Sebastian Nordtvedt

Sebastian Nordtvedt

Sebastian Nordtvedt är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Sebastian Nordtvedt har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Sebastian Nordtvedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 233 omdömen med ett betyg på 4.9. Sebastian Nordtvedt har haft 70 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

233 omdömen om Sebastian Nordtvedt

Malin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Ålidhem

Kunnig, trevlig och proffsigt

Kristoffer L
Böleäng

Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse av Sebastian. Han var både pedagogisk och personlig, vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. Från visningen till kontraktsskrivningen fick vi tydlig information och proffesionellt bemötande. Tack vare honom blev hela upplevelsen smidig och enkel.

Sanna W
Böleäng

Vi är väldigt nöjda, hela processen var enkel och smidig. Sebastian var personlig, trevlig och tillmötesgående, snabb på att svara på frågor och pedagogisk under kontraktsskrivningen. Extra plus att han bokade besiktning åt oss, samt ska ansöka om lagfart.

Frida T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Ålidhem

Sebastian är en intelligent mäklare som ser möjligheter där andra ser problem. Han är snabb på att finna sig i oväntade situationer och har en förmåga att få alla inblandade att känna sig prioriterade. Hans verbala förmåga och talande språk fick vår annons att skina. Hans kompetens med förståelse för marknaden och sociala förmågor gör honom till den bästa mäklare vi hört talas om. Han gör både köpare och säljare nöjda. 5/5 med guldstjärna i kanten. Tack Sebastian!

Alina V
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå

Genuin & proffsig känner mig väldigt nöjd. Känner mig otroligt glad och tacksam att det blev just Sebastian som kommer att hjälpa oss med både köp och försäljning. Känns väldigt tryggt och bra😊

Olov O
Umedalen

Väldigt snabb och tillmötesgående. Givit ett seriöst intryck och tagit våra frågeställningar på allvar.

Karl Jonas Håkan E
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Sörfors

Superbra och trevlig säljare. Sålde vårat hus på en vecka.

Alma
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Nordtvedt en del av HusmanHagberg Umeå
Sörfors

Proffsig med fötterna på jorden. Känndes tryggt med Sebastian från start till avslut. Högt engagemang och intresse för att både oss som säljare och köparna. Skapade förutsättningar till en bra affär för oss båda parter. Det är något som tidigare mäklare vi anlitat inte lyckats med på tre månader men Sebastian stängde affären en vecka efter publicering av objektet.

Sebastian Y
Hörnefors

Sebastian Nordtvedt var professionell, engagerad och tillgänglig genom hela processen. Vi kände oss trygga och välinformerade, och resultatet överträffade våra förväntningar. Vi rekommenderar varmt Sebastian Nordtvedt till alla som söker en pålitlig mäklare.

Per L
Berghem

Väldigt rak och rimlig mäklare utan skitsnack. Uppskattar verkligen Sebastians sätt att vara proaktiv både i sina handlingar samt hur han kommunicerar kring sina handlingar och det aktuella läget. Jag känner mig helnöjd med Sebastian och rekommenderar honom starkt till alla som står i tankar om att sälja sin bostad