Style It i Sollefteå

Style It i Sollefteå

www.styleit.eu
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0620-597 07 Dela

Välkommen in till din frisör i Sollefteå! Här på Style It erbjuder vi klippning, färgning och styling, och du hittar vår salong centralt på Storgatan 42. Vi utbildar oss regelbundet för att alltid kunna erbjuda de senaste teknikerna inom klippning, färg och styling. Du som kund står alltid i fokus oavsett om du vill ha en...

360 omdömen om Style It i Sollefteå

Cajsa L
Skrev om Style It i Sollefteå

Gjorde ett otroligt snyggt nagelset på style it, supernöjd!

Sara W
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Engagerad och mån om att vi har samma bild av målet och stämmer av noga för att se att jag blir nöjd. Trevlig och tillmötesgående.

Anja E
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Jättebra bemötande. Väldigt kunnig och duktig. Löste upp knutar i nacken och fick bra tips och råd efteråt. Kommer att komma tillbaka vid behov.

Jea R
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag blev jättetrevligt bemött och kände mej välkommen. Mina förväntningar blev som jag ville då Hadassa lyssnade noga på mina önskningar samtidigt som hon kom med små råd som passade mej. Min sammanfattning av besöket var väldigt bra. Jag var så nöjd med min klippning att jag bokade en ny tid på en gång.

Marina S
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Bra och varmt bemötande. Inlyssnande. Djupgående och noggrann massage av problemområden.

Tack Marina och tack för förtroendet! Varma hälsningar Sara Hultin

Sofie K
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Fantastiskt bemötande av Sara! Kan inte rekommendera henne nog - bästa behandlingen jag någonsin gjort !

Tusen tack för dom fina orden Sofie! Varma tack från Sara Hultin

Gunilla L
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Trevligt bemötande. Vi diskuterade tillsammans angående hur slutresultatet av frisyren skulle se ut. Och det blev perfekt. Återkommer /Gunilla

Svar från Hadassa L

Hej Gunilla, Åh det gör mig så otroligt glad att höra! tack så mycket för de vänliga orden! ser fram emot att se dig igen! varma hälsningar Hadassa

Marie S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Blev bemött av en glad och trevlig tjej .Lyssnade på mig och förklarade varför och gav råd. Väldig trevlig och duktig och noggrann med klippningen.jag är jätte nöjd med min frisyr och går gärna och klipper mig hos henne igen❤️

Svar från Hadassa L

Hej Marie, åh det gör mig superglad att höra! tack så mycket! Det var så trevligt att ha dig här! vänliga hälsningar Hadassa

Lena B
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Kunnig, trevlig, lagom på. Min engelska behöver utvecklas, har inte alla ord fräscha! Behöver ansträbfa mig flr att kommunicera. Därav ej full pott.

Svar från Hadassa L

Hej Lena, Tack! ja jag ska göra mitt bästa för att prata mer svenska snart! :) Så skönt att du kom i min plats i alla fall! vänliga hälsningar Hadassa

Aini S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Klippning av en mycket trevlig tjej som verkligen lyssnade på hur jag ville ha mitt hår.

Svar från Hadassa L

hej Aini Tack så mycket! jag hoppas du är väldigt nöjd med ditt hår! :) vänliga hälsningar Hadassa

Eva Ö
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Inlyssnande och tillmötesgående när det gäller mina tankar kring frisyrer och färg. Hon tog sig tid att förstå mina önskemål och visade att hon var nyfiken och ville förstå mig rätt. Hadassa visade sig mycket noggran och kunnig. Hon var också social och hittade samtalsämnen som gjorde min upplevelse avslappnad och skön. Jag köpte Melu hair shild och davines dry wax finisching spray.

