Peter Karlsson

Peter Karlsson

Peter Karlsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Peter Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Peter Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Karlsson har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har varit aktiv som mäklare sedan 2007 och har lång erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Jag är dessutom uppvuxen i området och har bra lokalkännedom för att erbjuda bästa möjliga service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar strukturerat och målinriktat för att förmedla varje fastighetsaffär med bästa resultat. Jag har en bred kunskap inom området, är väldigt noggrann och har ett stort engagemang.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag mycket med familj och vänner, tiden tillbringar vi i naturen, ute på havet eller fjällen. Jag försöker även hinna med att träna, fiska eller att spela golf.

141 omdömen om Peter Karlsson

Sedan starten hos Reco 2017
Bo Anders J
Rönnäng

Peter är en duktig mäklare, han skötte min fastighetsförsäljning på ett bra sätt inget att klaga på. Möjligen att han pratar lite fort. Mvh Boanders

Jan Magnus A
Valla

Gofab & Peter är ett klart bevis på att bra mäklare behövs. Klockren. Tack för hjälpen Peter och Linda

Anna O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Norum

Ödmjuk, inlyssnande, härligt driv, ansvarstagande och humoristisk. Jag är mycket nöjd.

Lars Gösta P
Klövedal

Peter arbetar metodiskt och seriöst, precis vad man vill ha av en mäklare.

Jerker S
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Klövedal

Mycket god . Proffsig och samtidigt personlig.

Ricky Dale O
Valla

Peter har ett stort engemang till kund och objekt.. Lyhörd och proffsig. Kan han bara bättra på sin skridskoteknik på hockeyrinken så får han en full pott.🤣

Svar från Peter Karlsson

Tack för omdömet, hoppas du trivs bra i Gbg. Har du vägarna förbi så titta gärna in på en kaffe. Skridskotekniken har förbättras och du kommer snart se mig på de stora rinkarna :).

Inger Birgitta J
Spekeröd-Ucklum

Jag tycker Peter skötte försäljningen av vår bostad toppenbra. Allt kändes ansvarsfullt och proffsigt.

Svar från Peter Karlsson

Tack för omdömet, hoppas ni kommer trivas i nya boendet och ni får många nätter i husbilen framöver.

Leif S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Rönnäng

Punktlig, svarade alltid korrekt och direkt under budgivning. Allmänt hygglig och lättpratad man.

Svar från Peter Karlsson

Tack! Nu kan du njuta av västkusten både från land och havet. Hoppas du kommer trivas i nya boendet.

Stefan J
Spekeröd-Ucklum

Proffsigt utfört arbete. Trevlig tillmötesgående och kunnig.

Svar från Peter Karlsson

Tack Stefan! Hoppas ni kommer trivas i nya boendet. Även kul att du har gått över till MUFC istället för Liverpool :)

Jonas G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Norum

Engagerad och lyhörd och visar stort intresse

Svar från Peter Karlsson

Tack för omdömet och att jag fick hjälpa dig med försäljningen, vi ses fram över i Rönnäng.