Kirokliniken Liljeholmen

Kirokliniken Liljeholmen

kirokliniken.se
  • BadgeTwelveYears
Boka tid Ring 08-408 327 62 Dela

Nå hälsa genom ryggraden med hjälp av kiropraktik! Hos oss på Liljeholmens Kiropraktik möts du av legitimerade kiropraktorer som alla har internationellt godkänd utbildning. Vi kombinerar traditionella tekniker med modern utrustning och håller hela tiden koll på den senaste forskningen för att kunna ge dig bästa möjliga vård....

909 omdömen om Kirokliniken Liljeholmen

Sedan starten hos Reco 2013

Margareta H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid trevligt bemötande. Proffsiga och lätt att boka tider. Har gått hos dem i många år och fått hjälp med de besvär jag haft.

Rickard L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag kan verkligen rekommendera kirokliniken som hjälpt mig många gånger med mina ryggbesvär!

Yvonne W
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Bemötandet på kliniken är helt fantastisk, trevlig personal och utförare av kiropraktik. Skulle inte klara mig så fint utan dom.

Ingrid W
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Har bara varit ett par gånger men känner skillnad. Till det bättre förstås

Isac H

Bra fick hjälp av jess ! Nnnnnn

Linda Maria Elisabeth B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Varit kund hos kirokliniken i snart 2 år. Jag går hos Ulrika och hon gör verkligen underverk med min rygg, nacke och höfter. Jag är en person som älskar att gymma men smärtan i min rygg hindrade mig. Jag blev då rekommenderad av en nära bekant att gå till den här kliniken. Jag kom dit med noll förväntningar, de gjorde en grundlig undersökning för att se vart min problematik låg. Idag tränar jag helt obehindrat och återkommer en gång i månaden för att inte återfå mina skador. Jag rekommenderar dom starkt. Min kille går...

Anders B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Seriös klinik med trevlig och professionell personal. Rekommenderar varmt!

Nicklas H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Fantastiskt bemötande av professionell personal! Jag har gått regelbundet under flertalet år och har alltid varit nöjd.

Carina Å
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Fantastisk trevlig personal! Professionella och oerhört kunniga! Rekommenderas ABSOLUT, bättre går inte att få!

Kjerstin N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Toppenservice, som alltid. Jag var i behov av justering av rygg , axel och bäcken. Kroppen återställd tills nästa gång vi ses på Kirokliniken.

Ari W
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Bra mottagande och utmärkt ”justering”, hjälp!!

Toiwe N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag blir alltid bemött med kunden i fokus både av receptionen och av behandlande personal. Som flerårig återkommande kund är det förebyggande behandling/justeringar av axlar/nacke, bröstrygg och höft.

Håkan S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Snabb och mycket bra hjälp med mitt akuta problem.

Lotta W
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag är strålande nöjd, har inte ont längre! Snabb o smärtfri behandling! Kan inte vara bättre!

Janne K
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Hade inte besökt en kiropraktor på 16 år då den senaste skadade mig. Min fru övertalade mig att testa hennes kiropraktor. Träffade Jess och tack vare honom så blev jag av med min smärta. Genom hans coaching och kunskap så stärker jag min kropp och hållning. Varför ha ont när det finns hjälp att få.

Hanna J
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Supertrevliga och proffesionellt bemötande! Har gått dit i några månader nu och känner mig alltid tagen på allvar och tycker definitivt att jag får den hjälpen jag behöver. Rekommenderar starkt!

Ann-Christin H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag har besökt Kirokliniken Liljeholmen under en längre period och kan varmt rekommendera dem. De har ett professionellt tillvägagångssätt och deras omsorg och expertis har gjort en stor skillnad. Jag är så tacksam för Jess skickliga behandlingar som har gett bra effekt på mina låsningar i ryggen, resultaten överträffade verkligen mina förväntningar. Så om du letar efter en kunnig och omtänksam kiropraktor, tveka inte att boka en tid med Jess.

Nin B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag är väldigt nöjd med kirokliniken i Liljeholmen. Jag har tagit en massage o den var både njutbar och nyttig för kroppen. Mina regelbundna besök är hos kiropraktor Jess och han är super. Kort sagt, jag kan verkligen rekommendera Kirokliniken i Liljeholmen.

Annika E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Ny supertrevlig ung tjej i Receptionen Jag går hos Jess Bästa Kiropraktorn Ever Rekommenderar denna Kompetenta Klinik

Louise S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Både Jess och Ulrika är fantastiskt duktiga och varma personer! Jag har rekommenderat Kirokliniken till alla jag känner.

Marie Elisabeth S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Hjälpsamma, trevliga och välkomnande miljö.

Ylva E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid supertrevligt och proffsigt bemötande. Varit kund ca 15 år och har alltid fått bästa hjälp när jag haft problem.

Piodor G
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Trevligt, professionellt och andligt.

Christer G
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Uppskattar att få en effektiv behandling och ett trevligt bemötande..

