Frisör Extend

Frisör Extend

extend.nu
  • BadgeThreeYears

På Extend är vi specialiserade på klippning och avancerade färgningar. Vi har ett brett och alternativt utbud och erbjuder både enklare mode klippningar, till mer extrema frisyrer, både med löshår och starka extremfärger. Vi sätter inga gränser på vad man kan göra med håret, däremot är det viktigt att som kund vara inlyssnande...

636 omdömen om Frisör Extend

Bobyn L
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Första klippning på cirkus 25 år från en frisör Vart precis så bra som det kunde bli Jätte nöjd Bokat tid för mig själv igen

Anna-Karin L
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus G är jättebra! Han har alltid varit mycket bra. Jag är alltid lika nöjd när jag varit hos min frisör Magnus G!

Viktor S
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Väldigt professionell, kändes väldigt tryggt.

Ella-Britt S
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Trevligt bemötande och proffsigt genomförande av klippning och färg. Lyhörd för mina önskemål!😀

Doris A
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

She was really sweet and helpfull, she was also really good at cutting the hairstyle I wanted. :)

Johanna R
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Trevlig och bra luggklippning i mysig miljö

Anna L
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Otroligt skicklig frisör som klippte fram lockar och spret i mitt hår bättre än någon gjort förut.

Ella L
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda var otroligt professionell och lyssnade verkligen på vad jag ville. Det är inte ofta jag går ut ur en frisörsalong och är såhär nöjd.

Ulrika D
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Det märks att Linda har lång erfarenhet av sitt yrke, hon är ett sant proffs.. Hon är också lyhörd och inkännande till sin kund. Jag går alltid från Linda med en WOW-känsla!

Catharina N
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus frisörstol är en trygg plats. Jag litar helt på hans öga och yrkesskicklighet. Jag går alltid därifrån med en klippning som håller även när håret växer.

Filip H
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Det kändes som att jag var i trygga händer. Vänlig, proffsig & entusiastisk

Anna T
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Bokade en tid åt dottern som inte visste riktigt vad hon ville göra med håret, mer än att hon ville spara ut till långt igen. Hon kom hem med en jättefin frisyr som passade henne perfekt och som hon är jättenöjd med! :)

Julia H
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Jättetrevligt bemötande och klippningen blev perfekt :)

Mona N
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Bemötande bra.Förväntningar egentligen inga då vi ville få professionellt råd och bedömning av vad som skulle kunna passa Viking! Lindas bemötande gentemot Viking var väldigt bra och hon lät honom få bestämma. Vi köpte en klippning och färgning ! Vi är båda två väldigt tacksamma och nöjda med vårt köp! Mvh Mona & Viking

Anna L
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda gjorde min 12-årings första extremhårfärgning till en fantastisk upplevelse! Håret blev lysande neonblått, exakt som hen ville, och Lindas bemötande gjorde att hen höll modet uppe under hela besöket.

Filippa S
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

så professionell, lyhörd och duktig! och så trevlig! /Filippa med rosa hår

Sofia H
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Vi blev mycket väl bemötta och min dotter mycket nöd med klippningen, hon kommer gärna tillbaks till Extend.

Jessica B
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Jag kom in med megablått hår och ville gå till blont. Jag fattade att det kunde bli en match men Felicia trixade och mixade och vi fick precis det resultat jag önskade. Felicia = proffs!

Eva Å
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Therese är en stjärna! Mitt hår är knepigt att klippa, men Therese lyckades göra det snyggt över förväntan.

Katarina M
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Proffs! Finns inget annat att säga.

Klara E
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Supernöjda med 12-åringens livs första slingor. Jättefint bemötande, Therese var lyhörd och klippningen blev perfekt. Extra plus för en cool salong. Rekommenderas!

Tilde R
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Färgade håret hos Therese, väldigt trevligt bemötande, hade roligt och blev väldigt nöjd :)

Frida E
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda levde upp till alla förväntningar jag hade, både inom kunskap och service! Att hon dessutom har stor kunskap inom ekologisk hårvård som hon gärna delar med sig av är en stor bonus.

