Ngs Bilhandel AB

www.ngsbilhandel.se

8 omdömen om Ngs Bilhandel AB

Stefan B
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Efter många fel på bilen har vi en dialog om hur allt strul kan lösas. Jag skulle avvakta i ett par dagar för att se vad Elvis kan göra. Jag hoppas verkligen på en bra lösning som täcker mina utgifter för reparationerna på bilen jag köpte. Jag skriver nytt omdöme när ärendet är avslutat.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 310 omdömen 4.5 av 310 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Asouda Firdaws H
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Kan varmt rekommendera Ngs bilhandel! Har fått en bra bil samt bra service.

Islam I
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Jätte nöjd med min affär hos Ngs Bilhandel AB. Rekomenderar starkt till alla andra där ute, erbjuder räntefritt avbetalning på 24mån mycket bra 👍🏻

Kaj M
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Super nöjd med min affär hos Ngs Bilhandel AB. Riktigt bra service på alla sätt och vis. Köper gärna bil hos dom igen.

Lars Patrik B
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Hej till alla som skall köpa bil hos NGS bilhandel AB. Jag köpte en bil utav dem allt gick proffsigt till. Kan starkt rekommendera dem. /Patrik

Emil Anders Gustaf B
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Vi är jättenöjda med denna bilfirman! Vi blev Mycket bra bemötta då Elvis var väldigt vänlig och framför allt väldigt ärlig. Allting gick väldigt smidigt och bra! Vi kan verkligen rekommendera Ngs Bilhandel!

Andreas N
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Rekommenderar starkt denna bilförsäljare som sätter service och ärlighet högst upp på listan. Jag fick provköra flera bilar och blev informerad om precis allt med bilarna, tar sig tid att lyssna och hjälpa till som ingen annan bilfirma gjort. Supernöjd och kommer definitivt komma tillbaka när de blir dags att byta bil igen

Peter O
Skrev om Ngs Bilhandel AB

Mycket trevlig och seriös bilfirma.Säljaren tog väl hand om oss och hjälpte oss smidigt och proffesionellt genom hela äffären.Han tog sig gott om tid med oss så vi kände oss trygga med allt.All heder åt Elvis som lät oss komma en söndag i lugn och ro.Kan varmt rekommendera NGS Bilhandel./Peter