Josefin Eriksson

Josefin Eriksson

Josefin Eriksson är mäklare på MOHV Jönköping

Josefin Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Josefin Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefin Eriksson har haft 10 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-04

9 omdömen om Josefin Eriksson

Mats Christian Ingemar F
Sålde sitt hus med hjälp av Josefin Eriksson en del av MOHV Jönköping
Tenhult

Proffesionellt och trevligt bemötande,. Kunnig och med en känsla för både säljare och kund.

Max Erik M
Jönköping - Öster

Hon håller en uppdaterad kring marknaden och anpassar sig alltid efter vad du vill och tycker. Väldigt lätt att ha att göra med och dessutom har en näsa för affärer!

Joel H
Köpte sitt hus med hjälp av Josefin Eriksson en del av MOHV Jönköping
Tenhult

Snabbt, smidigt och professionellt

Camilla L
Bymarken

Omtänksam och kompetent. Trygg process från början till slut och alltid flexibel och lött att få kontakt med. Suernöjd

Wilma M
Huskvarna - Centrum

Bara positivt! Snabb återkoppling och professionellt bemötande. Hon var intresserad av mig och mina önskemål. Känns tryggt att ha henne som mäklare!

Jasmin H
Huskvarna - Centrum

Jag kände mig trygg med min mäklare hela vägen. Snabb återkoppling, socialt kompetent, gott bemötande och ärlig.

Kosha S
Bymarken

Trevlig. Hjälpsam. Alltid tillgänglig för frågor. Bryr sig.

Stina K
Gamla Råslätt

Josefin är en engagerad mäklare. Proffsigt bemötande och väldigt trevlig. Hennes tillgänglighet och effektivitet är ett stort plus. Vi hade en bra kontakt genom hela processen. Rekommenderas varmt! "

Danny B
Sålde sin stuga med hjälp av Josefin Eriksson en del av MOHV Jönköping
Järsnäs

Josefin har sedan första kontakten varit väldigt mån om att jag som säljare skulle känna mig trygg genom hela processen, dagliga uppdateringar och ett bra stöd