Starcycle

Starcycle

www.starcycle.se
  • BadgeElevenYears
1 173

Vi på Starcycle har i raketfart blivit ett mycket omtyckt företag med många återkommande kunder som uppskattar vårt personliga engagemang, vår flexibilitet och vår snabba service. Med vårt breda tjänsteutbud kan vi skräddarsy en lösning anpassad efter just ditt behov. Som kund behöver du bara ha en leverantör att ha kontakt...

1173 omdömen om Starcycle

Sedan starten hos Reco 2014

Dödsbo G
Skrev om Starcycle

Betyget för Starcycle är "Exceptionellt".Köpte tjänst för tömning av lägenhet och flyttstädning m.m. Starcycle gjorde ett toppen jobb, var mer än nöjd. Starcycle var även pålitlig och snabb utan krångel. Har haft mycket bra kommunikation också

Brita Ö
Skrev om Starcycle

Mycket tillmötes gående på Mail och telefon. Transport var vänliga och försiktiga när dom hämtade sakerna.

Dödsbo 3
Skrev om Starcycle

Allt var bra förutom att ett skrin inte kom med

Sofia L
Skrev om Starcycle

Är jättenöjd med flyttstädningen! De var tillmötesgående och kommunicerade bra inför städningen. Är även väldigt nöjd med slutresultatet.

Svar från Starcycle

Tusen tack Sofia för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco! Det glädjer oss att du är nöjd och vi tackar för ditt förtroende. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss igen. Vi erbjuder en rad olika tjänster utöver städ, bara kika in på vår hemsida! Allt gott. /Team Starcycle

Lena A
Skrev om Starcycle

Trevligt och hjälpsamt bemötande. Uppdraget utfördes perfekt enl överenskommelse🙏

Svar från Starcycle

Hej Lena, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Anders R
Skrev om Starcycle

Allt gick bra grabbarna var väldigt effektiva

Svar från Starcycle

Hej Anders! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Comptronic A
Skrev om Starcycle

Starcycle hjälpte oss med utflytt från kontor och förråd, samt med återvinning. Starcycle kom snabbt på besök och bedömde omfattningen på arbetet. Därefter fick vi en offert. På utsatt dag och tid, kom tillräckligt många engelsktalande arbetare och genomförde jobbet på ett bra sätt. Den faktiska kostnaden stämde väl överens med offerten.

Svar från Starcycle

Hej! Tack för att ni tog er tid att skriva en så fin rekommendation! Vi är glada att ni är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa er! Ni vet vart vi finns när ni behöver oss igen! /Team Starcycle

Margareta N
Skrev om Starcycle

Otroligt snabb hantering. Kommer att rekommendera er.

Svar från Starcycle

Hej Margareta! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Keshava D
Skrev om Starcycle

Good, reliable and punctual service.

Svar från Starcycle

Tack så mycket Keshava! Vi uppskattar ditt omdöme och kul och höra att du är nöjd med oss! Du vet vart vi finns när du behöver hjälp med något annat. / Team Starcycle

Lena I
Skrev om Starcycle

Bra, kunnig, effektiv och snabb hjälp!

Svar från Starcycle

Tack snälla för erat omdöme om oss här på Reco - Nöjet var helt på våran sida! Vi ser fram emot att få hjälpa er igen. Allt gott. /Team Starcycle

Ing-Britt E
Skrev om Starcycle

Mycket nöjd båda gånger jag hittills anlitat Starcycle för bortforsling av möbler, piano m.m. Snabb feedback på intresseanmälan, mycket trevlig, tillmötesgående, noggrann personal som utförde jobbet, senast även garagestädning.

Svar från Starcycle

Hej Ing-Britt! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Monica Ö
Skrev om Starcycle

Vänligt bemötande på ett proffsigt sätt vid beställningen. Flyttkillarna var snabba och effektiva med hanteringen av mina möbler. Men de glömde att ringa mig när de blev försenade, men som snabbt gick att åtgärda. Blev kompenserad av företaget - vilket jag tackar för. Kommer att fortsättningsvis anlita dem vid framtida behov. Monica Örnberg.

Svar från Starcycle

Hej Monica Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

Christina M
Skrev om Starcycle

Kom på utsatt tid, ringde innan som bestämt. Trevlig killar. försiktiga när de bar ett stort och tungt vitrinskåp 2 trappor ner. Skulle absolut anlita dem igen.

Svar från Starcycle

Hej Christina! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Dödsbo 4
Skrev om Starcycle

Snabba, trevliga och bra prisbild! Rekommenderas!

Svar från Starcycle

Tack så mycket! Vi uppskattar ditt omdöme och kul och höra att du är nöjd med oss! Du vet vart vi finns när du behöver hjälp med något annat. / Team Starcycle

Christina L
Skrev om Starcycle

Otroligt serviceinriktad personal, svarar snabbt på alla frågor. Bra hjälp med packning av alla möbler och väl genomförd städning av vårt hus.

