finns vi med under hela byggprocessen och hjälper till med allt från ritningar till materialval....

2 omdömen om Byggformerna J-Y Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2024

Nada B
Skrev om Byggformerna J-Y Stockholm AB

Kan varmt rekommendera Byggformerna. Jag är jättenöjd med dem. Suverän service och prisvärd samt erfarna och duktiga målare. De gjorde ett fantastiskt jobb när de målade hela min lägenhet på 3 tum och kök. De höll så väldigt städat och fint under arbetets gång. Jeff var mycket tillmötesgående och trevlig. Handlade allt material åt mig så jag behövde inte förbereda något. Jag är mycket nöjd med resultatet.

Niklas H
Skrev om Byggformerna J-Y Stockholm AB

Jeff är en engagerad och bra byggherre. Hans killar som kom och jobbade hos oss var skitduktiga! Det enda som var lite besvärligt var att alla inte kunde svenska. Men med lite vilja då löste det sig också. Rekommenderas!

Svar från Byggformerna J-Y Stockholm AB

Jag är hemsk ledsen Niklas för deras språk . Jag är jätte tacksam av din bedömning.