Maria J
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Har gått till Jess i ett antal år. Kommer fortsätta med det, då han helt enkelt är bäst !

Anita Elisabeth B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag har gått i omgångar hos Jess med min dåliga rygg och vänster sida av kroppen. Jess mjuka behandling bidrar alltid till att jag blir så mycket bättre i rygg, bröstrygg och vänster sida. Jess har ett mjukt handlag med mina besvär och jag känner mig trygg med hans kompetens och stora kunskap inom yrket. Med vänlig hälsning, Anita

Emma E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid välkomnande och bra upplevelse. Jag har gått där i 6 år för att få hjälp med min rygg.

Elisabeth T
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag har fått behandling på Kirokliniken sedan 2012 pga min dåliga rygg. Då jag är nöjd med deras behandling har jag fortsatt att gå dit. De är professionella, duktiga och trevliga.

Thomas A
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Kompetent, familjär, trevlig klinik. Ryggskott för några år sedan som Jess "fixade" lätt och nu går jag regelbundet för att underhålla ryggen. Man blir alltid trevligt bemött av alla på kliniken. Kan rekommendera dem

Karin F
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

jag får alltid den bästa hjälpen av Kirokliniken, och är det akut så löser dem alltid en tid vilket känns väldigt tryggt. Jag rekommenderar Kirokliniken varmt till alla som har det minsta eller största problemet med rygg, höfter, nacke . jag har provat VÄLDIGT många behandlingar runtom i stockholm ochj närförorter men Jess är den enda som kommit till rätta med mina problem och som håller dem borta.

Mårten N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid fin och proffsig service. Jess kan verkligen sin sak! Rekommenderas!

Staffan L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag får alltid den behandling jag behöver när jag har ryggproblem.

Birgitta K
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Fint och proffsigt bemötande samt behandling.

Madeleine Jane M
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Proffsig Personlig Noggrann Skapar snabbt förtroende och trygghet, kommer på rekommendation av läkare. /Madeleine

Maria N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Hade rejält ont i ryggen. Var på många olika ställen men blev aldrig bra. Sen kom jag till Ulrika och hon fixade ryggen. Det är ca två år sedan och jag har varit bra sen dess. Går numera ca 1 gång i månaden för underhåll. Tycker att båda kiropraktorerna är bra och alla är trevliga.

Fredrik M
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Har gått där i 10 år, och Jess har fått/hållit ordning på min rygg och kropp i alla år. Är alltid ett trevligt bemötande när man är där. Rekommenderas varmt!

Anneli S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Bra tillgänglighet Lätt o få tider Alltid trevligt personal Gått hos Jess i massa år o han är toppen

Göte H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Man blir väl bemött av all personal och den behandling, kiropraktik,jag får motsvarar mer än väl mina förväntningar.

Vassiliki S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Hej Det är första gången jag besökte er. Utmärkt, bra bemötande väl omhändertagen, Kommer att återkomma :)

Linda T
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag har varit trogen kund i flera år. De är profetionella och omtänksamma. Behandlingen jag får där är avgörande för hur jag kan röra mig.

Isabelle L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Trevligt bemötande, professionell hjälp med justeringar och råd. Återkommande kund sedan 14 år tillbaka.

Thomas H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Omtanken och behandling är fantastisk bra. All personal är mycket trevliga och hjälpsamma. Om man behöver hjälp av en kiropraktor så rekommenderas Kirokliniken Liljeholmen.

Peter D
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid ett positivt och professionellt bemötande.

Linn H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jess och personalen bemöter en alltid med vänlighet och glädje. Otroligt härlig atmosfär och fin kontakt. Jag har kontinuerligt besökt Kirokliniken i snart 20år, det säger en del om dom. Jess är otroligt kompetent och kunnig, också lyhörd för individuella behov och önskemål. Vid akuta behov löser dom alltid en tid.

Hanna L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Professionellt och personligt på samma gång!

Salam A

………………………………………………………………………………….

Ilkay Y
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag hade problem min rygg och nacke.Min fru var på Kirokliniken Liljeholmen tidigare.Hon rekommenderade det.Min förväntning var att de skulle lösa dessa problem.Efteråt gjorde Jess manuell terapi med sina magiska fingrar.Han är jätteduktig och snäll!…..

Sölwi S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Får alltid bästa tänkbara hjälp med mina ryggsmärtor och rörelsebesvär. Har under de senaste 10 år på kliniken gång på gång fått bevis på deras yrkeskunskap. Kan därför varmt rekommendera den kliniken

Joakim B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Det är en väldigt familjär stämning på kirokliniken. Alltid ett trevligt bemötande från både receptionen och Jess. Behandlingarna gör skillnad och man får dirket bekräftelse på att det fungerar. Jess söker långsiktiga lösningar på problemen och målet är att behandlingarna ska ske med så långa mellanrum som möjligt. Jag har bara bra upplevelser från kiropraktiken som utövas och bemötandet. Rekommenderar starkt

James B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Proffsig hjälp och program för att behandla problemet ges och uppdateras. Mycket uppskattat