Svar från Hadassa L

Hej Eva, Det gör mig så glad att höra att du tyckte att det var en bra upplevelse! Det var så trevligt att ha dig här! hoppas ditt hår känns bra nu! vänliga hälsningar Hadassa

Emily J
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Lätt att prata med, trevlig, förstående

Tack så mycket Emily! :) ha en bra dag! vänliga hälsningar Hadassa

Joel H
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Blev bra bemött av henne och hon var duktig

Svar från Hadassa L

Hej Joel, Tack så mycket! glad att ha dig i min plats! ha en bra dag! vänliga hälsningar Hadassa

Anna E
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket fint, trots språkförbistringen Håret höll sig prrfekt fyra dagar mycket nöjd med besöket! Tack

Svar från Hadassa L

Hi Anna, Ah that is so good to hear! Thank you so much! Have a nice day and hope to see you again. kind regards Hadassa

Michaela S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Hadessa är en mycket härlig, vänlig person 💖! Hadessa klippte mina långa, tjocka lockar riktigt bra. Håret ligger nu fantastiskt och jag kan styla mitt hår väldigt bra nu! Tack så mycket Hadessa 💖👍🏼!

Svar från Hadassa L

Hej Michaela, Åh det är så himla sött! tack så mycket! Det var väldigt trevligt att ha dig här! kul att höra att ditt hår känns bra!! vi ses! varma hälsningar Hadassa

Gerda K

väldigt nöjd och väldigt trevlig, tack så mycket Mvh Gerda

Svar från Hadassa L

Åh vad kul att höra Gerda! tack så mycket! varma hälsningar Hadassa

Ulrika L
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Trevlig och kompetent jag köpte vaxning av ögonbryn

Svar från Elin L

Tack snälla Ulrika! Vi ses ju snart igen, och jag ringer om det kommer in återbud tidigare. Ha en fin dag, med vänlig hälsning Elin

Helena L
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Väldigt duktig att klippa och gav bra feedback kring vilken frisyr som kunde passa. Väldigt trevlig och ett fint bemötande- Tack!!

Svar från Hadassa L

Hej Helena, superglad att höra det! tack så mycket! Det var så roligt att skapa något nytt med ditt vackra hår! vi ses! varma hälsningar Hadassa

Lisa W
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket bra!! Hon förstod precis vad jag ville ha.

Svar från Hadassa L

Hej Lisa! Åh det gör mig så glad att höra! Tack så mycket! jag önskar dig en bra dag! varma hälsningar Hadassa

Stefan W
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevligt bemötande och proffsig klippning med kanonresultat.

Svar från Hadassa L

Stort tack för de fina orden Stefan! Tack så mycket! Jag önskar dig en bra dag! vi ses! varma hälsningar Hadassa

Marie M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevligt bemötande och så bra tips angående min frisyr. Gillar henne mycket och återkommer så klart.

Svar från Hadassa L

Hej Marie, Åh det gör mig så superglad att höra! Det var så skönt att ha dig i min plats tack så mycket! Och vi ses! vänliga hälsningar Hadassa

Anna B
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Sara H är proffsig, varm och supertrevlig! Hon fixade min rygg på ett besök. Jag kan absolut rekommendera henne! Det är också ett väldigt fint rum och en plats med en härlig vibe.

Tusen tack för dom fina orden Anna! Hälsa familjen! varma hälsningar från Sara

Vilma B
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Super bra massage, en av dom bästa jag gått till!

Tack för dom orden Vilma! Ta hand om dig! Hälsningar Sara

Laila Ö
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Tacksam för att du hade tid med så kort varsel. Massagen hjälpte mig över förväntan. Värken i ländryggen blev otroligt mycket bättre - det hade jag inte förväntat mig Tack för bra bemötande och superbra massage. Jag kommer boka en ny tid snart.🤗

Svar från Sara H

Tusen tack för dom fina orden Laila! Vi ses snart igen :) Varma hälsningar Sara Hultin

Emma L
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Sara är trygg och duktig. Redan efter första besöket känns skillnad på en rygg som varit problem alltför länge.

Svar från Sara H

Tack för förtroendet Emma! Hoppas den bra känslan håller i sig! Värma hälsningar Sara Hultin

Emma B
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Jag kan varmt rekommendera Sara. Jag valde en djupgående ryggmassage och ryggen kändes genast bättre efter mitt besök.