Svar från Starcycle

Tack snälla Christina för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi strävar alltid efter att vara flexibla och serviceinriktade. Vi ser aldrig problem - endast roliga utmaningar! Vi är glada att du upplevde vår service som smidig och att vi överträffade dina förväntningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle

Marie A
Skrev om Starcycle

Anlitade dem för flyttstädning, väldigt smidigt och mycket nöjd med utfört arbete.

Svar från Starcycle

Hej Marie! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Anna-Helena U
Skrev om Starcycle

Från början till slut fungerade allt smidigt: kommunikation, upphämtning och fakturering. Vi är jättenöjda.

Svar från Starcycle

Hej Anna-Helena och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er. Vi tackar ödmjukast för förtroendet och för de fina orden. Du vet var vi finns om du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle

Lise-Lotte M
Skrev om Starcycle

Trevligt bemötande, ingen väntetid, oerhört proffsiga och snabba.

Svar från Starcycle

Hej Lise-Lotte, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du är nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

Ingela A
Skrev om Starcycle

Mycket gott bemötande och bra utfört arbete. Hände ett det blev en skada på fastigheten men det ordnades upp snabbt och bra.

Svar från Starcycle

Hej Ingela, Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Biljana M
Skrev om Starcycle

Snabb och effektiv service, glad att killarna kom i tid

Svar från Starcycle

Hej Biljana, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du är nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

Rani K
Skrev om Starcycle

Kom i tid. Effektiva och snabba i upphämtning

Svar från Starcycle

Hej Rani! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Gia R
Skrev om Starcycle

Mycket profsiga och trevliga killar. Tack så mycket!

Miomir S
Skrev om Starcycle

Enkelt, snabbt och effektivt från början till slut.

Svar från Starcycle

Hej Miomir, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Richard M
Skrev om Starcycle

Jag fick snabb och effektiv hjälp med tömning och städning. Allt var klart på tre arbetsdagar från första kontakten.

Svar från Starcycle

Hej Richard, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du är nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

Robin E
Skrev om Starcycle

Negativt: - Blev uppringd 2 min innan ankomst istället för 30 min innan som utlovat. - De som hämtade möblerna skrapade golvet med hörnet av möbeln. Positivt: - Bra kundsupport. - Blev kompenserad för skadan på golvet.

Svar från Starcycle

Tack så mycket Robin! Vi uppskattar ditt omdöme och kul och höra att du är nöjd med vår kundsupport och att kompensationen uppskattades! Tyvärr sker oförutsedda saker så som detta fall ett gruskorn som satt fast under garderoben och lämnade en liten repa i golvet. Naturligtvis tar vi fullt ansvar och därmed kompensationen du fick. Jag är glad att du är nöjd i sin helhet! / Team Starcycle

Pia A
Skrev om Starcycle

Toppenbra service. Snabb hantering och trevlig personal. Hämtade ett gammalt badkar från vinden.

Svar från Starcycle

Hej Pia och tack för ditt trevliga omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Vi ser sällan problem - istället roliga utmaningar! Du vet var vi finns när du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle

Inger L
Skrev om Starcycle

Kan varmt rekommenderas! Trevlig och bra bemötande från både kundtjänst och grabbarna som gjorde jobbet med möbelhämtningen.

Svar från Starcycle

Tack så mycket Inger! Vi uppskattar ditt omdöme och kul och höra att du är nöjd med oss! Du vet vart vi finns när du behöver hjälp med något annat. / Team Starcycle

JESPER H
Skrev om Starcycle

Flyttstädningen var mycket proffsig och priset rimligt. Enkelt och smidigt!

Svar från Starcycle

Tusen tack Jesper för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco! Det glädjer oss att du är nöjd och vi tackar för ditt förtroende. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss igen. Vi erbjuder en rad olika tjänster utöver flyttstädning, bara kika in på vår hemsida! Allt gott. /Team Starcycle

Camilla Maria D

Bemötandet från Marcus va toppen, uppgiften utförd snabbt och proffsigt av de som tömde och städade. Totalt omhändertagande av dödsbo. Tack alla inblandade detta gjorde ni grymt bra.

Svar från Starcycle

Hej Camilla! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

Ingbritt N
Skrev om Starcycle

Mycket bra, trevlig personal. Allt gick smidigt o bra. Återkommer för mer jobb!

Svar från Starcycle

Hej Ingbritt, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du är nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

Alf H
Skrev om Starcycle

Trevlig och snabb service och bra pris, kan inte bli bättre.

Tack för ditt fina omdöme Alf, alltid kul med nöjda kunder! /team Starcycle

Annicka N
Skrev om Starcycle

Det var väldigt trevligt att prata och fick hjälp fort lätt att betala så behöver jag hjälp så återkommer jag

Tack Annicka för ditt omdöme, uppskattas! /team Starcycle

Bo H
Skrev om Starcycle

Ett alldeles utmärkt bemötande på tel när jag frågade om deras tjänster. Hämtning av gods på utsatt tid och grabbarna ringde en halvtimme före. Jag köpte bortforsling av gamla sängar en i stort sett ny skinnsoffa samt lite mindre gods. Jag är mer än nöjd och rekommenderar Starcycle å det varmste

Svar från Starcycle

Tack Bo för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme! Då har vi lyckats, när kunden vill rekommendera oss till andra! //team Starcycle

Markus A
Skrev om Starcycle

Professionella, bra kommunikation och ett väl utfört arbete. Toppen!

