Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Ring 073-626 63 65 inreco.se

Välkommen till Ormsta Byggservice AB / Montage1! Vi är en totalentreprenad som utför jobb i Stockholm med omnejd. Att vara en totalentreprenad innebär att du endast behöver ha kontakt med oss när du behöver hjälp att bygga altan, renovera badrummet, helrenovera taket eller andra typer av byggprojekt. Vi på Ormsta Byggservice...

26 omdömen om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

ANDERS P
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Vi skulle renovera badrum. Kontaktade Oscar och han gjorde ett snabbt besök och de började på bara ett par dagar. Snickare Jimmy var hos oss i tre veckor. Arbetet sköttes proffsigt och städat och blev bättre än förväntat tack vare Jimmy som är ett ess. Det kändes prisvärt och bra. Jag kommer anlita dem framöver och rekommenderar dem starkt till andra.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Helena N
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Fick hjälp med att renovera badrum. Duktiga hantverkare som gav tips och lyssnade på vad som önskades. Allt flöt på med ett bra resultat. Nöjd kund!

Sara E
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Renovering av ytskikt kontorslokaler inkl toaletter. Ormsta utförde ett bra arbete inom den planerade tidsramen. Bra kommunikation mellan hantverkarna-anställda (arbetet utfördes mestadels på arbetstid). Pålitliga och trevliga.

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Christer H
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Snabbt och bra snabbt och bra snabbt och bra

Nongnit W
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Vi anlitade Ormsta (Oscar Petersen) som totalentreprenör och samordnare för alla hantverkare som behövs för att göra en badrumsrenovering. Samordningen mellan byggarbetare, rörmokare, elektriker och målare fungerade på ett föredömligt sätt (stort A) vilket innebar att jobbet aldrig "stoppades upp". Vidare hanterade samtliga hantverkare "oförutsedda händelser" som alltid inträffar vid renovering av ett gammalt hus på ett mycket bra sätt. Vi uppfattade också att samtliga hantverkare som anlitades via Oscar var mycket seriösa...

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 106 omdömen 4.5 av 106 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Linnea E
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Fint bemötande och god service!

Robert M
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Ombyggnation av yttertaket sköttes på ett utmärkt sätt!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Gertrud F
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Ormsta Byggservice AB utförde totalrenovering av vårt badrum på ett utmärkt sätt.🤗🤗 Ett team av kunniga, skickliga och trevliga hantverkare med Oscar Pedersen som ansvarig gjorde att renoveringen helt motsvarade våra förväntningar. Tidsplaneringen hölls!👍👍

Sebastian P
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Vi är jättenöjda med Ormsta byggservice! Trevligt bemötande och alltid lyhörda när vi hade kom med byggtekniska frågor

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Annika U
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Köpte ett kök bra bemötande snabbt svar

Jan L
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Lite lång ställtid, i övrigt nöjd.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Stefan L
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Fungerade bra. Positivt på alla sätt.

Peter C
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Trevliga, lyhörda och noggranna. Levererade som vi önskat och även med det lilla extra.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Stefan R
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Tillbyggnad av rum i garage Den billigaste offerten av de vi tog in. Trevligt bemötande av arbetsledare! Körde igång på utsatt tid, blev klara i stort när de sagt från början. Gjorde även några saker som ej fanns i offerten utan att ta extra betalt för det, bland annat mera isolering i golvet för att de tyckte de blev bättre = seriöst! Mycket nöjda! Kan absolut rekommendera Ormsta bygg.

Roland S
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Totalentreprenad för totalrenovering av en 3-rumslägenhet, Rivning av betongväggar samt uppsättning nya flyttade väggar, Nytt kök, Nytt helkaklat dusch utrymme med klinker och värmegolv, Klinkergolv i kök och Hall, Nya parkettgolv, Ny jordad El i hela lägenheten, Sänkning av tak för Spottar i Hall, Kök och Duschutrymme. Målningsarbeten. Bra bemötande, kontinuerlig redovisning av timmar och kostnader. Bra underentreprenörer. Kan varmt rekommenderas.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Bodil H
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Renovering av lägenhet, rum, kök och badrum. Mkt bra bemötande, företaget levde upp till alla förväntningar. Skickliga pålitliga och mycket trevliga hantverkare.

Håkan K
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Utbyggnad av huset i forma av ett förråd Bra killar att jobba med

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Christian A
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Haft ett par utmärkta samarbeten med Ormsta, bra killar och ett gott utfört arbete. Kommer att vända mig till dem igen.

Eili F
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Vårt staket runt terrassen rasade under vintern. Ormsta Bygg gjorde arbeten hos grannen och vid förfrågande lovade de att hjälpa oss med reparationen. Tror att de fick hjälp av någon underleverantör. Det blev ett ganska stort jobb. De blev klara i tid men en mindre detalj ( ventil i huset) skulle de fixa senare. Jag påminde ca 4-5 gånger men de kom aldrig. Jag gav upp trots att jag betalat för ventilen som jag aldrig fick. Skruvarna som håller metallhattarna på stolparna är för korta så de lossnar ,så dem får vi nog byta ut. De lossnar hela tiden.

Svar från Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Hej Eili, Vi ber verkligen om ursäkt för ert missnöje och att det fanns som ni upplever brister i vårt arbete. Detta har vi tyvärr inte fått vetskap om. Vi kommer självklart och åtgärdar och kollar vad som behöver justerat när det passar er. Jag kommer kontakta er i dagarna för att boka in en tid som passar er bäst. Hur låter det?

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

Marlene L
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Vi använde oss av företagets tjänster i vår bostadsrättsförening i Vallentuna i samband med att vi renoverade våra balkonger. Vi är mycket nöjda - både med genomförandet och slutresultat. Vår kontaktperson från företagets sida var noggrann med att återkoppla under hela processen.

Kristofer S

Bra och pålitlig samarbetspartner

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
M-bygg S
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Hyr in personal vid behov från Ormsta Byggservice, det fungerar jättebra.

Fredrik L
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Vi har byggt om vår 20-tals villa och Ormsta Bygg har hjälpt oss med hela renoveringen, de ombesörjde all kontakt med andra hantverkare och koordinerade detta på ett väldigt bra och informativt sätt, vill man vara säker på att ombyggnationen görs med rätt känsla och genomföra projektet med en trygg partner är Ormsta det bästa valet.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 184 omdömen 4.8 av 184 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Erik J
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Byggde nytt badrum, mycket proffsigt utfört, trevligt bemötande och höll väldigt högklass rakt igenom projektet.

Anette J
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Håller tider! Budget! Begåvade hantverkare som månar om att det ska bli bra. Vi har enbart gott att säga om Ormsta Byggservice. Jag är dessutom en petnoga kund :-) men är nöjd med helheten och rekommenderar verkligen dem. Jag hade dessutom tagit in 3 olika offerter innan jag bestämde mig. De låg i mitten men gav ett tryggt och stabilt intryck.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Eric N
Skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Seriös och pålitlig entreprenör. Bra dialog kring förändringar som uppstod och hela tiden professionell och kostnadsmedveten dialog. Rekommenderas!