MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTenYears
1 105

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare. Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och...

1105 omdömen om MOHV Lund

Sedan starten hos Reco 2014

Simon G
Sofiaparken

Fredrik var supertrevlig och bra att ha och göra med. Höll god kommunikation med oss säljare under hela processen och höll vad han "lovade" när de kommer till slutpris och förväntningar. Enda som kunde varit bättre är att stylisten tog med sina egna inredningsdetaljer.

Lucas H
Brunnshög

Erfaren och proffsig! Bra magkänsla för läget och marknaden. Enkel att ha göra med.

Anders B
Sofiaparken

Han har skött vår försäljning på ett mycket professionellt sätt

Agneta R
Nöden

Elias gav ett lugnt och trevligt bemötande. Han lyssnade utan att avbryta och tog reda på de frågor vi hade. Han var envis och gav sig inte förrän vi var nöjda. Noga med att meddela oss i tid inför visningar mm . Trots att det var en orolig period på bostadsmarknaden mötte han oss med sitt lugn och sitt glada humör. Kände stort förtroende för honom.

Douglas L
Nöden

Elias was very helpful guiding us through the process of buying property in Sweden, which we knew so little about. His perseverence and support was highly appreciated.

Eckehard R
Nöden

Lyhörd engagerad samt lugn hela vägen vi är nöjda!

Bettina L
Nöden

My husband and I moved to Lund two weeks ago, and went to look for a house. We felt very welcome when we went for our first viewing of Trädgårdsgatan. Elias answered all our questions in English, which is very much appreciated since I don’t speak a lot of Swedish yet. He assured us that we can place a bid, even though we did not have all the necessary steps in place yet. Elias then helped us all along the way up to signing the contract. I did not expect that level of commitment from a broker, and was surprised at the exceptional...

Anders H
Nöbbelöv

Fredrik gav ett förtroendeingivande intryck. Han gav oss ett trevligt och seriöst bemötande. Han jobbade hårt och fick jobbet gjort även i dessa lite svårare tider. Vi är väldigt nöjda 😀.

Ann B
Sålde sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Järnåkra/Stadsparken

Mycket trevligt bemötande vilket gjorde att vi från början valde Michael till att hjälpa oss med försäljningen av huset. Vi hoppades få ett högre pris än vi fick men det gick trögt pga en sämre bostadsmarknad under hösten. Försäljningen tog tid och krävde flera visningar för att ge resultat, men Michael var hela tiden positiv och lyhörd för våra krav.

Christian J
Köpte sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Väggarp

Michael har hela tiden genom vår process varit väldigt ärlig, hjälpsam och professionell. Sedan vi först hade kontakt har han hållit kontakten så fort något uppdaterats i processen. Vi är väldigt nöjda med Michael och kan med gott samvete rekommendera honom.

Mats M
Väster

Bra bemötande och gott samarbete genom hela försäljningen.

Petra J
Östra Torn

Fredrik är verkligen en grymt bra mäklaren. Han är inkännande, lyssnar och utstrålar lugn och förtroende. Helt enkelt den bästa mäklaren som finns.

Bengt Ingvar W
Sålde sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Ladugårdsmarken

Vänligt bemötande, förklarar tydligt hur försäljningen kommer att ske och ordnar med all pappersarbete, och bankärenden mm

Zlatko M
Sofiaparken

Proffsigt bemötande. Diplomatisk. Tar hänsyn till allas behov, både säljarens och köparens.

Ismeta M
Sofiaparken

Elias verkar vara proffsig och trevlig mäklare!

Emil M
Sofiaparken

Föräldrarna var mest involverade i själva köpandet, men jag hann vid visningstillfället få ett gott uttryck av denne goe mäklare med sitt schyssta men samtidigt professionella bemötande!

Sverre P
Centrum

Engagerad & glad Allting var superbra Lättillgänglig och hjälpsam med det som kunde behövas!

Agneta H
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Mycket bra. Kunnig klok och inlyssnande

Alva R
Centrum

Fredrik Selmerhagen gjorde ett mycket bra jobb i att sälja min lägenhet. Han var väldigt behaglig som mäklare. Kommunikationen var genomgående god och tydlig och han upplevdes väldigt service minded. Han kändes aldrig "krängig" eller "säljig", utan var genuin och hade mycket tålamod i alla lägen. Fredrik var väldigt strategiskt smart, både kring när vi la ut lägenheten på hemnet och hur vi responderade på olika bud. Jag kände mig trygg i att Fredrik gjorde ett bra jobb och hade processen under kontroll.

Victor Olev R
Tuna

Jag tyckte att han var tydlig under hela försäljningen och jag visste hela tiden vad som gällde. Han levde upp till förväntningarna och min försäljning gick väldigt smidigt. Han var alltid trevlig och bemötande kring både säljaren och köparens vilkor vilket gjorde att affären blev av.

Annette B
Centrum

Mycket kunnig och pålitlig. Trevlig och uthållig. En fantastisk mäklare både när du vill sälja och köpa.

Julius B
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Bra bemötande Lugn och kunnig.

