Köpte en tandblekning, stora paketet. Följde sedan till punkt och pricka regler vad gäller mat och dryck efter.
Några dagar senare var det fortfarande synbart sämre resultat på nedre tandraden än den övre. De hade behandlats separat (standard).
Jag hörde då av mig till Laserklinikcenter via mejl. Väntade en vecka utan svar. Skrev igen. Försökte ringa ett flertal gånger utan att komma fram.
Till slut besökte jag dem igen och förklarade situationen. De tittade inte ens på resultatet utan sa att de inte kan boka en kompletterande... behandling utan chefens godkännande. Jag bad om, men fick inte chefens nummer. De hänvisade till mejl.
De tog mitt nummer och lovade kontakta chefen åt mig.
Det har gått månader utan att jag hört av dem, varken på mejl eller på telefon.
Hade de bara bokat in en kompletterande behandling hade de haft en nöjd kund. Nu har de istället en mycket missnöjd kund.
Helt oacceptabelt att ignorera en kund som inte är nöjd på detta vis!
Att inte ens ta sig tid att boka en tid, att prata med kunden, utan istället välja att ignorera - ofattbart.
Undvik detta ställe om du förväntar dig att kunna få hjälp om något inte går som tänkt!