MOHV Tyresö

MOHV Tyresö

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTenYears

Välkommen till MOHV Tyresö! Letar du efter en bra mäklare i Tyresö med omnejd? Låt våra professionella mäklare ta hand om din försäljning. Du kan antingen välja att värdera din bostad helt kostnadsfritt för att sedan bestämma dig för om du vill använda oss vid en försäljning. Går du i tankar om att köpa lägenhet är du varmt...

276 omdömen om MOHV Tyresö

Sedan starten hos Reco 2019

Per Tony S
Vendelsö

Sara gjorde ett mycket bra jobb trots att hon hade räntorna emot sig. Hon kämpade och var hela tiden positiv och gav mig ett lugn. Mvh Tony

Patience M
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Jätte duktig och bra bemötande ❤️

Cinna A
Vendelsö Gård

Linnea är supertrevlig och lätt att samarbeta med. Hon är kunnig, proffsig, snabb och man kan lita på att hon ger sitt allt för att hjälpa till vid försäljning. Jag har kunnat höra av mig när som helst om minsta fråga/fundering och alltid fått ett trevligt och proffsigt svar. En toppenmäklare som jag anlitat två gånger och inte skulle TVEKA att använd igen om jag skulle behöva!

Susanne S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Westlander en del av MOHV Tyresö
Vendelsö Gård

Fick utmärkt service av Linnea i mitt köp, snabb återkoppling och påläst. Jättenöjd!

Sema A
Vendelsö - Lyckeby

Exceptionellt från första kontakten till försäljningen av lägenheten och service efter. Precis den personen man vill ska ansvara för ett stort steg som att sälja sin bostad.

Daniel S
Söderby

Duktig och förstående, väldigt kontaktbar!

Nina V
Kyrkviken

Linnea Westlander är en mäklare som hörsammar och lyssnar på oss som är kunder och tar kontakt med beslut som mäklare och som leder framåt - i processen mellan säljare och köpare. Det har varit lätt att ta kontakt med Linnea Westlander och den innefattar den informativa samt goda mäklarinsats som denne mäklare erbjudit. Rekommenderas 💫

Jyri V
Kyrkviken

Vänligt bemötande, och verkar kunnig inom detta område. Kan starkt rekommendera.

Ann-Sophie G
Centrala Tyresö

Professionell, alltid trevlig och tillmötesgående. Gör det lilla extra för att skapa en bra affär för alla parter. Jag är extremt nöjd med Felix. Han har blivit vår familjemäklare och vi har anlitat honom återkommande gånger.

Anna Å
Söderby

Felix har varit en trygg och stabil mäklare. Vi hade ett stort förtroende gentemot honom. Han löste mycket och återkopplade snabbt vid frågor och funderingar. Att allt gick så smidigt är ju även hans förtjänst.

Jörgen G
Söderby

Proffsig, dedikerad, trevlig så vår upplevelse var toppenbra

Nilüfer S
Vendelsö - sågen/lötkärr

En engagerad och hjälpsam mäklare som alltid var tillgänglig och hjälpsam och svarar på alla osäkra frågor man kan ha som köpare. Vi rekommenderar Samuel starkt till framtida bostadsförsäljningar.

First-Name L
Sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Allt har fungerat smidigt och bra med Samuel Söderling som mäklare

Junie Linnéa R
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Muskö

Väldigt nöjd med Felix, alltid tillgänglig vid frågor och snabb på att svara. Snabb och bra försäljning.

Madeleine S
Stureby

Samuel är som vanligt hjälpsam, driven och professionell som mäklare. Jag har nu sålt två lägenheter med hjälp av Samuel och är återigen väldigt nöjd med hans engagemang, kommunikation och lugna bemötande.

Gunilla Maria B
Sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
Lindalen

En stabil, trygg, trevlig, kontaktbar, glöd, snygg och kan rekomendera Samuel Söderling. Vi hade bara otur i bostads bubblan. Jag vill inte synas i någon reklam. P. S Väntar på insättningen den sista okt då är allt över för mig (som oroar mig. M. vh Gunilla Blidell

Maud H
Centrala Handen - Folkparken

alltid glad och tillmötesgående

Mats J
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö

Kämpe ! Gav inte upp i svåra tider !

Saha C
Vega

Jag tycker Felix är kompetent och mycket engagerad, samtidigt lyhörd för säljarens önskemål. Jag ger Felix mina alla varmaste rekommendationer.

First-Name L
Köpte sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Samuel är kunnig, engagerad, pålitlig, tillgänglig och trevlig. Han är tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas varmt.