Edvin N
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Extremt förstående och skicklig frisör. Lyssnar verkligen på frisyren du vill ha och bollar med dig för att göra den så bra som möjligt. Har aldrig känt mig så mycket som mig själv som efter jag min klippning här

Mia P
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus var väldigt lyhörd och klippte väldigt noga och gav mig de tips och förslag som jag var ute efter. Bokar ny klippning om i veckor.

Sebastian B
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Det var supertrevligt att klippa sig hos Therese! Härlig personlighet, duktig på att klippa och ett hav av kunskap om hår med många bra tips och förslag.

Isabelle L
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Det blev precis som jag önskade och så fin färg. Therese var väldigt trevlig!

Alfred K
Skrev om Frisör Extend

Härlig stämning ibland kunder och personal, mycket bra produkter och kompetens, bra och kommunikativt bemötande.

Åsa Elmcrona E
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Jättebra fångat mina tankar om en helt ny frisyr med bra rekommendationer på hur jag själv ska styla. En superbra upplevelse

Eva L
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Jag går ALLTID från Extend NÖJD. Oavsett vem som tar hand om mig, de har alltid idéer och förslag när ens egen hjärna är tom dessutom.

Anton N
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Har klippt mig hos Magnus i många år och kan inte rekommendera honom varmt nog! Han har en förmåga att ta alla mina tankar och idéer och skapa en frisyr som ser fantastisk ut på mig - även när min vision är långt ifrån nåbart med min hårtyp. Han är bäst!

Rebecka V
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia är både lyhörd och noggrann. Jag kan varmt rekommendera henne! :)

Jill L
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

En bra och inlyssnade frisör! Felicia klippte min 13-åring som inte alls uppskattar att gå till frisören. Men det här var toppen!

Ebba H
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Jättebra frisör som jag kommer återkomma till: lyhörd, och noggrann! Förstod precis vad jag ville.

Linda K
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Tog hand om mitt barn på ett fint sätt, och frisyren blev precis vad hon hade tänkt sig!

Stefan L
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Väldigt duktig hon vet vad hon gör

Ulla S
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus gör ett fantastiskt jobb. Han är lyhörd och mycket skicklig. Lyckas skapa den naturliga look jag vill ha. Tack för det Magnus.

Nike M
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Toppenbra! Proffsiga extensions och trevligt bemötande! Jag kommer igen.

Stephanie B
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Hon var super trevlig och mån om att klippningen skulle bli toppen. Min son blev super glad och Felicia stressade inte utan tog tid på sig för att se till att han blev riktigt glad!

Carina B
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Therese N är inlyssnande och intresserad av mina resonemang, funderingar och önskemål med mitt hår. Förklarar väl vilka möjligheter som finns och har med sin expertis uppnått fantastiska resultat. Jag är mycket nöjd.

Leon E
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Jättetrevlig frisör könde mig välkommen och tryggt. Gjorde håret assnyggt också är så nöjd😁

Madeleine J
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Otroligt duktig och trevlig frisör, mitt hår blir perfekt varje gång!

Isac A
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Fantastiskt bra, inget negativt!!

Lois H
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Supernöjd! 10/10, rekommenderar!

Kristina S
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus lyssnade och kom med tips Så bra

Rebecka S

Kom in till Extend för att få en klippning. Blev bemött av jättetrevliga och duktiga Wanda. Hon lyssnade på mina önskemål och jag blev mer än nöjd av resultatet. Kom in med livlöst och slitet hår till salongen och gick ut med ett fräscht och uppklippt hår.

Zee S

Hon var jätte trevlig och tog emot mina förslag och bollade många idéer med mig. Hon var mycket enkel att prata med under besöket och det var aldrig en tråkig stund. Jag är otroligt nöjd med mitt hår efter. Skulle rekommendera till andra.

Nourjahen J

Wanda is amazing! She remembers everything you tell her and is good at connecting with you. For me, that's super important. She's very friendly and cheerful. She makes me laugh. Whenever I'm done, I feel so pretty and beautiful. As a hairdresser, she always listens to me and what I want to do. She also gives me good tips. My curls are much better now. My hair also has more volume and is longer and healthier. She advises me on everything related to my hair. I've recently gotten highlights from her and I'm loving my hair....

Katarina M
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är en mästare på både att klippa och färga

Kerstin D
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Helt fantastisk frisör, lyssnad på mig och kom med råd jag är 100% nöjd kan inte bli bättre