Svar från Sara H

Tack för dom fina orden Emma! Jag önskar dig en fortsatt trevlig sommar! vänliga hälsningar Sara Hultin

Åsa O
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Sara är fantastisk. Stor känsla för kroppen och min onda rygg känns så mycket bättre. Trygg, trevlig och duktig. Rekommenderas varmt!

Svar från Sara H

Tusen tack för dom fina orden Åsa! Jag önskar dig en fortsatt fin sommar! varma hälsningar Sara

Raili N
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Första besöket , trevlig bemötande. Är nöjd med klippningen. Kan rekommendera platsen för andra.

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att höra Raili, hoppas du haft en fin sommar också! Tack så mycket för de orden! Mvh Elisabeth

Majlis M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Inget att klaga på. Inget problem att kommunicera med henne trots min svaga engelska. Återkommer gärna till henne. Gör ni denna förfrågan på all personal på Style?

Svar från Hadassa L

Hej! Va roligt att höra! Reco förfrågan går ut till alla som är hos oss antingen för första gången eller till någon av oss som inte varit hos just den frisören förut. Vi är jättetacksamma för alla som ger oss feedback så vi kan bli bättre =) Mvh Hadassa & style It tjejerna

Irene E
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Hadassa är en duktig frisörska o får högsdta rekommendationer.

Svar från Hadassa L

Hej Irene, Tack så mycket! det är så bra att höra! hoppas vi ses igen, vänliga hälsningar Hadassa

Ingrid S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag fick den frisyr jag ville ha, personalen var trevlig och hjälpsam.

Svar från Hadassa L

Hej Ingrid, Tack så mycket för ditt svar! det var trevligt att ha dig här! Med vänlig hälsning Hadassa

Amanda Å
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Lyhörd och noggrann. Mycket nöjd över resultatet

Svar från Hadassa L

Hej Amanda, Tack för ditt svar! Det gör mig glad att höra! hoppas vi ses igen vänliga hälsningar Hadassa

Kristina S

Jättetrevlig och så proffsig <3

Svar från Hadassa L

Hej Kristina tack så mycket! hoppas vi ses igen, vänliga hälsningar Hadassa

Marie E
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Ett trevligt bemötande, fick råd och tips om frisyr,styling och produkter. Blev supernöjd med slutresultatet!🤗 Komner att boka Hadassa fler gånger.

Svar från Hadassa L

Hej Marie, Åh så himla kul att höra! Tack så mycket! Mycket trevligt att se dig nästa gång igen! Med vänlig hälsning Hadassa

Jennifer A
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Trevligt bemötande av Hadassa, som tog bra tid på sig att förstå mina önskemål samt kom med bra förslag på vad hon trodde skulle passa mig angående hårfärg/ slingor osv. Att klippa bob är hon också duktig på, med öga för detalj. Det som jag också uppskattade mycket var att Hadassa är öppen och ärlig, t.ex när hon behövde fokusera lite extra och när hon trodde ha gjort ett misstag som hon ville korrigera (vilket inte var nåt misstag). Hela upplevelsen var jätte trevlig (självklart också tack vare det faktum att...

Svar från Hadassa L

Hej Jennifer, Åh tack så mycket! Så super snäll! det var supertrevligt att se dig och fixa håret! hoppas vi ses snart igen! :) vänliga hälsningar Hadassa

Majken S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jättetrevlig tjej. Synd att mina språkkunskaper är så begränsade.

Svar från Hadassa L

Hej Majken tack så mycket för att du är med oss! ja jag ska göra mitt bästa för att prata mer svenska nästa gång! :) vänliga hälsningar Hadassa

Veronica G
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Har aldrig blivit så nöjd med en frisyr innan. Hadassa är väldigt lyhörd och ödmjuk, hon förstod min "stil" väldigt bra. Supertrevlig, vi hade en spännande konversation under besöket. En kunnig, professionell frisör som jag kommer att boka igen!