Leila Anneli L
Sålde en tomt med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Fornudden

Jag är jätte tacksam att jag en dag sprang in på MOVH där Felix mötte upp mig och har sedan hjälpt med värderingar, styckning och försäljning. Felix svarar snabbt när jag sökt honom…även efter ”arbetstid” flexibel med möten och kontraktsskrivning. Felix kommer även hjälpa till med deklarationen efter försäljningen vilket är väldigt tacksamt! Rekommenderar starkt Felix på MOVH

Kajsa Stina R
Västerhaninge

Vi kunde inte haft en bättre mäklare! Sara är personlig och proffsig och skapar förtroende både hos oss och potentiella köpare. Hon är driftig och får saker gjorda, lyhörd för våra tankar och önskemål men tydlig i vad hon tycker baserat på erfarenhet och kunskap. Lätt och snabb kommunikation om man önskar det - Sålde vårt hus på bara några veckor från att vi bestämde oss för att sälja. Vi är supernöjda!!

Paskov S
Brandbergen

Pålitlig och kunnig. Trevlig som person.

Phoebe D
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Trollbäcken

På ett professionellt sätt. Våra förväntningar var att vi skulle få svar på våra frågor. Felix var snabb att svara, engagerad och professionell.

Sven J
Centrala Handen

Väldigt tydlig och klar med vad som behöver göras, bra tipps om lån.

Svitlana N
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Haninge

Varmt rekommenderas. Hon är 100 % proffsig och engagerade. Allt fungerade jätte smidigt.

Svar från Sara Blomgren

Tack Svitlana för för dina fina ord! Så kul att få hjälpa er med er försäljning🤗

Carl-Ivar S
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Vendelsömalm

Trevlig och snabb på återkopplingar.

Angelica S
Vendelsömalm - Mårtensberg

Sara var helt fantastiskt hela vägen! Vi fick hjälp med att hitta vårat nya boende, vi är så glada och tacksamma för det engagemang & vägledning hon gav oss. Vi kommer garanterat vilja sälja med henne i framtiden. En riktig stjärna!

Lars-Erik M
Vendelsö - sågen/lötkärr

Mycket kompetenr o trevlig , gör gärna mer affär o ett kontor med trevliga medarbetare

MAGDALENA P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Brandbergen

Felix Riktigt professionell och trevlig. Mötte våran förväntan och hade svar på alla våra frågor. Han var realistisk och gav inga falska förhoppningar, skulle verkligen rekommendera Felix som mäklare! Magdalena och Nikola

Louise L
Gärdet

Vi har blivit väl bemötta och har haft mycket god kontakt genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Samuel till andra!

Nils-Petter E
Gärdet

Samuel ger jag 10/10 i betyg.

Mats S
Österhaninge

Felix är en väldigt trevlig och kompetent mäklare!

Jakob L
Hammarby Sjöstad

Synerligen skicklig och förtroendeingivande genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Emma L
Hammarby Sjöstad

Samuel är trevlig och professionell. Vi är väldigt nöjda

Josef A
Vendelsö - Lyckeby

Travelling hon är duktigt på de hon håller på med

Rickard J
Tungelsta

Sara var otroligt hjälpsam och vänlig när vi köpte hus. En stor affär som tack vare henne kändes bra rakt igenom. Stort tack!

Linnea Isabelle S
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Tungelsta

Sara Blomgren är en supertrevlig Mäklare som är väldigt lyhörd och hjälpsam.

Sylva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Farmarstigen

Felix var toppen på alla sätt! Svarade supersnabbt, trevlig och var mycket kunnig. Rekommenderas varmt.

Sandra R
Lisö/Ösmo

Trevligt bemötende och anpassningsbar vid snöovädret.

LASSE E
Centrala Tyresö

En mäklare som ligger på lika mycket som Felix och håller visning på visning får man nog leta länge efter! Bra upplevelse från början till slut.

Elin K
Kyrkviken

Snabb, positiv, enkel, proffsig och personlig.

Elin K
Vendelsö

Proffsigt och samtidigt personligt.

Nadine Malou H
Vendelsö

Engagerad och professionellt bemötande.

Yusuf Cagdas K
Centrala Handen

Bästa mäklaren hjälper mycket till

André F
Vendelsö

Väldigt bra bemötande och återkoppling i hela processen. Allting gick fort och smidigt.

Mikaela Ingrid H
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Vendelsö

Sara levde upp till alla förväntningar och mer därtill. Alltid trygg, flexibel, förstående och ett samtal bort. Helt ovärderlig i en sån stor affär som det här ändå är.

André F
Vendelsömalm

Jättebra bemötande och allting kändes väldigt smidigt och bra.

Svetlana K
Vendelsö - Lyckeby

Sara är väldigt trevlig i sitt bemötande, kunde svara på alla frågor, lätt att nå, ringde alltid upp om hon satt i möte. Duktig och kunnig! Rekommenderar varmt!

Alexandra S
Centrala Handen

Blev hörd och inte dömd för okunskap som förstagångsköpare, utan blev pedagogiskt och ärligt bemött genom hela processen.