Köpte ny bil som hade några små problem som skulle åtgärdas. Simon våran säljare bokade in tid på verkstaden och lackering. Det var : Smörja upp dragkrok och kontrollera p-sensorer, uppdatera bilens programvara, byta länkarm, byta torkarblad och lacka vänster bak. Fick återkoppling av simon att bilen är klar så jag åkte upp för att hämta den. När vi kom upp märkte vi att dragkroken inte var åtgärdad, bilen var inte uppdaterad och dom hade inte bytt torkarblad. Påtalade detta till Simon som bad mig åka ner till verkstaden... så skulle dom åtgärda dessa brister på en gång. Kom ner till verkstaden som inte alls var tillmötesgående och han var faktiskt väldigt otrevlig.
Han skyllde på att säljaren (simon inte hade informerat om vad som skulle göras. Så jag blev någon mellanhand för att bevisa detta. Simon skickade då mailet som verkstaden hade fått där alla dessa brister stod. Skulle då visa upp detta för han på verkstaden men han ville absolut inte titta på den bilden. Han sa då att han kan boka in för att ågärda enbart dragkrok men att simon måste betala och att jag måste skriva under. Satt och väntade 20 min sen gick jag och frågade när dom tänkte ta in bilen. Han svarade då att killarna inne i verkstaden gick på lunch om 3 min så minst en timme till innan dom ens skulle ta in bilen.
Detta är sjukt att få återkoppling och säga stt bilen är klar och sen ska jag bli någon mellanhand och sitta och vänta på att dom ska åtgärda detta. Tillslut tittade dom på dragkroken men inte dom andra punkterna för det hade dom inte tid med.
Jag hoppas att detta var en engångsföreteelse annars lämnar jag märket Peugeot då jag aldrig upplevt sån dålig service hos något annat bilmärke.