Tack Markus för ditt fina omdöme! //team Starcycle

Tobias S
Skrev om Starcycle

Trevligt bemötande där vi gick igenom bostaden tillsammans. Två dagar senare kom gänget som tömde bostaden. De hörde flera gånger av sig när för att vara säkra på att slänga rätt saker. Även städningen sköttes fint

Tack Tobias för ditt omdöme, uppskattas! //team Starcycle

Per S
Skrev om Starcycle

Mycket trevliga på telefonen. (Zanna) När fyra kraftiga killar kom tömde de min gamla lägenhet ( 1 trappa upp utan hiss) på någon timme. Efterföljande flyttstädning hade bokstavligen glänsande resultat. Fick nästan lust att flytta in igen. Väldigt nöjd med Starcycles insats!

Svar från Starcycle

Tack Per för ditt omdöme, kul med ytterligare en nöjd kund! Hör av dig när du behöver någon av våra tjänster igen! //team Starcycle

Lena R
Skrev om Starcycle

Snabb återkoppling på min förfrågan. Genomgång på plats i lägenheten där allt blev klarlagt. Offerten kom kort därefter. Genomförandet av tömningen av lägenheten gick klanderfritt på en dag. Dagen efter genomfördes städningen av lägenheten och förråd. Så nöjd med resultatet! Ni har gjort ett kanonjobb. Tack!

Svar från Starcycle

Tack Lena, vi vill alltid leverera ett kanonjobb! Du vet vart vi finns när du behöver oss! //team Starcycle

Lars Edvin R

Trevligt och proffsigt bemötande

Tack snälla för ditt omdöme! Vi hjälper dig gärna snart igen! //team Starcycle

Lena R
Skrev om Starcycle

Utmärkt!! Allting fungerade bra på alla sätt. Bättre än förväntat.

Svar från Starcycle

Tack Lena för ditt fina omdöme! Alltid härligt att kunna motsvara eller till och med leverera över förväntan! //team Starcycle

Leslie Phillip S

Very professional and efficient administration (Zanna was particularly great) and the crew (4 guys9 who picked up the boxes were extremely professional but also very friendly. Both my son and I have used Starcycle and both of us are most pleased.

Svar från Starcycle

Thank you very much Leslie for your very kind recommendation! You know how to get a hold of us when you need our services again! //team Starcycle

Anders K
Skrev om Starcycle

Trevlig personal och väldigt lösningsfocuserade

Svar från Starcycle

Tack Anders, vi uppskattar att du tog dig tid och ge oss ett omdöme! //team Starcycle

Birgitta A
Skrev om Starcycle

Grovsophämtning följde sedvanligt utförande, vi är nöjda.

Svar från Starcycle

Tack Birgitta för ditt omdöme, alltid härligt med nöjda kunder! //team Starcycle

Liselott M
Skrev om Starcycle

Snabbt, enkelt och trevligt bemötande!

Tack Liselott för ditt omdöme, uppskattas! //team Starcycle

Åsa G
Skrev om Starcycle

Efter noga grunnande föll valet på Starcycle då de kom rekommenderade av en vän som nyligen flyttat. Proffsiga, och artiga. Gjorde flytten enkel. Bra kommunikation trots att jag hade varit otydlig.med bokaren.

Svar från Starcycle

Tack snälla du Åsa för ditt fina omdöme! Du vet vart vi finns när du behöver oss //team Starcycle

Stellan L
Skrev om Starcycle

Mycket bra, snabb och korrekt behandling.

Svar från Starcycle

Tack Stellan för ditt omdöme, hoppas vi får hjälpa dig snart igen! //team Starcycle

Mats Gunnar W
Skrev om Starcycle

Snabbt o enkelt blev jag av med ett gammalt piano,

Uppskattar ditt omdöme Mats, välkommen åter! //team Starcycle

Kristina K
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Bra bemötande från all och personal som hanterade vårt ärende. Ordnade allt snabbt och lätt.

Tack Kristna för ditt fina omdöme! //team Starcycle

Taru P
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Jag var väldigt nöjd av tjänsten.

Tack Taru för ditt omdöme, uppskattas! //team Starcycle

Lena L
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Mycket nöjd med hjälp av tömning av lägenhet. Trevlig och snabb personal.

Svar från Starcycle - Privat

Tusen tack Lena för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco! Det glädjer oss att du är nöjd och vi tackar för ditt förtroende. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss igen. Vi erbjuder en rad olika tjänster utöver tömning av bostad, bara kika in på vår hemsida! Allt gott. /Team Starcycle

Annie J
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Trevliga vid första kontakten via telefon. Punktliga vid hämtningen och effektiv, även trevligt bemötande av de som utförde hämtning och transport

Svar från Starcycle - Privat

Hej Annie och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er. Vi tackar ödmjukast för förtroendet och för de fina orden. Du vet var vi finns om du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle