I samband med ordinarie service monterades ett defekt batteri som medförde att bilen efter hemkomsten inte kunde startas utan starthjälp av bärgare. Landrins erbjöd felsökning först en månad senare trots att felet uppkommit vid servicen och trots min vädjan om snabbare hjälp eftersom vi var beroende av bilen.
Landrins Bil Västerås Hässlö
21 omdömen om Landrins Bil Västerås Hässlö
den bästa servicen i Sverige Jag rekommenderar andra att besöka
Hej åkte ända från Storvreta för att serva min Mercedes 200 Helt fantastiskt bemötande från personal vid kundmottagning Service helt perfekt Återkommer givetvis
Mycket nöjd med bilaffären. Säljaren David.Can gav verkligen det där lilla extra.
Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa
Har nu sålt min subaru efter senaste årets upplevelser av personalens eskapader angående min bil. Dålig sevice landrins affärside är att ta ut mesta möjliga betalning för så lite jobb som möjligt.Jag hade en reparation som max skulle ha tagit 2 timmar,tog betalt för 5 timmar.deras reparationer är det inget fel på det är upp till var och en att ta ställning till om man vill betala 2000 kronor i timmen för utförda jobb,dessutom är prissättningen på reservdelar alldeles för hög.
Rekommenderar INTE Landrins Bil Västerås Hälla Bor i Nacka straxt utanför Stockholm och blev intresserad av en bil som var till salu på Landrins Bil Hälla i Västerås. Ringde dit för att meddela att jag skulle åka dit (24 mil tur o retur) för att titta på och provköra den. Väl där tycker jag bilen ser och känns bra, ville då få ett pris för min bil i inbyte. Fick prata med en säljare där han tittade på min bil lite snabbt men säger att han inte har tid just nu men ska återkomma med ett pris dagen efter. Efter lång väntan...
Har precis varit på Landrins Bil I Lund för att lämna in min Mercedes E 300 -15 för service. Servicen bokades på nätet i början av maj. fick en preliminär bokning att allt var klart som automatiskt la sej i min elektroniska agenda. men ingen har återkommit vilket gör att jag som kund tolkar som att allt är klart. Kommer dit idag för att lämna in bilen. Träffar en kundmotagare :( som inte verkar se till kundens behov utan svarar,, denna bil har vi inte konfirmerat så det kan INTE bli någon service. Jag frågar då om jag...
Bra och saklig information om bilen när jag ringde. Trevlig tjej som sålde bilen. Finns inget att anmärka på.
Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.
Botten. Ohederliga och stereotypen av en skum bilhandlare. Fina lokaler och trevliga men vad ska man säga, muntligt avtal är inget som de vet vad det är och reparationer genomförs yrkesmannamässigt sett klandervärt. Arbetar som mekaniker men inte med bilar, dock monterar jag alltid tillbaka det jag har demonterat för att komma åt. De å andra sidan struntar i det och säger inte ett ljud om det när man frågar om det gick bra. Så vid egen inspektion upptäcker jag det och åker och frågar efter fästen och bultarna varpå de svara...
Varning! Se upp med vad försäljarna lovar. Det som gäller är vad ni skriver på, dvs. det finstilta. Oavsett vad försäljaren säger. Mats Kronqvist.
Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpli
Har aldrig stött på någon sämre service än Landrins bil Västerås Hälla. De två killarna som sitter i receptionen är så nonchalanta, de tror att man ska kunna allt om bilar. Man går dit av en anledning, för att man inte klarar av att hantera det själv. Riktigt dåliga, så besviken att de fortfarande finns kvar. Ett tips till alla, köp aldrig en bil från landrins.
Bemötandet hos Landrins bil saknar motstycke i min mening. Aldrig har jag blivit behandlad så illa av ett företag.
Mycket bra service, trevlig personal. Jag fick hjälp samma dag då bilen lagt av på motorvägen och jag var enbart på genomresa och det var vi
Landin Avesta sålde i våras en Nissan Almera årsm 2006 med ovanligt låga mätarställningen 1650 mil vilket jag nappade på. I priset ingick en "STÖRRE" service vilket fördröjde lev-tiden lite men okey.. Väl hemma letar jag efter ett serviceprotokoll, kontaktar Landrins säljare vilken då talar om att en sådan "LITEN" service med bara oljebyte (plus bromsvätskebyte) skriver man inget serviceprotokoll på !! Okey.. När jag väl hemma ska montera sommarhjulen upptäcker jag att fälgmuttrarna är helt fördärvade av oproffsigt...
