Köpte nytt bil Nissan Prima Star. Håller på att gå till konkurs. Bilen gick 500 mil. Gick sönder. Stor på verkstad i 7 månader. Ingen ersättnings bil, ingen ersättning. Betalar försäkring, skatt, leasing . 80.000 kr på 7 månader i luften . Är egen företagare, jobbar ensam. Är helst beroende från arbetsbil . Mobility Motors i Sätra är en farlig ock absolut oansvarig företag. Tänk innan innan du köper något där.
Mobility Motors Group Sweden AB - Mobility Motors Sätra
Om företaget
Vi är Sveriges största exklusiva återförsäljare för Nissan.
7 omdömen om Mobility Motors Group Sweden AB - Mobility Motors Sätra
Trevligt person, enkelt att prata med snabb och smidig affär.
Jag är djupt besviken på den service jag fick på denna bilverkstad. Vi kom in med ett problem som de påstod sig ha fixat, men vi har varit tvungna att betala tre gånger för att problemet ska dyka upp igen och igen. Det är oacceptabelt att behöva betala om och om igen för samma problem. Deras bristande förmåga att åtgärda problemet ordentligt har lett till en total avsaknad av förtroende för deras förmåga att utföra korrekt service. Jag rekommenderar starkt att undvika denna verkstad om man vill undvika att bli lurad som kund.
Hade gett 0 om det gått, köpte bilen på distan för avhämtning på plats. Väldigt noga med att jag skulle signera kontrakt hemifrån men inga problem att avbryta köpet efter provkörning. Blev lovad bra dubbade vinterdäck på köpet, dessa var 9 år gamla och kan inte betraktas som vinterdäck längre. Sa efter som jag har erfarenhet av bilar att givare för däcktryck i vinterdäcken oxå måste fungera och det var inga problem. Om dom mot förmodan inte skulle fungera skulle vi lösa det när vi kom hem. Provkörning blev aldrig utan köpet...
Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍
Så besviken & ledsen . I februari-23 kom jag in på denna bilhall Mobility motors i Sätra,,,, Hade för avsikt att köpa en bil mot inlämnandet av min bil -Nissan 2018. Jag kom in i butiken säg mej om efter en bil Som var i mitt tycke & smak . Bilen stod lite avsides ,,, bad om en provtur Men fick tilll svar ,,,, det får du när du bestämt att köpa bilen / avhämtning.. Jag ville tänka på saken ,,, åkte hem . Väl hemma ringde en försäljare upp mej & sade att jag måste ta ett beslut på engång då många kunder visat intresse...
Otrevligt bemötande, uppläxande stil. Helt enkelt kundservice under all kritik.
Vi hade låga förväntningar då vi kom till Haninge bilpark för att titta på en bil vi sett på Blocket efter att vi vart runt i en månad och t
Har 2stycken Nissan i familjen och var inne i går för att köpa 2plastpluppar till hyllan bak, pris drygt 400kr: SKAMLIGT, kommer ej att handla mer på Nissan.
Se upp för de, vill du bli blåst, lurad köp en bil från Mobility Motors Sätra. Jag köpte en bil för nån månad sen, i priset skulle de montera parkeringssensorer, jag hämtar ut bilen med villkor att de ringer så fort de har bokat en tid för monteringen av sensorerna, dem ringer dagen efter att vi kom överens o sa att deras partner ska beställa sensorerna och sen ska de ringa mig för att boka en tid för att montera de, 2 veckor efter ringar jag och fråga när ska jag få mina sensorer monterade, då fick jag svaret " jag återkommer...
Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service