Saga Måleri

Saga Måleri

Call 073-513 71 31 www.sagamaleri.se
4.3

About company

Saga måleri är ett Stockholms baserat måleri företag som har sitt säte i Bromma / Hässelby. Vi gör måleri arbeten och mindre snickeri arbeten åt privatpersoner, företag och föreningar. Vi utför dom flesta måleri arbeten såsom renoveringar, nyproduktion, trapphus, tapetsering och utvändig målning.

3 omdömen om Saga Måleri

Ylva S
Wrote about Saga Måleri

Jag är nöjd med resultat och den service jag fick. Företaget levde upp till mina förväntningar både med avseende på slutresultat men också när det gäller estimerad tidsåtgång och kostnad. Jobbet kom igång och blev klart på tid till den kostnad jag förutsett.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 124 omdömen 4.9 av 124 omdömen

Josefine B Josefine B
Daniel H
Wrote about Saga Måleri

Bemötandet var gott och professionellt. Tydlig i kommunikationen, god service och prisvärt.

Lillemor Fleur P
Wrote about Saga Måleri

Vi är mycket nöjda med Saga Måleri, både när det gäller bemötande, servicenivå och prisvärdhet. Vi kan varmt rekommendara Saga Måleri!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 160 omdömen 4.8 av 160 omdömen