Edda

47 omdömen om Edda

Sedan starten hos Reco 2024
Jesper L

Så nöjd med min klippning och bemötande. Känns tryggt komma till en plats där man både kan bli fin och prata av sig!

Svar från Edda

Hej jesper! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz💞🥰

Alice Ellen A

Jag tycket att Edda var väldigt duktig och kunnig. Hon lyssnade och var väldigt trevligt.

Elise F

Jättenöjd med hela besöket och resultatet!

Jonas I

Lätt att komma fram till något jag var nöjd med.

Malin C

Väldigt lyhörd och noggrann. Min dotter var supernöjd och kommer definitivt fortsätta klippa sig hos Edda.

Josefin L

Edda är hur duktig som helst och otroligt trevlig, jag är lika nöjd denna gång som förra !

Ulrika G

Så nöjd, Edda är en frisör som tar hand om din vision, lyhörd, proffsig, noggrann och har ett öga för detaljer. Toppen!

Peter W

Edda mötte mig som kund på ett mycket trevligt sätt då jag var där för första gången. Hade inga förväntningar innan. Jag blev mycket glad över resultatet av klippningen!!!

Stina S

Jätte duktig och trevlig, kom med bra idéer :)

Åsa H

Väldigt trevlig, lugn, pedagogisk, stämde på förhand av allting kring färgning och klippning på ett jättebra sätt. Och resultatet blev väldigt bra. Rekommenderas!