Linus K
Tuna

Gott bemötande och snabba svarstider. Lite missförstånd i kommunicering mot slutet på affären men kom fram till en lösning som funkade för alla.

Jennifer W
Norra Fäladen

Blev vänligt bemött. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Han återkoppla snabbt och var lätt att få tag i. Hade jag frågor om bostaden som det inte fanns svar på kollade hsn upp dem snabbt. Har endast haft en bra upplevelse vid köpet, vid allt i från visning till budgivning och kontraktskrivning. För en förstagångsköpare gjordes allt väldigt pedagogiskt.

Lena L

...............................

Alexander K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Norra Fäladen

Michael, var underbar när han hjälpte oss med köpet av vårt nya hem. Tack så mycket och jag kan bara rekommendera honom. Men kommer också gärna att komma tillbaka till honom om vi behöver en fastighetsmäklare

Agnes D
Norra Fäladen

Elias var mycket hjälpsam och tillmötesgående när jag ville sälja min lägenhet. Gott bemötande och bra dialog genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Jusuf C
Värpinge

Vi är glada och nöjda att vi lyckades sölja vår objekt i svåra tider, du fixade detta bra! Tack! MVH Jusuf

Bo H
Väster

Fredrik Selmerhagen är en trevlig och tillgänglig person. Han är kunnig och erfaren som mäklare och har ordning och reda på processen och dokumenten. Skulle jag sälja vad jag just köpt genom Fredriks förmedling så skulle jag välja.Fredrik Selmerhagen som mäklare. Jag hade tur att säljaren gjorde det.

Susanne R
Linero

Positivt bemötande. Jag hade vissa funderingar kring bostaden som krävde viss efterforskning och han tog reda på det jag behövde veta på ett föredömligt sätt. Snabb uppföljning och återkoppling. Service-minded.

Gene K
Linero

Punktlig, kunnig och ansvarsfull. Försäljning av min lägenhet i Lund gick jättebra trots att att vi inte var i Sverige när visningarna ägde rum. Rekommenderar starkt! :)

Hans W
Centrum

Anlitade Fredrik för försäljning av min tvårumslägenhet i Lund. Han hade koll på läget och levde upp till högt ställda förväntningar

Daniel S
Arenaparken

Lyhörd och kunnig. Förstod snabbt våra planer och tankar. Tog bra initiativ och vi rekommenderar Fredrik starkt.

Mikael J
Väster

Elias kör det öppet och ärligt, rakt igenom. Mycket nöjd!

Per J

Bra bemötande Kunnig om objekten. Kunnig om processen. Tillgänglig Mvh / Per

Theodora N
Köpte sitt hus med hjälp av Elias Arph en del av MOHV Lund

Seriös, kunnig och duktig mäklare. Enbart positiv erfarenhet.

Lena P
Linero

Fungerat bra från första kontakten. Bra bemötande och proffsigt intryck.

Sara E
Nöbbelöv

Bra bemötande, väldigt lätt, snabb och smidig affär

THERESE F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Värpinge

Michael är trevlig och proffsig! Hade gärna anlitat honom i framtiden! :-)

Aldina C
Värpinge

Engagerad och gör sin bästa. Önskade bara lite mer information efter visningar om vad som hände.

Mirza I
Veberöd

Väldigt påläst och förstående mäklare. I en svår tid så lyckades Fredrik överträffa våra förväntningar. Rekommenderas starkt!

Anna L
Veberöd

Fredrik är tillmötesgående, trovärdig, inger förtroende, månar om både köpare och säljare. Jag kände mig trygg med Fredrik som mäklare.

Nils-Åke A
Centrum

Vi är så nöjda med vår försäljning av vår lägenhet som Elias Arph skött på ett föredömligt sätt och stort intresse vad det gäller både information och ett stort engagemang.

Josefine S
Gunnesbo

Smidig och snabb kommunikation. Välinformerad och positiv. Vi är nöjda!

Baur S
Gunnesbo

Smidig och snabb kommunikation. Välinformerad och positiv. Vi är nöjda!

Christa Ursula K
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Mycket trevlig och vänlig, är väldigt nöjd med hur han skötte försäljningen av mitt hus, kan verkligen rekommendera honom

Jonathan E
Centrum

Noggrann, seriös och trevlig så vi rekommenderar verkligen honom.

Soded A
Nöbbelöv

Efter att ha kontaktat flera mäklare kände vi direkt att det är Fredrik som skulle hjälpa oss med försäljningen. Han är en mycket kompetent och ödmjuk mäklare som hjälpte oss att sälja vår lgh till över utgångspris i nedåtgående marknad. Punktlig, effektiv och kommunikativ. Samarbetet funkade superbt från början till slut och hade inte kunnat begära en bättre mäklare. Stark rekommendation!

Ann-Britt L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elias Arph en del av MOHV Lund

Väldigt trevlig mäklare. Hjälpsam på alla sätt och vis vilket gjorde att affären gick mycket smidigt

Vivi T
Brunnshög

Fredrik var mycket lyhörd och bemötte våra önskemål och funderingar väl. Han gav oss goda råd baserad på lång erfarenhet!