Fredrik Selmerhagen

Fredrik Selmerhagen

Fredrik Selmerhagen är mäklare på MOHV Lund

Fredrik Selmerhagen har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Fredrik Selmerhagen har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 237 omdömen med ett betyg på 4.9. Fredrik Selmerhagen har haft 58 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

237 omdömen om Fredrik Selmerhagen

Sedan starten hos Reco 2018
Simon G
Sofiaparken

Fredrik var supertrevlig och bra att ha och göra med. Höll god kommunikation med oss säljare under hela processen och höll vad han "lovade" när de kommer till slutpris och förväntningar. Enda som kunde varit bättre är att stylisten tog med sina egna inredningsdetaljer.

Anders H
Nöbbelöv

Fredrik gav ett förtroendeingivande intryck. Han gav oss ett trevligt och seriöst bemötande. Han jobbade hårt och fick jobbet gjort även i dessa lite svårare tider. Vi är väldigt nöjda 😀.

Petra J
Östra Torn

Fredrik är verkligen en grymt bra mäklaren. Han är inkännande, lyssnar och utstrålar lugn och förtroende. Helt enkelt den bästa mäklaren som finns.

Agneta H
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Mycket bra. Kunnig klok och inlyssnande

Alva R
Centrum

Fredrik Selmerhagen gjorde ett mycket bra jobb i att sälja min lägenhet. Han var väldigt behaglig som mäklare. Kommunikationen var genomgående god och tydlig och han upplevdes väldigt service minded. Han kändes aldrig "krängig" eller "säljig", utan var genuin och hade mycket tålamod i alla lägen. Fredrik var väldigt strategiskt smart, både kring när vi la ut lägenheten på hemnet och hur vi responderade på olika bud. Jag kände mig trygg i att Fredrik gjorde ett bra jobb och hade processen under kontroll.

Annette B
Centrum

Mycket kunnig och pålitlig. Trevlig och uthållig. En fantastisk mäklare både när du vill sälja och köpa.

Julius B
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Bra bemötande Lugn och kunnig.

Bo H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Väster

Fredrik Selmerhagen är en trevlig och tillgänglig person. Han är kunnig och erfaren som mäklare och har ordning och reda på processen och dokumenten. Skulle jag sälja vad jag just köpt genom Fredriks förmedling så skulle jag välja.Fredrik Selmerhagen som mäklare. Jag hade tur att säljaren gjorde det.

Gene K
Linero

Punktlig, kunnig och ansvarsfull. Försäljning av min lägenhet i Lund gick jättebra trots att att vi inte var i Sverige när visningarna ägde rum. Rekommenderar starkt! :)

Hans W
Centrum

Anlitade Fredrik för försäljning av min tvårumslägenhet i Lund. Han hade koll på läget och levde upp till högt ställda förväntningar