Niemi Bil Luleå

3.4

5 omdömen om Niemi Bil Luleå

Abdulrazek M
Skrev om Niemi Bil Luleå

Jag rekommendera abslout inte någon att köpa bil av dom. Lovade mig en fullt fungerande bil som är i bra skick men sanningen var en helt annat. Bilen levererades till mig från Umeå den 6 mars 2024. Första två dagar efter leveransen upptäckte jag följande problem: Bilen hade följande problem/ brister: 1 AWD koppling bak var utsliten som resulterar till den slirade och gjorde ordentligt med oljud. (Trasiga kuggar slog i varandra) lagnings kostnad 35 000 kr enligt verkstaden. 2 Bromsar var helt slut, ratten skakade...

Mats André Elliot J
Skrev om Niemi Bil Luleå

Trevlig personal och bra utbud

Peter N
Skrev om Niemi Bil Luleå

Har köpt två bilar från Niemis senaste åren och har aldrig varit något problem med nånting och alltid trevliga och hjälpsamma

Leonidas K
Skrev om Niemi Bil Luleå

Kontrollera noggranna innan ni köper bil hos de, för bilen kan gå sönder utan att de ska stå för något.

Michaela S
Skrev om Niemi Bil Luleå

När man ska sälja bil och har med bilhandlare att göra så är inte alltid upplevelsen den bästa. Men när jag sålde min bil till Jacob Larsson på Niemi bil och jag har då aldrig varit med om maken till professionell och trevlig, tillmötesgående säljare. En oerhört smidig affär där allt var super tydligt och bra kommunicerat och jag kan inte annat än rekommendera alla att sälja/köpa bil av honom. Mina varmaste rekommendationer till honom!