Kvalitet Transport Sverige AB

Kvalitet Transport Sverige AB

kvalitettransport.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Kvalitet Transport Sverige AB! Vi på Kvalitet Transport Sverige AB finns till när du behöver flytthjälp som bäst. Vad är det som gör att du ska välja oss på Kvalitet Transport Sverige AB? Vi har garanti på alla tjänster samt hög servicenivå Vi erhåller de försäkringar och tillstånd som behövs som flyttfirma...

107 omdömen om Kvalitet Transport Sverige AB

Monica T
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Fantastisk personal som kan sitt jobb. Nedpackningen gjordes väldigt säkert. Ingenting gick sönder eller fick repor. Glada miner fast det var tungt och trångt. Fantastisk chaufför som lyckades köra in en tunglastbil på min tomt som både var brant och smal. Allt var märkt, så det var lätt att hitta efteråt. Jag flyttade från stor villa in i en mindre lägenhet. Mitt bohag flyttades in i hyrda förråd och dels i lägenhet. Har även anlitat dem efteråt när jag har mindre antal tunga möbler som skulle in i min lägenhet. Lösningsorienterade....

Luciana A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

So profesional! They are the best, understanding the needs, taking care of my things with so much care. It felt so great to just trust one them. I really recommend this people!

Anneli B
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vi köpte både flyttransport och flyttstädning av Kvalitet Transport Sverige AB.. Flytten gick jättebra med duktiga, effektiva och trevliga killar. Hade en bra dialog hela tiden med Kvalitet Transport . Städningen däremot var under all kritik, huset var bara halvstädat när vi kom för att inspektera. Ingen hade ringt som utlovat utan bara lämnat och åkt. Slutade med att vi fick städa resten själva. Efter bra dialog med Kvalitet Transport om städningen var det väldigt tillmötesgående kring fakturan och vad vi skulle betala.

Aunil S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra personal och mycket smidiga och effektiva

Eva M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Hjälpte mig med kort varsel av mitt bohag, när annan firma inte meddela att dom inte kom. Dom fick köra långt, men på gott humör vid ankomst. Supertrevliga, snabba, ansvarsfulla, allt var helt ingenting saknades.

Meena B
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Moving has been much easier % hassle-free with Kvalitet. They were very responsible & caring in moving the things. They have been very flexible with our change in schedules due to our personal reasons. Also to mention, being from another country, language is not been a barrier since the Kvalitet handles in English as well. On the total they are one of the excellent movers that i would recommend. Thanks to Kvalitet. :-)

Natalie A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vilka hjältar! Snabba och effektiva. Inga trasiga grejer. Plastade in ömtåliga delar och dessutom fick vi låna 60 kartonger utan extra kostnad. Ger starkaste rekommendationer till Kvalitet Transport Sverige AB

Elinor S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Flytthjälp från villa till villa - Initialt fin och snabb kontakt och en person kom och tittade på huset för bedömning - ville dock inte se det hus vi skulle flytta till, vilket gjorde att man inte uppskattat tiden korrekt - Samtliga flyttkillar var fantastiskt duktiga och proffsiga och vänliga i bemötandet, arbetsledaren var proffsig både mot oss och sina killar. De arbetade stenhårt hela dagen men hade de vetat mer hur det såg ut dit vi flyttade hade de kunnat lagt upp sitt arbete på ett annat sätt. I slutet var de väldigt...

Antonello T
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

We have used Kvalitet Transport's moving services three times, and each experience has been outstanding.They are efficient, fast, skilled, responsible, and always punctual. Each move was handled with the utmost care and professionalism, making the process smooth and stress-free. Their team works diligently to ensure everything is done promptly and to the highest standard. I highly recommend Kvalitet Transport for anyone in need of reliable and high-quality moving services.

Daniel K
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Snabba och väldigt trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar verkligen dessa!

Jenny B
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Helt fantastiska! Min flyttfirma dök aldrig som skulle hjälpa oss att flytta Stockholm till Dalarna. Katastrof! Kl. 08.00 söndag morgon ringer jag Kvalitet Transport på ren chansning men helt otroligt nog löser dom det! Några timmar senare hade jag världens gulligaste och snällaste flyttkillar på plats och som gjorde ett utomordentligt bra jobb. Jag rekommenderar varmt och starkt!👏🏻🌟

Jakob Arne Gottfrid Ö
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vi anlitade kvalitè transport och vi kan inte vara mer än supernöjda. Vi flyttade 2-plansvilla ink. Garage m.m. från Stockholm till norrland. Först kom dom på hembesök för att göra en välgrundad offert och gå igenom vad som är tungt osv. Sen fick vi bra packmaterial, etiketter m.m. utkört i god tid inför flytt. Väldigt enkla att nå över telefon för att diskutera. Sen kom dom med flera man och lastade och packeterade omsorgsfullt känsliga möbler. Sen körde de upp alla grejjer lastade av. Hela tiden med ett leende och...

Suzanne J
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Trevligt och proffsigt bemötande där ingen utmaning var för stor utan bara avklarades (som isär-montering av stora möbler som var mer komplicerade än vi anat och därför även att montera ihop dem på plats). Vansinnigt snabba dessutom med en slags löpandeband-princip på bara två personer.

Ava D
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jag är jätte nöjd med kvalitet transport eftersom dom är grym bra. Prof. Ibörjan dom hade glömt mig men efter jag ringde, kom dom så snabbt dom kunde och flyttade alla mina grejer. Toppen bra och fint bemötande.

Ovalyn E
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

I saw this from Offerta and it wasn’t easy to find a serious moving company but at the end, I chose Kvalitet Transport Sverige AB. Some moving companies made me annoyed because some are bossy and some are pushy and it stressed me but when I talked Stephan Köhle I was comfortable talking to him, I think it’s because he is more extra respectful and not arrogant at all. I made a whole package deal it was packing, moving and cleaning☺️ So I can highly recommended the company plus their group leader Stephan for helping...

Molly E
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bokade Kvalitet Transport för flytt o flyttstäd. Seriös firma som kom på hembesök innan och gjorde en uppskattning av tidsåtgång och volym för fast pris. På flyttdagen kom vi igång något sent pga trafikproblem, men överlag sköttes allt smidigt och proffsigt.

Anna W
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Mycket nöjd med den trevliga, snabbarbetande och försiktiga personalen!

Paula R
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jag hade beställt flytthjälp och fick hjälp av tre mycket hjälpsamma och duktiga killar. Supertrevliga och professionella. Allt fungerade perfekt från början till slut. Jag rekommenderar varmt Kvalitet Transport Sverige AB, 10/10!

Annette Ö
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är väldigt nöjda. Andra gången vi anlitat dom. Kommer i tid,trevliga och hjälpsamma. Allt gick lätt och smidigt,och offerten höll.

Björn G
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Grym firma ställer upp i alla lägen, kan varmt rekommendera Kvalitetstransport. Stort tack Mvh Björn

Rachida A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra service och tillgänglighet, när vi behöver hjälp med transporter så är detta en partner att lita på och räkna med.

Emma S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jag blev bemött med bra kommunikation och kvalitet samt bra service. Två killar som ringde strax innan de kom på flyttdagen. De plastade in alla mina möbler, t om madrasserna. Det har jag aldrig varit med om vid mina tidigare flyttar. Var trevliga och hjälpsamma.

Linda N
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jag upplevde firman seriös redan vid första kontakt. Ringde upp för att få ner information, ringde dagen innan för att stämma av och dom 2 killarna som kom och gjorde jobbet var trevliga och proffsiga. Grymt jobbat!

Vendela S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jättenöjd med min upplevelse! Första gången jag tar hjälp av flyttfirma och fick bra vägledning redan från start. Flexibel och snabb bokning, uppskattade att bli uppringd dagen innan flytten för en avstämning. Själva flytten gick både smidigt och snabbt. Har bara positiva saker att säga :)

Felicia S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Lätt att få kontakt med Sanjar, som jag bokade av. De höll inte tiden. Skulle komma mellan 10-12, men kom först halv 2. Killarna som kom var trevliga och hjälpsamma. Bra pris

Gustav M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Mycket bra bemötande, snabb respons. Väl utfört jobb.

Robert L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Mycket bra bemötande med trevlig personal och mycket väl utfört jobb både när det gäller flytt och städ.

Pia P
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

De var mycket trevliga killar och jobbade väldigt hårt. Vart imponerad av dem. De packade allt så bra. Allt var helt . Inga skador på nått. Kommer att anlita dem igen om jag ska flytta. Bra priser också.

Panagiota M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

On time, fast, organised.

Peter S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra kommunikation och smidig flytt, kan klart rekomenderas

Nina R
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Otroligt ambitiösa och ansvarstagande.

Mikael S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Första gången jag anlitade en flyttfirma. Otroligt bra bemötande hela vägen från första kontakt till själva flytten. Kommer definitivt anlita dom igen vid flytt.

