Elias Arph

Elias Arph

Elias Arph är mäklare på MOHV Lund

Elias Arph har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Elias Arph har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.6. Elias Arph har haft 20 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-05

34 omdömen om Elias Arph

Eva Lisbeth Barbro E
Fredslyckan

Vi (Lisbeth, Martin och Hannes gemensamma ägare till lägenheten) fick fin kontakt med Elias. Klara besked om rutiner och hur arbetet fortskred. Kommunikationen flöt fint fram och tillbaka och vi fick snabba svar på våra frågor. Elias rekommendationer om försäljningen var förtroendeingivande och själva försäljningen gick fort. Vi fick fin kontakt och vi kände att vi kunde lita på Elias.

Egi K
Fredslyckan

Elias is an exceptionally fair broker, consistently striving to find the best solutions that meet the needs of all parties involved. His outstanding communication skills ensure that clients are always well-informed and confident in their decisions. Additionally, his unwavering dedication to his work creates a smooth and efficient process, making transactions hassle-free. Elias's balanced approach and commitment make him a pleasure to work with and a valuable asset to anyone seeking a reliable broker

Hannes David P
Fredslyckan

Svarar snabbt og vældigt på nær det kommer till att 'get shit done'. Alltid tillgænglig. Mycket bra balans med att inte pusha nær det kom till førsæljningen och fatta beslut. Det uppskattas! Vældigt øppen i samtalen, førståelig och rimlig

Ferdinand M
Centrum

Mycket bra, trevlig och seriös!

Erik N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elias Arph en del av MOHV Lund

Bra bemötande, förstående och driven.

Olof B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elias Arph en del av MOHV Lund

Snabb och smidig affär med trevlig mäklare och säljare.

Tomasz Adam M
Fredslyckan

Elias är en Mycket trevlig och duktig mäklare. Det blev en snabb och smidig affär.

Emil L
Fredslyckan

Väldigt trevlig och hjälpsam. gick igenom allt steg för steg.

Markus L
Centrum

Elias genomförde uppdraget på ett väldigt smidigt sätt trots lite besvärliga förutsättningar.

Annika Wilow S
Östra Torn

Professionellt bemötande och snabb återkoppling.