Precision VVS & Byggteknik AB

Precision VVS & Byggteknik AB

www.precisionvvs.se
  • Badge2022

Precision VVS & Byggteknik AB är ett företag som utför kvalitativa VVS installationer åt privat kunder samt företag. Vi gör allt inom VVS & Bygg med våra kompetenta montörer. Vi utför renoveringar utav kök och badrum där vi erbjuder kompletta helhetslösningar från rivning till färdigt projekt. Stora som små projekt är utav...

41 omdömen om Precision VVS & Byggteknik AB

Sedan starten hos Reco 2021

Karin K
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Toppklass på bemötande och utförande Rekommenderar verkligen

Mostafa H
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Jag är otroligt nöjd med det arbete som Precision har gjort med att totalrenovera min lägenhet. De var professionella, noggranna och lyhörda för mina önskemål under hela processen. Resultatet överträffade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera dem till andra som behöver renovera sitt hem. Tack för ett fantastiskt arbete!

Eva K
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Snabb och smidig hjälp med uppsättning av ny belysning i 3 arbetsrum. Personalen mycket nöjda med ledbelysningen.

Raymond S
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Mycket bra bemötande, snabbt utfört arbete. Motsvarade helt förväntningarna.

Andreas B
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Väldigt prisvärt och dom håller alltid hög service.

Stina W
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Tack för ett fint bemötande och snabb och kunnig service

Lamin J
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Utmärkt bemötande, riktigt trevliga individer som kom med tips och rekommendationer under arbetets gång. Har hittills målat tak, flyttat på en vägg och rivit golv på en övervåning.

Anders S
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Vi fick en slagport och en ytterdörr utbytta samt håltagning i fasad med nytt fönster installerat. Vi var nöjda i stort sett, det blev ett fint slutresultat. Vår kontaktperson var mån om att det skulle bli bra. Det enda som kan anmärkas på var att slagporten inte satt exakt som tänkt i nederkant för att få bra täthet men det löstes på ett hyfsat bra sätt med en annan sorts tätningslist. Mätningen för fönsterbeställning var det inte så bra precision på, vilket ledde till tre månaders försening pga lång väntetid på annat fönster....

Lars-Owe G
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Trevlig hantverkare med ett proffsigt utförande och till ett bra pris.

Slobodan K
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

De är bra gäng som är seriösa och hjälpsamma. Det är lätt att samarbeta med de .

Stig E
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Bemötande helt ok. Det tog lång tid innan leverans. Byte av insats i golvbrunn med ny packning, tid c:a 10 min. Högt pris 4200:-

Johan M
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Flexibla, håller vad dom lovar. Kan varmt rekommendera denna firma.

Mimmi B
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Installerade en ny diskmaskin smidigt och bra. Tillmötesgående vad gällde tidpunkt och fixade även med smådetaljer som lister osv på eget initiativ. Rekommenderas varmt!

Johan W
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Personen som kom ifrån Precision VVS & Byggteknik AB var trevlig, kom i tid och hjälpte oss supersnabbt. Precis så som man vill att en hantverkare ska vara. Vi hade ett batteri byte i en av våra kranar.

Anneli J

Filip S
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Fick hjälp med dålig lukt från golvbrunn i badrummet. Rörmokaren var både vänlig, kunnig och angelägen att resultatet skulle bli bra.

Lena S
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Fantastiskt bra bemötande, responstid och kvalitet

Dan T
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Väldigt trevliga och proffsigt bemötande, snabbt, ordentligt och noga utfört. Toppen att ha att göra med kunniga människor.

Linda C
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Superproffsigt bemötande och mycket tydliga med vad som hela tiden skulle ske under arbetets gång. Kan varmt rekommenderas!

Vera-linn L
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Blandat. På vissa sätt var de väldigt schyssta och hjälpte mig. Men nu när jag har haft en annan firma här och tittat på det så har de gjort vissa saker fel. Plus att de inte informerade mig om att de inte skulle ge mig ett säkert vattencertifikat, vilket jag anser att de borde ha gjort.

Ulf E
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Reparation av fuktskada i ett varmförråd. Vänligt bemött av företaget och de var snabbt på plats. Snygg lagning av fuktskadan.

Therése A
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Renoverade köket och annat smått hemma. Väldigt trevliga och bra hantverkare. Jag fick kontinuerlig och tydlig information löpande genom hela processen. Jag är jättenöjd! Kommer anlita dem igen om jag ska ska göra nåt mer!

Maria J
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Trevliga och snabba med att svara.

Johan P
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Bra utfört arbete. Hög servicekänsla.

Tomas H
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Snabb hjälp och tillmötesgående. Mycket bra.

Mattias R

Snabba, proffsiga, trevliga. Rekommenderar skarpt

Fatou L
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Mycket trevlig kille som gjorde installationen, Alexander. Hade även kontakt med Amir på kontoret och de gav ett proffsigt bemötande, samt utförde installationen professionellt! Rekommenderar dem varmt och kommer anlita dem igen vid behov!

Bengt T
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Mycket bra och proffsigt, hjälpte oss med en trasig Wc och dålig lukt.

Marianne Margareta S
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Snabb hjälp av kunnig och trevlig ung man. Helnöjd.

Peter G
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Kom snabbt, fixade proffsigt, till ett bra pris. Vad mer kan man begära?

FATOU L
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Mycket väl utfört arbete i min nya butikslokal! En trevlig kille Alexander utförde arbetet. Pratade även med en trevlig kille jag tror hette Amir som skrev ut fakturan och även han var mycket trevlig! Jag kan varmt rekommendera detta företag och kommer vid behov att anlita dem igen!

Maroun Raja S
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Jag behövde hjälp med att sätta avstängningsventil på två rör. Ett företag kontaktade mig och sade att de debiterar minst tre timmar. Men Precision gav mig bra och fast pris. En trevlig kille som heter Alexander kom o utförde jobbet på kort tid och allt var bra.

JOHNNY R
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Vvs Precision har hjälpt oss med flera saker, bl a annat med en helrenovering av köket. Vi är mycket nöjda med resultatet. Amir och hans personal är mycket professionella och trevliga att göra med. Känner stort förtroende för detta företag. Johnny R

Love G
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Trevligt bemötande, företaget håller vad de lovar. Vi har använt Precision för en helombyggnad av kök i vår bostad och för mindre arbeten i bostadsrättsföreningen. Rimliga priser, bra hantverkskunnande och arbetet blev utfört inom överenskomna tids- och prisramar. Amir är en hederlig person, de hörde av sig snabbt om något behövde diskuteras under byggets gång. Kan varmt rekommendera dem!

Tim H
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Precision VVS har genom åren vi samarbetat alltid levererat snabbt och med fina resultat.

Patrik W
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Bra på att svara i telefonen och intresserade montörer

Mohammed W
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Bra service, självgående personal samt bra återkoppling och uppföljning vid varje projekt.

Mats D
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Bra bemötande o trevliga montörer o ARB- ledn !

Emil D
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Mycket bra bemötande och god service.

Krister A
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Precision renoverade vårt kök, hall och vardagsrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Under renoveringen jobbade de med väldigt fint bemötande och respekt. Resultatet överskrider med råge våra förväntningar. Precision var även med i planeringen och gav förslag till material val vilket vi verkligen värdesätter.

FATIMA F
Skrev om Precision VVS & Byggteknik AB

Vi var så nöjda förra året. Hade anlitat dom igen.