Moussa El Masri

Moussa El Masri

Moussa El Masri är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Moussa El Masri har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Moussa El Masri har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Moussa El Masri har haft 7 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-04

14 omdömen om Moussa El Masri

Zabibu K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Visättra

Kände mig trygg genom hela processen. Moussa är väldigt kunnig och har varit informativ under hela processen. Han svarar gärna på frågor och är tillgänglig.

Sara D
Snättringe

Moussa var alltid tillgänglig och flexibel, vilket underlättade något enormt för oss. Moussa var tydlig med att vi hellre skulle fråga för mycket än för lite och var mån om att vi skulle känna oss trygga och nöjda. Vi fick alltid snabb återkoppling på våra frågor och funderingar!

Nelly E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Jag blev bemött bra av Moussa, han var trevlig. Mina förväntningar är uppfyllda och jag är nöjd

Jean-Pierre B
Visättra

Vilken skillnad det är på mäklare och mäklare i området. Han är duktig och informativ & lätt att tycka om och är väldigt engagerad till skillnad från dom andra mäklare som har varit hos mig. Han är duktig.

Yohana H
Snättringe

Moussa guidade oss igenom detta köp och det kändes tryggt hela vägen. Från visning till signering av kontrakt. 10/10 bemötande och professionell.

HIYAB S
Snättringe

Mycket proffsig och lyhörd mäklare. Jag kommer definitivt anlita Moussa den dagen vi bestämmer oss för att sälja!

Sebastian F
Centrala Huddinge

Mycket bra, jobbar hårt & för att du ska bli nöjd!

David H
Centrala Huddinge

Moussa är en professionell och realistisk mäklare som skiljer sig från andra genom sitt transparenta och engagerade tillvägagångssätt. Han värderade min lägenhet korrekt, gav insikter om området och guidade mig genom hela försäljningsprocessen. Jag uppskattade verkligen hans utmärkta service och engagemang. Rekommenderas starkt!

Ali H
Centrala Huddinge

Mäklaren var väldigt påläst och besvarade alla frågor. Ordnade snabbt en privatvisning som ledde till ett köpbeslut. Fantastisk mäklare

Adam S
Visättra

Jag är mycket nöjd med tjänsterna från honom. Han var professionella, vänliga och hjälpsamma under hela processen. Jag rekommenderar starkt denna mäklare till alla. Tack så mycket!

Svar från Moussa El Masri

Tack för rekommendationen! Hoppas flytten går bra! /moussa