Yvonne L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra, flexibla och proffesionella, Mycket bra bemötande och bra utfört jobb.

Mathias H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Klockren service, trevliga och snabba!

Gilles M
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

mycket bra bemötande på plats hos er kontor. prisvärd offert , snabb återkoppling. bra uppdatering av dag och tid flyttet skulle sker. trevlig personal, snabb utlastning. vi kommer absolut att använda er vid näst kommande uppdrag.

Alexander N
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Fantastiskt smidiga att och göra med och bra pris! Tog flyttstäd + flytt, allting var snabbt och smidigt. Lyhörda och mötte mina behov, ska jag flytta igen så vet jag vilka jag kommer använda i alla fall!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för dina fina ord Alexander och lycka till på tävlingen!

Lars Erik E
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Jag var den som skulle flytta ochsom stod för flyttbeställningen, men p g a vissa fysiska problem kunde jag inte vara aktiv vid själva flytten, som övervakades och förbereddes av mina två barn och i viss mån deras mor, som var delägare i radhuset jag flyttade ifrån. Samarbetet verkar ha gått bra och jag har inte hört något negativt om Kvalitet Transport. Flytten avverkades på en dag enligt överenskommelse. Jag är nöjd.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Vi är glada att ni är nöjda och ni får hälsa till barnen att de hade förberett väl!

Frida H

Super trevliga, snabba och proffsiga! Mvh Frida

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Det var verkligen trevligt att få hjälpa dig Frida! Vi hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem!

Raisa S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

De var bra,duktiga killar och försiktiga. Tack.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack ska du ha Raisa som gav oss förtroendet att få hjälpa dig med din flytt! Lycka till i nya boendet!

Olga Z
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

En smidig och professionell flyttupplevelse, allt gick enligt plan och jag är väldigt nöjd med resultatet. //O

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för fina ord och för att vi fick hjälpa dig Olga! Vi är glada att du känner dig nöjd.

Sunita H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Trevligt bemötande, god kommunikation och proffsigt, tack 🙏🏻

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för att du anlitade oss det var trevligt! Hoppas att du får det bra i Jönköping.

Lgd A
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Very good company in terms of quality, price and reliability.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Thank you for your trust in us!

Rolf H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Mkt Trevligt bemötande. Snabbt och villigt flyttjobb..Tack!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Rolf, det var lika trevligt att få hjälpa dig med din flytt! Lycka till i nya boendet!

Lars S
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Dom var bra och noga med förpackningen av min tv

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Lars för att vi fick hjälpa dig! Lycka till i nya lägenheten!

Mats E
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Här har du en pålitlig transportör med mycket stort engagemang. Alla inblandade har visat ett mycket trevligt bemötande och professionellt utförande av vår flytt och flyttstädning. Trots en strejkande hiss på flyttdagen så löste Kvalitet Transport flytten från 5:e våningen galant. Vill här framföra vårt stora TACK till Kvalitet Transport och hoppas att fler som går i flytt-tagen gör samma goda val som vi gjorde. Rekommenderas varmt! /Matte Ericsson

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack Mats för dina fina ord, de värmer verkligen! Hissar vill ju inte alltid samarbeta med oss flyttgrabbar men med lite improvisation och vilja så löser det sig oftast ändå. Tack för att ni valde oss och vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende!

Sinikka K
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Bra bemötande från personalen. Kan varmt rekommendera till andra som behöver flytthjälp. Städning var också bra utfört.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint omdöme Sinikka. Det var trevligt att få hjälpa dig. Vi hoppas att du kommer att trivas i det nya boendet!

Tracy L

Excellent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Thank you so much for trusting us with your office move!

Ann-Sofi H
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Hämtning och lämning var enkel och gick smidigt. Tack för hjälpen.

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för ett fint uppdrag och en fin resa ner till Göteborg!

Gustav P
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Tydlig och bra kommunikation, snabbt och proffsigt jobb. Det var bara att luta sig tillbaka, de löste allt. Rekommenderar starkt!

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Stort tack för ditt fina omdöme Gustaf! Vi hoppas att ni får det toppen i den nya lägenheten.

First-Name L
Skrev om Kvalitet Transport Sverige AB

Hej, vi kan varmt rekommendera Kvalitet Transport som vi anlitade för vår flytt från Stockholm till Bollnäs. Enkel kommunikation med trevliga medarbetare. Packning och flyttstädning väl utfört. Barbro och Bertil Eriksson

Svar från Kvalitet Transport Sverige AB

Tack för att vi fick hjälpa er med flytten till Bollnäs, det var verkligen trevligt! Vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.