Sists gången jag besöker dem, speciellt dem i E-tuna, och i V-ås. Ingen hjälp får man. Har besökt dem 3 ggr, vill köpa en MB C/E63 AMG, de hade ingen på plats, så man gick runt i ca 1 timme att få prata med en säljare, ifall de har nån på ingång, vad händer, inge säljare kommer fram och frågar om man behöver hjälp !!! de går bara förbi som om man ej fanns. MAN SKA VISST KLÄ SIG I ARMANIKOSTYM, SLIPS, GULDKEDJA/KLOCKA/RINGAR INNAN MAN TYDLIGEN FÅR HJÄLP !!! Ska det vara så. Jag har även tagit upp med deras VD via meil, MEN...
Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!
Köpte en ML 350 beg. hos Landrins Västerås. Diverse småkrämpor dök upp efterhand,allt fixades på Landrins bekostnad.Alltid lånebil och ett kanon bemötande av mottagnings personalen. Stort tack. Mats Holmbäck
Har precis köpt bil på Landrin och jag är jättenöjd. Trevligt bemötande, bra pris. Jag rekomenderar Landrin i Västerås. //Anders
Skulle sätta mig i bilen och åka till jobbet då bilen inte startar. Går till närmaste bilverkstad och får här suverän hjälp! En av killar
total katastrof. beställde service och besiktning av bilen, när jag hämtar den så är besiktningen underkänd med trasiga lampor och frambromsarna är metall mot metall. man hänvisar till beställt arbete, men vilken seriös verkstad skiter i att kolla bromsbelägg. sen inga svar när man frågar. total nonchalans. en katastroffirma som torde göra sig bättre i nordkorea där kunder kan behandlas på detta sätt. skäms!
Var intresserad av en begagnad bil men som lät konstigt, säljaren erbjöd sig att verkstaden skulle kolla upp det och därefter återkomma. Dagen efter ringer dem och meddelar att felet var åtgärdat, åker dit för att inse att felet fortfarande inte är åtgärdat. Försäljningsdelen är dock bra att ha att göra med, men de skulle verkligen behöva se över sin verkstad.
Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga
Försäljarna i avesta toppen rekomenderas! Verkstaden i avesta en katastrof!kan ingenting griniga nochalanta helt enkelt inte nått ställe jag vill återvända till. Jag är en synnerligen fredlig man men vill du bli uppretad lämna bilen på verstan i avesta så får du se.Survar bilen på liten enskild verkstad där man blir väl bemött och med familjekänsla. där har Lnadrins mycke o lära. Lars S
Efter mycket om och men får man rätt hos försäljare. Men hos verkstad, nej dem försöker att bättra på grejerna. Dom försöker att hålla isär försäljare och verkstad det är plötsligt två enheter. Försäljningsdelen dock bra att ha att göra med, men det är knappast konstigt.
Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl
Kanonställe ! Måste säga att jag blev mkt imponerad av mitt beg. köp. köpt många bilar genom åren men Landrins hade något alldeles extra köpte den i Västerås kring årsskifet och är mkt nöjd ! haft ett oljud som verkstaden åtgärdat åt mig. fick låna gratis bil och Landrins stod för reparationen. MKT nöjd ! Tack på Er !
Katastrof! Jag köpte en BMW 330 hos dem 2007. Efter sex försök att fixa dörren på bilen var det fortfarande inte åtgärdat korrekt, men det hävdade Landrins Bil bestämt. Jag fann även en stor mängd rost under motorhuven som de hävdade uppkommit efter att jag köpt bilen (på mindre än 6 mån), vilket inte var sant eftersom det många år att bilda så mycket rost. Det var stor nonchalans och mycket otrevligt bemötande från Landrins Bil. Jag ordnade till slut ett skriftligt bevis från Motormännen som visade att Landrins Bil hade...
Vi är otroligt nöjda med STF Bilservice! Vi har alltid kunna lösa alla våra problem med bilen hos de. Snabb service, tydlig kommunikation oc