Kent Olsson

Kent Olsson

Kent Olsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Kent Olsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-10. Kent Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.9. Kent Olsson har haft 36 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet.

2023-09 - 2024-08

187 omdömen om Kent Olsson

Sedan starten hos Reco 2017
Tilda B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Väldigt trevlig, professionell och tillgänglig. Min upplevelse har bara varit positiv av att ha Kent som mäklare.

Alfred L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Toppen bemötande och väldigt hjälpsam. Ställde upp på extra visningar och kom dit extra så man kunde måtta

Mats N
Skåpesund

Kent inger förtroende från första kontakten med ett gott bemötande och med lösningsfokus. Vi upplevde att Kent beskrev bostad och våra möjligheter att förvärva den tydligt och ärligt. Vi har bara lovord om vår upplevelse! Synd att han inte arbetar i Göteborg, då hade han fått uppdraget att sälja vår befintliga bostad direkt!

Svar från Kent Olsson

Hej Mats, tack så Jättemycket för ert bemötande också. Har varit jättetrevligt att ha att göra med er. Nu håller vi tummarna för att upploppet för er och den sista lilla detaljen sitter med. Så är ni välkomna hit. :) Mvh/Kent

Anders L
Valla

Fungerade klockrent Snabb återkoppling och uppföljning på frågor som dök upp både inför och under köp

Svar från Kent Olsson

Tack Anders och Härligt att ni fått tag på ett fint hus att bygga vidare på. Vi ses framöver :) Mvh/Kent

Karolina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Valla

Fantastiskt fint, både proffsigt men samtidigt personligt bemötande

Svar från Kent Olsson

Tack Karolina, skönt att allt löste sig så bra för er. Ha nu en fortsatt bra sommar och njut lite av semester. :) Mvh/Kent

Annette L
Sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Kyrkesund

Kent är positiv och genuin. Han känner Tjörn väldigt bra och det get ett bra intryck för potentiella köpare. Jag är väldigt nöjd hur han hanterade processen från början till slut.?

Svar från Kent Olsson

Tack så mycket Annette, Så härligt att höra att ni är så nöjda! :) Det har varit ett nöje att arbeta med er också. Ha nu en fortsatt bra sommar. Mvh/Kent

Kenneth P
Kyrkesund

Proffsigt skött. Snabbt. Smidigt. Enkelt att komma i kontakt med mäklaren och att få svar på frågor.

Svar från Kent Olsson

Tack Kenneth och välkomna nu till Tjörn :) Ni kommer få det riktigt bra är jag övertygad om. Mvh/Kent

Niklas P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Valla

Kent lyssnade på våra behov och leverade en tjänst och service i världsklass ! Sålde vårt hem på mindre än 2 veckor !! Kan starkt rekomdera Gofab och Kent & gänget !

Grym är du Niklas! Tack så jättemycket :) Mvh/Kent

Marcus R
Djupvik

Fantastisk bemötande och engagemang

Svar från Kent Olsson

Tacka så mycket Marcus! Känns superbra att ni är så nmöjda och välkomna hit. :) Skall bli kul att se vad ni hittar på framöver, kanske smyger förbi vid tillfälle. :) Ha en fortsatt bra sommar. Mvh/Kent

Berit Marianne L
Sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Valla

Väldigt kunnig och hjälpsam den bästa man kan tänka sig.Värd alla tänkbara lovord.

Svar från Kent Olsson

Tack så jättemycket, det värmer med alla fina ord. Ni har med varit mycket bra att arbeta tillsammans med. :) Mvh/Kent