Fröken Rut Städ i Växjö AB

4.5

24 omdömen om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Ulrika S
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Ett väldigt fint, trevligt och proffsigt bemötande. Tillmötesgående med önska av önskemål t ex dag/tid osv. Är väldigt nöjd med jobbet som utförs vi har haft städ samt fönsterputs. Har rekommenderat Fröken Rut till vänner i vår omgivning. MVH Ulrika och Lasse

Ica R
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Proffsiga och noggranna.samt trevligt bemötande

Daniel J
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Alltid tillmötesgående och så nöjd med deras utförda arbete hos oss.

Jennie H
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Vi har anlitat Fröken Rut Städ AB i flera år - nöjda!

Anette O

Bra Ganska höga Dammsugning, golvmoppning och dammning

Hareth Z
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Mycket bra service och väl bemötande

Katarina F
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Punktliga och trevliga, lätta att få kontakt med. Lite ojämn städning, och med det menar jag att det beror på vem det är som städar.

Hanna G
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Vi är väldigt nöjda med Fröken Rut Städ som hjälper oss hem hemstäd. Alltid nöjda med resultatet och förenklar vår vardag enormt!

Nora A
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Jättebra bemötande men spisen blev inte städad ordentligt!

Josef E
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Alltid trevligt bemötande och bra service i såväl kommunikation om själva jobben som utförandet av arbetet.

Johanna G
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Trevliga och seriösa! Mycket tillmötesgående vid tex ändring av tid!

Therese S
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Alltid trevliga och städningen är mycket bra! Hade höga förväntningar men var lite nervös över hur det skulle kännas att ha främmande personer i att städa i mitt hus. Men deras fina bemötande har gjort mig helt bekväm med det. Vi har köpt stöd för hela huset.

Kraftkällan A
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Allt har fungerat bra med Fröken Rut Städ i Växjö AB.

Sara H
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Städar bra. Lovade att ta extra när de städat ett par gånger, men aldrig sett nåt extra. Har sagt till om ett par grejer och det har de ordnat. Kranarna glänser efter städet🤩

Eva E
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Vi är mycket nöjda med Fröken Rut och de sköter all städning till vår fulla belåtenhet. De är diskreta och jobbar helt självständigt, är noggranna och trevliga. Bra med samma personer som kommer, det är alltid någon man känner när de kommer. Smidigt att de har egen utrustning, då behöver man inte själv hålla reda på att allt finns hemma. Håller tider bra och blir det förskjutningar, hör de alltid av sig Smidig fakturering.

Helene S
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Varit kund i många år och Fröken Rut har blivit en del av vardagen. Hade inte klarat oss utan den fina service vi får och arbetet de utför lika bra varje gång.

Kristina Y
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Det fungerar väldigt bra på alla sätt och vi är mycket nöjda.

Karin N
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Jag är kund sedan många år och är mycket nöjd med städningen,bemötandet o flexibiliteten. Alltid snabba svar,hög servicenivå och flexibilitet. Jag har rekommenderat företaget till flera av mina vänner som också blivit nöjda kunder..

Ulla M
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Bra tack! Det är ordning och reda med ett avtal om vad som gäller. Tiderna hålls och oftast är det samma personer som kommer, och som känner till oss..

Per Ö
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Enkel och pålitligt, mailar om det ändring av dag eller tid, Anna och jag jobbar mycket och vill inte städa, vi är så glada att Fröken Rut vill göra detta. Vi hade städhjälp redan på 80-talet, långt före rut o rot o rit, självklart vitt med faktura. Tack Anne o Per

Cluedo A
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Jättebra! Lyhörda, och utför ett alldeles utmärkt arbete!

Anders B
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Har köpt hemstädning var 3e vecka. Städningen är bra. Inget att klaga på. Men… Städerskorna är svåra att prata med. Fåordiga. Otillgängliga. Ger intryck av att vara sura. Inga glada hälsningar när de kommer. De verkar inte gilla sitt jobb. Har funderat på att klaga och försöka få andra städerskor. Det är viktigt för mig att få ngn form av bra kontakt med dem som städar i mitt hem.

Solveig H
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Trevligt bemötande, lätt att kommunicera med och städar snabbt och effektivt. Kan inte tänka mig bättre service och bemötande.

Rebecca W
Skrev om Fröken Rut Städ i Växjö AB

Alltid så rent och fint efter dom varit hos oss, supernöjda! Rekommenderas varmt!