Svar från Hadassa L

Hej Veronica! Åh tack så mycket! Det gör mig så glad att höra! Ja det var väldigt trevligt att ha dig här! Vi ses nästa gång! vänliga hälsningar Hadassa

Linda S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag är jättenöjd med Hadassas klippning och bemötande mot mig. Framförallt är jag nöjd med de råd jag fick om hur jag ska sköta mitt hår och de tips jag fick på de produkter jag bör använda i mitt hår

Svar från Hadassa L

Hej Linda! Jag är så glad att höra det! :) det var väldigt trevligt att ha dig i min plats och att göra dina vackra lockar! ha en bra sommar!

Saigit W
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag är nöjd, men jag mådde själv inte så bra 😊

Hej Saigit, Åh, jag hoppas du mår bättre snart!! :) vänliga hälsningar Hadassa

Per J
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Väldigt trevligt bemötande. Duktig frisör som klippte mig enligt mina önskemål. Kommer definitivt att återkomma.

Svar från Hadassa L

Tack för ditt besök! :) Jag önskar dig en fin sommar!

Linnéa Å
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Hon är noggrann och lyhörd för de önskemål man kommer med. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av min klippning.

Svar från Hadassa L

Hej Linnea! Tack så mycket! Det var trevligt att träffa dig! ha en bra sommar!

Gunhild G
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket glad, trevlig vänlig och lyhörd kunnig frisör. Rekommenderar gärna henne!

Svar från Hadassa L

Åh tack Gunhild för din recension! super snäll! Jag önskar dig en bra semester! :)

Siv R
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevligt och tillmötesgående och hjälpte min blinda mamma Siv o Gun

Svar från Hadassa L

Åh hon var så söt! det var väldigt trevligt att ha dig här! :) Jag hoppas att hon är nöjd med sin nya look!

Harrieth L
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Väldigt trevlig tjej. Duktig och noga att klippa.

Svar från Hadassa L

Tack för ditt svar Harrieth! Ha en bra semester!

Gunilla F
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Mycket nöjd med allt. Trevligt bemötande. Alla förväntningar uppfylldes. Mycket professionell. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Svar från Elisabeth N

Tack snälla, det var så mysigt att få fixa allihopa på den stora dagen =) Mvh Elisabeth

Elisabeth N
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Hon känner verkligen igenom och hittar spända områden som hon jobbar med, kände stor skillnad i skuldrorna dagen efter. Mycket mer rörlighet. Proffersionell!

Svar från Sara H

Tack för dina fina ord Elisabeth! Hoppas du får en underbar semester! vänliga hälsningar Sara

Marika M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Supertrevlig, mycket kunnig, service-minded och inkännande frisör som lägger stor vikt vid att din upplevelse och slutresultat är fantastiskt. Fick underbar skalpmassage, form och färgning av ögonbryn samt hårklippning. Rekommenderar Hadassa varmt! Kommer definitivt boka in mig igen! 🌸

Svar från Hadassa L

Hej Marika! Åh det är så himla sött! Tack så mycket det var väldigt trevligt att ha dig här! Jag önskar dig en fin sommar!

Eva S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Social och proffsig, lyssnar och pratar bra engelska

Svar från Hadassa L

Hej Eva! Det var så trevligt att ha dig här och kul att träffa dig! vi ses nästa gång! Med vänlig hälsning Hadassa

Ingrid O
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket bra proffsigt bemötande och och 👍

Svar från Hadassa L

Hej Ingrid, Tack så mycket! Jag önskar dig en fin sommar! :)

Isa M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Hälsades välkommen med ett handslag och presentation. Hade inga förväntningar, eftersom det var första gången på Style it. Hade en fantastisk stund med trevligt samtal, underbar massage och helt nöjd med klippningen. Återkommer gärna till Hadassa.

Svar från Hadassa L

Hej Isa! Tack för ditt besök och det gör mig så super att höra att du är nöjd! Ha en fin sommar så ses vi nästa gång! :)